  • 1. Data: 2004-08-25 19:48:17
    Temat: Zastrzezenie dokumentu
    Od: "Barbara" <v...@w...pl>

    Witam
    Zgubiono dowod osobisty i przy zgloszeniu tego faktu do banku prowadzacego
    rachunek okazalo sie, ze informacja o zastrzezeniu dowodu nie pojdzie do
    wszystkich bankow (jak to kiedys bywalo) lecz tylko do oddzialow tego banku.
    Gdzie wobec tego powinno sie zglosic utrate dokumentu aby ustrzec sie przed
    np. wyludzeniem kredytu na utracony dokumet?
    Pozdrawiam
    Basia

  • 2. Data: 2004-08-25 20:20:40
    Temat: Re: Zastrzezenie dokumentu
    Od: "plusz" <l...@p...niespamowanie.wp.pl>

    Użytkownik Barbara <v...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > tylko do oddzialow tego banku. Gdzie wobec tego powinno sie zglosic
    > utrate dokumentu aby ustrzec sie przed np. wyludzeniem kredytu na

    podobno jest taka instytucja - chyba Policja się nazywa :)

    --
    pozdrawiam
    plusz ( http://www.plusz.pl )

  • 3. Data: 2004-08-25 21:02:00
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    plusz wrote:

    > podobno jest taka instytucja - chyba Policja się nazywa :)

    Powiedzą że tym się nie zajmują, bo oni są od przestępstw :( . A i to teoria
    bo nawet jeżeli dowód został skradziony (znaczy: przestępstwo było) też
    trzeba się upierać żeby zechcieli przyjąć zawiadomienie o przestępstwie.

    Bogdan B.

  • 4. Data: 2004-08-25 21:16:39
    Od: "tomaszek.w " <t...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Bogdan B. <b...@h...pl> napisał(a):

> [...]

    O ile mi woadomo, zadna instytucja w Polsce nie zajmuje sie zastrzeganiem,
    uniewaznianiem dowodow osobistych.
    Niestety, jesli ktos utracil dowod, musi sie liczyc z problemami. Ja tez tak
    mialem - dowod stracilem w Hiszpanii.

  • 5. Data: 2004-08-25 21:37:33
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Barbara" <v...@w...pl> wrote in message
> [...]
    przed
    > np. wyludzeniem kredytu na utracony dokumet?

    Kazdy bank, ktoremu zglaszasz utrate dokumentu tozsamosci powinien wpisac go
    do bazy MIG DZ. Przy udzielaniu np. pozyczki kazdy dokument powinien zostac
    sprawdzony w bazie. Proponuje zglosic pisemnie ukrate dokumentu i prosbe o
    wpisanie go do bazy MIG DZ. Potwierdzona kopie zostawiasz sobie na wszelki
    wypadek. Nawet jesli komus sie uda wyludzic pozyczke na ten dokunent to
    bedziesz mogla zrzucic wine na bank, ktory nie wpisal danych do MIG DZ.

    Maciej

  • 6. Data: 2004-08-25 22:46:31
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Wed, 25 Aug 2004 21:48:17 +0200, Barbara naskrobał(a):

    powiadomić organ gminy.

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org

  • 7. Data: 2004-08-26 12:27:42
    Od: "ROBBO 2" <r...@o...pl>

> [...]
    > uniewaznianiem dowodow osobistych.
    > Niestety, jesli ktos utracil dowod, musi sie liczyc z problemami. Ja tez

    teoria mowi ze dowodu osobistego NIE WOLNO wywozic zagranice

  • 8. Data: 2004-08-26 13:13:33
    Od: yayco <i...@s...com>

    Zdarzyło się to jak raz 2004-08-26 14:27, kiedy ROBBO 2 napisał(a) co
    następuje:
    > teoria mowi ze dowodu osobistego NIE WOLNO wywozic zagranice

    Ciekawe, jaka to mianowicie i czyja teoria, skoro od 1 maja dowód
    osobisty jest dokumentem uprawniającym do przekraczania granic w obrębie UE

  • 9. Data: 2004-08-26 14:11:33
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresuX.op.pl>

    ROBBO 2 wrote:

    > teoria mowi ze dowodu osobistego NIE WOLNO wywozic zagranice

    Ty chyba jeszcze jesteś w PRL-u ;)

  • 10. Data: 2004-08-26 15:35:14
    Od: "Ruua" <TU.WPISZ.MÓJ.NICK@idea.WYTNIJ.net.TO.pl>

    Użytkownik "Bogdan B." <b...@h...pl> napisał w wiadomości

    > Powiedzą że tym się nie zajmują, bo oni są od przestępstw :( .

    nie maja prawa tego zrobic, ale nie wiem, co zrobic, jak odmowia. ja -
    swiadoma konsekwencji - zrobilabym taka awanture, ze przyjeliby zgloszenie.