  • 1. Data: 2003-12-22 08:26:13
    Temat: jak dać w prezencie 500 zł nie dając gotówki ?
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    chciałbym dać komuś w prezencie 500 zł
    nie chciałbym jednak dawać po prostu banknotów

    myślałem o karcie pre-paid, ale być może ma ktoś jeszcze jakiś ciekawy
    pomysł ?

    najlejepej, aby prezent ładnie wyglądał i możnaby go szybko spieniężyć - a
    jeszcze lepiej, aby z upływem czasu wartość prezentu rosła :)

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 2. Data: 2003-12-22 08:37:09
    Temat: Re: jak dać w prezencie 500 zł nie dając gotówki ?
    Od: "Franz " <f...@W...gazeta.pl>

    plusz <p...@i...usun_spam.pl> napisał(a):

    > najlejepej, aby prezent ładnie wyglądał i możnaby go szybko spieniężyć - a
    > jeszcze lepiej, aby z upływem czasu wartość prezentu rosła :)

    Ładnie wycięta i oprawiona w ramkę ćwiartka Krugeranda?

    Franz

  • 3. Data: 2003-12-22 08:47:10
    Od: "WIT" <wtur@USUN_TO.gazeta.pl>

    plusz wrote:
> [...]
    >
    > najlejepej, aby prezent ładnie wyglądał i możnaby go szybko
    > spieniężyć - a jeszcze lepiej, aby z upływem czasu wartość prezentu

    Invest-Bank mial Papiery Wartościowe Investor (nominaly 500,1000,2000).
    Mozna opchnąć w dodolnym momencie (w kazdym oddziale Investu).
    Jest to papier na okaziciela. Oprocentowania nie pamietam....

    --
    Pozdrawiam,
    ________________________________

  • 4. Data: 2003-12-22 08:55:50
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    Użytkownik "WIT" <wtur@USUN_TO.gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Invest-Bank mial Papiery Wartościowe Investor (nominaly 500,1000,2000).
    > Mozna opchnąć w dodolnym momencie (w kazdym oddziale Investu).
    > Jest to papier na okaziciela. Oprocentowania nie pamietam....

    właśnie takiego czegoś szukałem :)

    a może jakiś większy bank również oferuje tego typu usługę ?

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 5. Data: 2003-12-22 15:12:09
    Temat: Odp: jak dać w prezencie 500 zł nie dając gotówki ?

    Użytkownik plusz <p...@i...usun_spam.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:bs6bkc$a62$...@n...news.tpi.pl...
    > właśnie takiego czegoś szukałem :)
    >
    > a może jakiś większy bank również oferuje tego typu usługę ?
    sprawdź BGŻ.
    Aczkolwiek przy kwocie 500 zeta to roczne odsetki nie przkroczą raczej 20
    zeta a obdarowany będzie musiał iść do banku.....
    A karta pre-paid i sklepy i bankomaty w tym niektóre bezprowizyjne...
    Moż epapier wyglada dostaojniej ale czy wygodniejszy dla obdarowanego?