  • 131. Data: 2023-09-20 11:22:15
    Temat: Re: Zamykać bankowe konta
    Od: Trybun <M...@j...cb>

    W dniu 19.09.2023 o 17:12, _Master_ pisze:

    > To takie towarzystwo ;-)
    >
    > Czego się spodziewałeś po pracownikach banków i wisienkobiorcach?

    Ano, na pewno nie zmasowanego ataku ad personam za pytanie o sprawy
    bankowe..

  • 132. Data: 2023-09-20 23:28:33
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2023-09-20 o 11:19, Trybun pisze:
    > W Polsce poprzez mocno utrudniony dla obywatela dostęp do wymiaru
    > sprawiedliwości większość ludzi woli, mimo tego że to oni maja rację,
    > zapłacić i mieć święty spokój.  Policja drogowa o tym wie, wiedzą to
    > banki i z togo korzystają.

    Opisałeś rzeczywistość.

    Moim zdaniem to za mało. Skurwysyństwo trzeba napiętnować.
    nie nazywajmy szamba perfumerią ;-)

  • 133. Data: 2023-09-20 23:44:33
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2023-09-20 o 11:20, Trybun pisze:
    > I przed podpisaniem umów w tych bankach czytasz je do ostatniej litery?

    Jestem normalny. Zapobiegliwy, przewidujący.

    Mam 50 lat. Nie muszę znać każdej umowy aby się stać się przezorny. ;-)

  • 134. Data: 2023-09-21 08:29:44
    Od: Trybun <M...@j...cb>

    W dniu 20.09.2023 o 23:28, _Master_ pisze:

    > Opisałeś rzeczywistość.
    >
    > Moim zdaniem to za mało. Skurwysyństwo trzeba napiętnować.
    > nie nazywajmy szamba perfumerią ;-)

    Ale co my możemy? Obowiązuje tu zły, antyludzki, anty obywatelski ustrój
    państwa, a tego nie zmieni nawet wygrana Konfy w najbliższym głosowaniu.

  • 135. Data: 2023-09-21 08:32:11
    Od: Trybun <M...@j...cb>

    W dniu 20.09.2023 o 23:44, _Master_ pisze:

    > Jestem normalny. Zapobiegliwy, przewidujący.
    >
    > Mam 50 lat. Nie muszę znać każdej umowy aby się stać się przezorny. ;-)

    Co za przezorność gdy się nie przeczyta CAŁEJ umowy? A nasze banki na
    takie czytelnie przed okienkami nie są przygotowane, mało tego,
    świadomie i z premedytacją tak formułują te umowy że w miarę szybko
    tylko biegły księgowy je ogarnie..

  • 136. Data: 2023-09-21 08:46:03
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2023-09-21 o 08:29, Trybun pisze:
    > Ale co my możemy? Obowiązuje tu zły, antyludzki, anty obywatelski ustrój
    > państwa, a tego nie zmieni nawet wygrana Konfy w najbliższym głosowaniu.

    W najbliższym NIE. ;-)

    Ale już narracja czy tematy które porusza Konfederacja potrafią
    zaistnieć. I to też ma znaczenie.

    Co zmusza Cię do głosowanie ciągle na tych samych?
    Że daje to ciągle taki sam efekt?

  • 137. Data: 2023-09-26 11:43:08
    Od: Trybun <M...@j...cb>

    W dniu 21.09.2023 o 08:46, _Master_ pisze:

> [...]
    > zaistnieć. I to też ma znaczenie.
    >

    > Co zmusza Cię do głosowanie ciągle na tych samych?

    Jako że zdaję sobie doskonale sprawę z beznadziejności przedstawianym mi
    wyborów do glosowania nie chodzę na takowe spędy. Ale co do Konfy to
    możesz, mieć rację, jeszcze się nie zbłaźnili nie tylko władzą ale nawet
    znaczącą rolą jako opozycja. Co ta Konfa proponuje, np jak zamierza
    rządzić, nadal jako wasal i sługa robiący z kraju burdel da interesów
    innych  czy swoja własna suwerenna polityka dla dobra Kraju, pies tam
    zresztą trącał Kraj, dla dobra Polaków? No i jaka gwarancja że oni to
    akurat wyjątkowo nie dadzą się kupić intratnymi posadkami, płatnymi
    odczytami czy kartonami salaty wręczanej gdzieś w ciemniej uliczce?

  • 138. Data: 2023-09-26 19:05:38
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2023-09-26 o 11:43, Trybun pisze:
    > No i jaka gwarancja że oni to akurat wyjątkowo nie dadzą się kupić

    Nie znasz programu który jest dostępny ale już zarzucasz że się sprzedadzą.

    Choć tylko posłowie Konfederacji nie połaszczyli się na stołki.

    Ma whooooj możliwości zdobycia tej wiedzy ale Ci się nie chce. Chce Ci
    się pisać w necie że się sprzedadzą

    Masz rację. Nie powinieneś chodzić na wybory bo krzywdzisz siebie i innych.

  • 139. Data: 2023-09-27 14:08:08
    Od: Trybun <M...@j...cb>

    W dniu 26.09.2023 o 19:05, _Master_ pisze:

> [...]
    > się pisać w necie że się sprzedadzą
    >
    > Masz rację. Nie powinieneś chodzić na wybory bo krzywdzisz siebie i

    A Ty jako stary wyborczy wyga nie wiesz że tzw programy wyborcze to
    przeważnie stek obietniczych kłamstw? Te gnoje zatrudniają
    kwalifikowanych socjologów i na podstawie ich opinii czego to Polacy
    oczekują najbardziej układają te "swoje programy", a Ty się powołujesz
    na to G-no.
    Stołek w  czyimś rządzie to żaden wyznacznik czegoś, zobacz co te sq*ny
    z stada POPiSSLDPSL wyprawiali z najuczciwszym  i najbardziej
    kompetentnym w interesie Polski  ministrem  po 89r - Lepperem.

  • 140. Data: 2023-09-27 14:19:50
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2023-09-27 o 14:08, Trybun pisze:
    > a Ty się powołujesz na to G-no.

    Ja to obserwuję 30 lat. Wiem kto co obiecuje i co robi i dlaczego.

    Śmiem twierdzić że wybieram świadomie.

    A Ty?