  • 1. Data: 2004-08-25 15:38:11
    Temat: kondycja mBanku
    Od: "bezrobotny" <A...@g...pl>

    jak długo jeszcze pociągnie mBank?
    jaka jest jego kondycja (P.S. ja się
    nie znam na wskaźnikach więc pytam)?

  • 2. Data: 2004-08-25 18:33:51
    Temat: Re: kondycja mBanku
    Od: "Seba_Fan" <S...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Użytkownik "bezrobotny" <A...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:cgibo6$fl9$1@news.onet.pl...
    > jak długo jeszcze pociągnie mBank?
    > jaka jest jego kondycja (P.S. ja się
    > nie znam na wskaźnikach więc pytam)?

    Spytaj sie wrozki
    mBank_Bre
    A najlepiej zrobisz jak sie rozpedzisz i walniesz z barana w sciane.

  • 3. Data: 2004-08-25 18:41:54
    Od: "Łukasz Walicki" <l...@n...pl>

    Użytkownik "bezrobotny" <A...@g...pl> napisał w wiadomości
    > jak długo jeszcze pociągnie mBank?
    > jaka jest jego kondycja (P.S. ja się
    > nie znam na wskaźnikach więc pytam)?

    Hmmm. Nie dziwię się, że jesteś bezrobotny;-). Kto by chciał przyjać osobę,
    która zadaje tak głupie pytania?;-).

  • 4. Data: 2004-08-26 08:37:44
    Od: Daniel Karasek <P...@t...moj.adres>

    Był 25 sierpień (środa) gdy o godzinie 17:38 *bezrobotny* napisał(a) :

    > jak długo jeszcze pociągnie mBank?
    > jaka jest jego kondycja (P.S. ja się
    > nie znam na wskaźnikach więc pytam)?

    odpowiedz jest dość prosta, możesz obliczyć sobie z dokładnością co do
    dnia:
    połowa wszystkich dni jakie zostały do końca, razy dwa i już wiesz.
    ;-)

    Daniel
    "O niektórych mówią, że myślą, a oni się tylko namyślają."

  • 5. Data: 2004-08-27 01:27:01
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik b2d2 napisał:

    > No ja myslę, że jutro splajtuje.

    Nie jutro tylko w styczniu.

    Bartol

  • 6. Data: 2004-08-27 12:35:05
    Od: "b2d2" <d...@p...fm>

    --

    Pinio
    -------------

  • 7. Data: 2004-08-27 14:35:49
    Od: "bezrobotny" <A...@g...pl>

    znaczy... nie wiecie... ;o)

  • 8. Data: 2004-08-27 14:48:43
    Od: yayco <i...@s...com>

    Zdarzyło się to jak raz 2004-08-27 16:35, kiedy bezrobotny napisał(a)
    co następuje:
    > znaczy... nie wiecie... ;o)

    Oczywiście, że wiemy, ale na złość nie chcemy Ci powiedzieć...

  • 9. Data: 2004-08-27 15:13:36
    Od: Daniel Karasek <a...@b...pl>

    Był 27 sierpień (piątek) gdy o godzinie 03:27 *Bartol Partol* napisał(a) :

    > Nie jutro tylko w styczniu.

    a właśnie że NIE
    jak to mówią kolejarze - w lutym...

    Daniel
    "-To niesprawiedliwe !!! -A kto ci obiecał że życie bedzie sprawiedliwe???"

  • 10. Data: 2004-08-28 05:53:08
    Od: "Twastara" <T...@U...pl>

    > jak długo jeszcze pociągnie mBank?

    Mbank nie splajtuje, tylko zostanie zamknięty przez właściciela - BRE gdyż
    po tym jak wszyscy odpłyneli do najlepszego obecnie VW banku nie zarabiają
    nawet na koszty.

    Seba