  • 1. Data: 2003-12-22 07:23:57
    Temat: mbank totalna olewka
    Od: "Krakman" <a...@p...wp.pl>

    Od 3 tygodni - po przesłaniu skanów mojego dowodu osobistego- i otrzymaniu
    potwierdzenia przez operatora mlinii o czytelności ww. skanów oraz info o
    skierowaniu do działu umów nie zostało odblokowane moje konto. Tracę już
    cierpliwość słysząc codziennie że sknany są czytelne i kierujemy je do
    działu umów - taki tekst słyszę codziennie dzwoniąc na mlinie. Umowę
    przesłałem dużo wcześniej i jest ok została zarejestrowana, nie wysłałem
    wtedy kserokopii (bo zapomniałem) i teraz chyba muszę to odpokutować. ale
    dwa dni po przesłaniu wspomnianej umowy wysłałem kserokopie dokumentów
    niestety nie dotarły (ciekawe dlaczego) i polecono mi wysłanie skanów te
    dotarły (7 grudnia co zostało potwierdzone przez moperatora) ale teraz
    dostałem monit że nie dostarczyłem kserokopii dokumentów (z datą 9 grudnia).
    Mam wrażenie że mbank nie wyrabia się z obsługą swoich klientów i będzie
    świadczył swoje usługi na coraz niższym poziomie.

    Pytanie?
    Czy istnieje jakaś komórka w mbanku do której można się zwrócić o pomoc bo
    mlinia to praktycznie automatyczna sekretarka (operator nie może nic
    zrobić - a może nie chce?).