  • 1. Data: 2004-08-25 15:15:29
    Temat: telefon z Multibanku - do Was też?
    Od: Tomasz Matuszewski <t...@n...artcom.pl>

    Przed chwilą dzwonił do mnie konsultant z Multibanku, celem
    uzupełnienia mojego profilu klienta, pytania o interesujące mnie
    usługi itd. Do Was też? Wkurzyło mnie to, że zadzwonił do mnie, z
    numery zastrzeżonego i chciał przeprowadzać ze mną identyfikację
    (nazwisko panieńskie matki i coś pewnie potem) - ale sprowadziłem
    gościa do parteru, bo dzwoni z zastrzeżonego numeru, podawać się za
    konsultanta może każdy, no i chce abym to ja się identyfikował.
    Podałem tylko to nazwisko i powiedziałem, że więcej mu nie powiem.
    Albo pyta, albo nie. No i pytał ;)

    --
    Tomasz Matuszewski, thom(at)artcom.pl
    "Jest człowiek - jest problem, nie ma człowieka - nie ma problemu"

  • 2. Data: 2004-08-25 15:32:44
    Temat: Re: telefon z Multibanku - do Was też?
    Od: ruf10 <r...@o...nospam>

    Tomasz Matuszewski wrote:

> [...]
    > konsultanta może każdy, no i chce abym to ja się identyfikował.
    > Podałem tylko to nazwisko i powiedziałem, że więcej mu nie powiem.

    a co byś zrobił jakby zadzwonił z niezastrzeżonego np tak-taka? :)

    --
    rufio.pzdr();

  • 3. Data: 2004-08-25 19:03:41
    Od: Tomasz Matuszewski <t...@n...artcom.pl>

    ruf10 <r...@o...nospam> wrote:

    > a co byś zrobił jakby zadzwonił z niezastrzeżonego np tak-taka? :)

    przyznam, że najmniejsze podejrzenia by wzbudził we mnie telefon z
    łodzi ;)
    --
    Tomasz Matuszewski, thom(at)artcom.pl
    "Człowiek mądry milczeć będzie do chwili odpowiedniej" Syrach