    From: "Grzegorz" <g...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Zamykam konto w ING BŚK
    Date: Mon, 19 Jan 2004 09:26:51 +0100
    Sender: g...@o...pl@w3cache.spss.pl

    Użytkownik "Krzysztof S." <...@...pl> napisał w wiadomości
    news:bs7lb9$7oj$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Chyba że masz kartę obciążeniową to będziesz czekał do czasu jej
    rozliczenia
    > :( . Poza tym trzeba wypisać milion papierków, żeby po kolei zlikwidować
    > piechotką każdą usługę z osobna, czyli każde stałe zlecenie, dostęp przez
    > tel. , internet, zamknąć każdą kartę itd. Wyjątkowo upierdliwe i
    > czasochłonne.

    dzięki za radę,
    już teraz poprzez internet zlikwiduję wszystkie zlecenia stałe i odroczone
    przelewy... na szczęście nie mam żadnych kart obciążeniowych czy
    kredytowych...

    nie pamiętam tylko, czy przy koncie wspólnym (jest dwóch właścicieli) muszą
    być oboje, aby je zamknąć, czy wystarczy tylko jeden...