  • 11. Data: 2023-09-11 09:39:16
    Temat: Re: Zamykać bankowe konta
    Od: _Master_ <...@...pl>

    >> ale nawet bloga nie potrafisz ?
    >
    > To Twoje zdanie.

    masz whoooooj czasu anie ogarnąłeś że to co tu wrzucasz nadaje się na bloga

  • 12. Data: 2023-09-11 09:41:45
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2023-09-11 o 07:49, Trybun pisze:
    > Tj, tzw zło konieczne, w dzisiejszych czasach sami, mimo woli skazaliśmy
    > się  na współpracę z hochsztaplerami.

    Ja się nie skazałem.

    Mam jedno konto i jeden kredyt.
    Nie mam karty i żyję nie martwiąc się czy kiedyś jakiś bankster nie uzna
    że jednak jestem mu coś winien i zechce ode mnie wyłudzić 1000 zł.

    To takie wisienki bankterki ;-)

  • 13. Data: 2023-09-11 09:44:09
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2023-09-11 o 08:54, Kamil Jońca pisze:
    > Trzeba wysłać wypowiedzenie.
    > Samo wyzerowanie stanku konta nie wystarczy.
    > Czasami może zdarzyć się, ze trzeba wysłać więcej wypowiedzeń.
    > (Jakieś umowy ramowe, czy umowy o fundusze, czy bankowość elektroniczną)
    > Forma tego wypowiedzenia może byc różna. (Czasami banki mają dedykowany
    > wniosek do tego, czasami wystarczy wiadomość w poczcie wewnętrznej)
    > Na pewno wystarczy papierowy polecony z wypowiedzeniem.
    > KJ

    Ło matko.

    Warto było takie konto zakładać dla 300 zł?

    Szkoda życia ;-)

  • 14. Data: 2023-09-11 11:32:33
    Od: Trybun <M...@j...cb>

    W dniu 11.09.2023 o 09:41, _Master_ pisze:

> [...]
    > Nie mam karty i żyję nie martwiąc się czy kiedyś jakiś bankster nie
    > uzna że jednak jestem mu coś winien i zechce ode mnie wyłudzić 1000 zł.

    Skazałeś, masz "konto i kredyt"?.  Bez tych złodziei nie sposób
    funkcjonować normalnie. To nie żadna fanaberia że m.in ja zakładam wiele
    kont w różnych bankach,  tylko po to aby mieć jakąś pewność że nie
    straci się u nich dorobku  życia w jednym podejściu.

  • 15. Data: 2023-09-11 11:33:25
    Od: Trybun <M...@j...cb>

    W dniu 11.09.2023 o 08:54, Kamil Jońca pisze:

> [...]
    > wniosek do tego, czasami wystarczy wiadomość w poczcie wewnętrznej)
    > Na pewno wystarczy papierowy polecony z wypowiedzeniem.

    Tak myśleć to może tylko sam "troll" (cokolwiek negatywnego to jest).
    Jak ktoś normalny może myśleć i wszem i wobec oznajmiać  że pytanie o
    sprawy bankowe na grupie o bankach jest czymś niewłaściwym?
    Dzięki za wyjaśnienie.  A może orientujesz się jakie mogą być
    konsekwencje braku takiego wypowiedzenia?  Takie niezamknięte konto
    zostawiłem m.in w Getin. Jednak okazuje się że Velo przejął moje dane z
    całą resztą inwentarza i teraz mnie nagabuje przysyłając na email różne
    powiadomienia itp chłam.

  • 16. Data: 2023-09-11 11:54:19
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Trybun <M...@j...cb> writes:

    [..]

    > Dzięki za wyjaśnienie.  A może orientujesz się jakie mogą być
    > konsekwencje braku takiego wypowiedzenia?  Takie niezamknięte konto
    Najczęstsza konsekwencja: Bank pracowicie będzie naliczał opłaty za
    konto/kartę i jak się uzbiera odpowiednia kwota - zacznie windykować.

    KJ

  • 17. Data: 2023-09-11 12:31:10
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    poniedziałek, 11 września 2023 o 09:44:14 UTC+2 _Master_ napisał(a):
    > Ło matko.
    >
    > Warto było takie konto zakładać dla 300 zł?
    >
    > Szkoda życia ;-)

    Naprawdę możesz przestać pracowicie oznajmiać, że jesteś idiotą, wszyscy tutaj już to
    wiedzą.

  • 18. Data: 2023-09-11 12:36:09
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    poniedziałek, 11 września 2023 o 11:33:27 UTC+2 Trybun napisał(a):

> [...]
    > zostawiłem m.in w Getin. Jednak okazuje się że Velo przejął moje dane z
    > całą resztą inwentarza i teraz mnie nagabuje przysyłając na email różne

    Uuuu, z getoutu to ty się tak łatwo nie wydostaniesz.
    Ew. podpowiadam exploit - zgłoś im sprzeciw dla przetwarzania danych w celach
    marketingowych - a że zapewne dalej będą przysyłać, to możesz uzyskać
    przy pomocy UODO + ew. RF jakieś odszkodowanie.

    Ogólnie pytasz dziwacznie, więc może wyjaśnij, jakich skutków prawnych
    spodziewałeś się po:
    "Zrezygnowałem z usług kilku banków, odbyło się to na zasadzie
    wyzerowanie stanu konta i odinstalowania ich APKi z telefonu."
    Bo chyba jesteś pełnoletni i umowę podpisywałeś - więc może ją po prostu przeczytaj?
    Ogólnie - jeśli nie została wypowiedziana, to nadal obowiązuje, w tym ze wszystkimi
    prawami oraz obowiązkami (przed wszystkim ponoszenie opłat zgodnie z TOiP - która
    się zmienia) klienta.

    Hmm, ciekawe kiedy się doczekamy, że "odinstalowanie apki" będzie
    miało jakieś rzeczywiste skutki prawne...

  • 19. Data: 2023-09-11 13:45:47
    Od: Trybun <M...@j...cb>

    W dniu 11.09.2023 o 11:54, Kamil Jońca pisze:
> [...]
    > Najczęstsza konsekwencja: Bank pracowicie będzie naliczał opłaty za
    > konto/kartę i jak się uzbiera odpowiednia kwota - zacznie windykować.

    Mam nadzieję że ze względu na znikome korzystności najczęstszą reakcją
    banku jest machniecie ręką na takiego klienta. Dzięki za odzew.

  • 20. Data: 2023-09-11 13:47:21
    Od: Trybun <M...@j...cb>

> [...]
    > się zmienia) klienta.
    >
    > Hmm, ciekawe kiedy się doczekamy, że "odinstalowanie apki" będzie
    > miało jakieś rzeczywiste skutki prawne...

    A pies tam trącał Getin czy tam Velo i ich spam. Chodzi mi potencjalne
    kary za niewypowiedzianą umowę pisane drobnym druczkiem..  Żadne karne
    odsetki w przypadku Getin nie wchodzą w grę bo konto jest bezpłatne.
    Oczywiście to się w każdej chwili może zmienić, ale wtedy powinienem o
    tym zostać powiadomiony..
    To takie dla ciebie skomplikowane zakończenie współpracy z bankiem że
    zeruje konto i odinstalowuje niepotrzebną mi ich aplikację w telefonie?
    "Skutki prawne" odinstalowania bankowej apki to już tylko i wyłącznie
    twoja interpretacja.