  • 21. Data: 2004-08-28 06:37:18
    Temat: Re: Zastrzezenie dokumentu
    Od: "Ruua" <TU.WPISZ.MÓJ.NICK@idea.WYTNIJ.net.TO.pl>

    Użytkownik "Piotr" <p...@t...pl> napisał w wiadomości
    news:u4avi0p50k7i86nm0jri97tb82pn41h7mt@4ax.com...

    > Tak, ale jeżeli wyjdzie to na jaw wówczas odpowiadasz z art. 238 kk
    > [Zawiadomienie o przestępstwie niepopełnionym]

    no tak, ale jesli ktos nieuczciwy znajdzie moj dowod i go wykorzysta na
    wziecie kredytu, to ja odpowiadam za ten kredyt?

  • 22. Data: 2004-08-28 07:02:57
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    Ruua wrote:
    > no tak, ale jesli ktos nieuczciwy znajdzie moj dowod i go wykorzysta na
    > wziecie kredytu, to ja odpowiadam za ten kredyt?

    A co tu zmienia zgłoszenie na Policji? Masz inne możliwości.

    KG

  • 23. Data: 2004-08-28 16:43:00
    Od: "Ruua" <TU.WPISZ.MÓJ.NICK@idea.WYTNIJ.net.TO.pl>

    > A co tu zmienia zgłoszenie na Policji? Masz inne możliwości.

    jestes ciagany wprawdzie po bankach, sadach i komornikach, ale jak
    pokazujesz zaswiadczenie z policji, a data lewego kredytu jest pozniejsza,
    niz data zgloszenia kradziezy na kwitku policyjnym, to te sady i banki nic
    ci nie moga zrobic. a jesli nie masz kwitku - musisz placic za nie swoje
    kredyty:(

  • 24. Data: 2004-08-28 16:48:47
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    Ruua wrote:
> [...]
    > ci nie moga zrobic. a jesli nie masz kwitku - musisz placic za nie swoje

    To nie do końca prawda. Gdyby samo zgłoszenie utraty dowodu
    zabezpieczało, to wyłudzenie kredytu byłoby banalną sprawą :)
    A poza tym przecież masz 'kwitek'! Tylko że wystawiony przez kogo innego.

    KG

  • 25. Data: 2004-08-28 16:51:52
    Od: "Ruua" <TU.WPISZ.MÓJ.NICK@idea.WYTNIJ.net.TO.pl>

    > To nie do końca prawda. Gdyby samo zgłoszenie utraty dowodu
    > zabezpieczało, to wyłudzenie kredytu byłoby banalną sprawą :)
    > A poza tym przecież masz 'kwitek'! Tylko że wystawiony przez kogo innego.

    nie rozumiem, co znaczy przez kogos innego? przez policje przeciez. ja sie
    spotkalam z takimi sprawami, gdzie po kradziezy dowodu zaczynal sie horror,
    tak, jakby juz tylko po to sie kradlo dowody - mnostwo naotwieranych rorow,
    wzietych kredytow itp. ale w tych przypadkach zaswiadczenie z policji
    zwalnialo z placenia za te naleznosci. ale ciaganym sie bylo i wszedzie
    trzeba bylo udowadniac, pokazywac to zaswiadczenie.

  • 26. Data: 2004-08-28 16:55:28
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    Ruua wrote:
    > nie rozumiem, co znaczy przez kogos innego?

    Litości!
    Przez odpowiedni organ gminy, do którego masz, zgodnie z ustawą o
    ewidencji ludności (...), obowiązek zgłosic utratę dowodu osobistego.

    KG

  • 27. Data: 2004-08-28 17:02:06
    Od: "Ruua" <TU.WPISZ.MÓJ.NICK@idea.WYTNIJ.net.TO.pl>

    > Przez odpowiedni organ gminy, do którego masz, zgodnie z ustawą o
    > ewidencji ludności (...), obowiązek zgłosic utratę dowodu osobistego.

    no chyba kazdy to zrobi, bo przeciez musi wyrobic sobie nowy dowod.

  • 28. Data: 2004-08-30 12:11:03
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Sat, 28 Aug 2004 19:02:06 +0200, Ruua napisał(a):

    > no chyba kazdy to zrobi, bo przeciez musi wyrobic sobie nowy dowod.

    Ja długo nie wiedziałem gdzie mam dowód, dopiero perspektywa załatiwania
    formalności przedślubnych sprawiła że go odgrzebałem po dobrych paru
    latach... :)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944