  • 1. Data: 2023-09-10 14:46:49
    Temat: Bank
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    Czy Getin Noble Bank to teraz Velo Bank?

    --
    animka

  • 2. Data: 2023-09-10 16:47:48
    Temat: Re: Bank
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    niedziela, 10 września 2023 o 14:47:08 UTC+2 Animka napisał(a):
    > Czy Getin Noble Bank to teraz Velo Bank?

    Nie, choć w pewnym sensie tak.
    Zależy od tego, czym dla ciebie jest bank.
    Czy prowadzącą spółką (ew. spółdzielnią
    lub przedsiębiorstwem państwowym),
    czy też ludźmi, oddziałami, procedurami
    i ogólnym burdelem.

  • 3. Data: 2023-09-10 16:57:38
    Od: Trybun <M...@j...cb>

    W dniu 10.09.2023 o 14:46, Animka pisze:
    > Czy Getin Noble Bank to teraz Velo Bank?

    Teraz to Velo.. Tak to jest w kapitalizmie, ogłasza się bankructwo,
    zmiana nazwę i hulaj dusza, można bez obawy kręcić lody.  Czarnecki
    widać jakiś nietutejszy i nie dzisiejszy bo myślał że może jechać nie
    smarując..

  • 4. Data: 2023-09-10 23:55:13
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    > Nie, choć w pewnym sensie tak.
    > Zależy od tego, czym dla ciebie jest bank.
> [...]

    Dzisiaj znowu przeczytałam.,że Velo Bank idzie pod młotek.
    W takim razie zakładanie tam kont jest ryzykowne?

    --
    animka

  • 5. Data: 2023-09-11 22:22:38
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    poniedziałek, 11 września 2023 o 20:02:37 UTC+2 Animka napisał(a):

    > Dzisiaj znowu przeczytałam.,że Velo Bank idzie pod młotek.
    > W takim razie zakładanie tam kont jest ryzykowne?

    Ale czym ryzykujesz?
    Oprócz tego, że to jednak getout?
    Umowę zawsze można rozwiązać (chyba że to jednak getout ;)
    a 600zł moneybacku wpadnie.
    Nie masz konta?
    Bo oczywiście "głównego poważnego"
    konta w tym burdelu zakładać nie należy.
    Choć i dla wisienek odradzam, lepiej spać spokojnie.
    Ciekawe jaki desperat kupi ten bajzel,
    pisiorom się wydaje, że skoro udało
    im się jednak bank zajumać "za złotówkę"
    (nie żeby był wart o wiele więcej)
    to jeszcze po dobrej cenue sprzedadzą,
    a że banki jyż BFG uzupełniły to kasę
    będzie można też zajumać.
    A wiadomo co się dzieje z imć "barankiem" na Ch. bodajże?

  • 6. Data: 2023-09-12 07:07:16
    Od: cef <c...@i...pl>

    > Ciekawe jaki desperat kupi ten bajzel,
    > pisiorom się wydaje, że skoro udało
    > im się jednak bank zajumać "za złotówkę"
> [...]

    Tam jeszcze coś jest?

    > A wiadomo co się dzieje z imć "barankiem" na Ch. bodajże?

    Ostatnio czytałem, że normalnie żyje, nawet pracuje w SGH
    i zajmuje się oczekiwaniem na proces.

  • 7. Data: 2023-09-12 10:27:11
    Od: Dominik 'Rathann' Mierzejewski <_...@g...net>

    Date: Sun, 10 Sep 2023 16:57:38
    From: Trybun

> [...]
    > zmiana nazwę i hulaj dusza, można bez obawy kręcić lody.  Czarnecki
    > widać jakiś nietutejszy i nie dzisiejszy bo myślał że może jechać nie

    Sąd przyznał mu już odszkodowanie przynajmniej w jednym przypadku:
    https://wyborcza.pl/7,75398,30106670,leszek-czarneck
    i-wygral-z-knf-komisja-ma-mu-zwrocic-20-mln.html

    Może jednak można...

    Pozdrawiam,
    Dominik
    --
    Fedora https://fedoraproject.org
    There should be a science of discontent. People need hard times and

  • 8. Data: 2023-09-12 13:08:01
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    wtorek, 12 września 2023 o 07:07:20 UTC+2 cef napisał(a):
    > Tam jeszcze coś jest?

    Pewnie, myślisz, że by pozwolili opróżnić?
    Tym bardziej że prawie wszystko trzymają w obligach Skarbu Państwa.
    Banki musiały się zrzucić, żeby zasypać dziurę po zajumaniu getoutu.
    Pytanie, co się stanie z kasą po sprzedaży tego potworka - o ile oczywiście
    uda się go komuś wcisnąć - bilans niby uzdrowiony, ale bajzel ten sam,
    a nawet może i gorszy, bo pewnie sporo pisiorów domieszali na posadki.

    > Ostatnio czytałem, że normalnie żyje, nawet pracuje w SGH
    > i zajmuje się oczekiwaniem na proces.

    Nawet więcej - zamiast pierwszej rozprawy w procesie było tylko posiedzenie,
    które ew. miało cofnąć mu kaucję i dozór policyjny.
    Więc byłby do przodu - ale ogólnie internet o tym pusty, nawet nie ma
    o wynikach tegoż posiedzenia.

  • 9. Data: 2023-09-12 14:44:05
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 12 Sep 2023 04:08:01 -0700 (PDT), Dawid Rutkowski wrote:

    > Pewnie, myślisz, że by pozwolili opróżnić?

    BFG? Chyba wrecz ustawowo nie mozna - tzn musi miec rezerwy w
    gotowosci, a po zuzyciu banki musza sie znów zrzucic :-)

    > Tym bardziej że prawie wszystko trzymają w obligach Skarbu Państwa.

    W dobrym okresie to dobra inwestycja była :-)

    > Banki musiały się zrzucić, żeby zasypać dziurę po zajumaniu getoutu.

    Ale "zajumali" go tak jakos mało obciązając BFG.

    > Pytanie, co się stanie z kasą po sprzedaży tego potworka - o ile oczywiście

    Wróci do banków, które się zrzuciły.

    > uda się go komuś wcisnąć - bilans niby uzdrowiony, ale bajzel ten sam,
    > a nawet może i gorszy, bo pewnie sporo pisiorów domieszali na posadki.

    Pewnie tak.
    Ja patrze dosc jednostronnie - to kontynują starą politykę.
    Ale moze to była dobra polityka, tylko balast frankowiczów i innych za
    duży.

    Przyjdzie nowy własciciel, postawi swojego prezesa, i ten zacznie
    robic porządek.
    Jest jeszcze wersja, ze nie sprzedadzą tak szybko, rząd sie zmieni,
    wywalą pisiorów, posadzą innych kolesi :-)

> [...]
    > które ew. miało cofnąć mu kaucję i dozór policyjny.
    > Więc byłby do przodu - ale ogólnie internet o tym pusty, nawet nie ma

    Dziwne troche, szczególnie ze prokuratora ponoc zakonczyła śledztwo
    w 2020. Covid był, ale sie przecież zmyl.

    https://wyborcza.pl/7,75398,29531502,blokada-na-afer
    e-knf-kiedy-sie-zacznie-proces-marka-chrzanowskiego.
    html

    Nie wyrażam zgody na dostęp do akt z uwagi na konieczność
    zabezpieczenia prawidłowego toku postępowania, w którym nie został
    jeszcze otwarty przewód sądowy, a zatem żadne okoliczności
    postępowania przygotowawczego nie zostały jeszcze ujawnione" - napisał
    nam sędzia Paweł Błasiak, wiceprezes warszawskiego sądu rejonowego.

    Czekają na przedawnienie?

    Ale tego sędziego jeszcze Komorowski mianował
    https://www.prezydent.pl/kancelaria/archiwum/archiwu
    m-bronislawa-komorowskiego/aktualnosci/nominacje/nom
    inacje-sedziowskie-w-palacu-prezydenckim,19244

    Na podstawie uchwały starej KRS
    https://sip.lex.pl/akty-prawne/akty-korporacyjne/prz
    edstawienie-wniosku-o-powolanie-do-pelnienia-urzedu-
    na-stanowisku-287666494

    J.

  • 10. Data: 2023-09-12 17:44:04
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 11 Sep 2023 13:22:38 -0700 (PDT), Dawid Rutkowski wrote:

    > Ale czym ryzykujesz?
    > Oprócz tego, że to jednak getout?

    To w zasadzie juz Velobank.

    > Umowę zawsze można rozwiązać (chyba że to jednak getout ;)
    > a 600zł moneybacku wpadnie.
    > Nie masz konta?
    > Bo oczywiście "głównego poważnego"
    > konta w tym burdelu zakładać nie należy.

    A co w nim złego?

    > Choć i dla wisienek odradzam, lepiej spać spokojnie.

    No ale czym ryzyskujesz ? :-)

    J.