  • 1. Data: 2003-12-22 09:12:55
    Temat: Zamykam konto w ING BŚK
    Od: "Rafał J. Czekała" <r...@w...pl>

    Wybieram się do ING BŚK zamknąć (wreszcie) tam konto. Czy ostatnio robił
    ktoś coś podobnego w tym banku? Utrudniają, czy można załatwić to od ręki?
    Przestrzegają regulaminowego terminu wypowiedzenia- czy zamykają z dnia na
    dzień?
    He he - jedno już wiem od Was - przy zamykaniu muszą być obecni oboje
    współwłaściciele ;-)

    Macie jeszcze jakieś porady w tym temacie? Na jakie kwity zwrócić uwagę?

    RJCz

  • 2. Data: 2003-12-22 09:15:53
    Temat: Re: Zamykam konto w ING BŚK
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info>

    Użytkownik "Rafał J. Czekała" <r...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Wybieram się do ING BŚK zamknąć (wreszcie) tam konto. Czy ostatnio robił

    Gratuluję dorosłej decyzji. :-)

    > ktoś coś podobnego w tym banku? Utrudniają, czy można załatwić to od ręki?

    Od ręki, bez problemu.

    > Przestrzegają regulaminowego terminu wypowiedzenia- czy zamykają z dnia na
    > dzień?

    Regulaminowo - czyli z dnia na dzień. :-)

    Potwierdzenie zamknięcia sami Ci powinni dać.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara, telefon.gsm.pl
    wojciech (at) nawara.info

  • 3. Data: 2003-12-22 09:57:34
    Od: "Grzegorz" <g...@o...pl>

    Hehe, ciekawe - ja też mam taki zamiar...
    W sumie to podobała mi się możliwość bezprowizyjnej wypłatyz bankomatów dla
    konta Prestiż, ale niestety korzystam z limitu zadłużenia w saldzie
    debetowym, a tam nie jest najtaniej. Chyba najtaniej widziałem w BPH-PBK i
    Multi oraz mBank.
    No i brak KK z grace periodem.
    Kolega zamykał niedawno i rzeczywiście, bez problemu, z dnia na dzień.
    Pozdrawiam,
    Grzegorz

  • 4. Data: 2003-12-22 20:47:36
    Od: "Krzysztof S." <...@...pl>

    Chyba że masz kartę obciążeniową to będziesz czekał do czasu jej rozliczenia
    :( . Poza tym trzeba wypisać milion papierków, żeby po kolei zlikwidować
    piechotką każdą usługę z osobna, czyli każde stałe zlecenie, dostęp przez
    tel. , internet, zamknąć każdą kartę itd. Wyjątkowo upierdliwe i
    czasochłonne.
    Pozdrawiam

    Krzysztof

  • 5. Data: 2003-12-28 20:06:23
    Od: "Piotr" <p...@p...com>

> [...]
    > Multi oraz mBank.
    > No i brak KK z grace periodem.
    > Kolega zamykał niedawno i rzeczywiście, bez problemu, z dnia na dzień.

    Co do BPH to bym uwazal - tam za kazda czynnosc pobieraja kilka razy oplate
    pod inna nazwa :
    - oplata za przyznanie limitu zadluzenia (jednorazowa) chyba 15 czy 30 zl
    - oplata za posiadanie limitu zadluzenia ( comiesieczna) chyba 0,5 % kwoty
    - oplata za administrowanie limitem zadluzenia (comiesieczna) chyba 2,50 /
    miesiac
    + odsetki wcale tanie nie niskie

    Wiec w tym banku wypytaj sie dokladnie o oplaty i prowizje.

    Piotr

  • 6. Data: 2004-01-19 08:26:51
    Od: "Grzegorz" <g...@o...pl>

    Użytkownik "Krzysztof S." <...@...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > piechotką każdą usługę z osobna, czyli każde stałe zlecenie, dostęp przez
    > tel. , internet, zamknąć każdą kartę itd. Wyjątkowo upierdliwe i

    dzięki za radę,
    już teraz poprzez internet zlikwiduję wszystkie zlecenia stałe i odroczone
    przelewy... na szczęście nie mam żadnych kart obciążeniowych czy
    kredytowych...

    nie pamiętam tylko, czy przy koncie wspólnym (jest dwóch właścicieli) muszą
    być oboje, aby je zamknąć, czy wystarczy tylko jeden...