  • 101. Data: 2023-09-16 19:21:25
    Temat: Re: Zamykać bankowe konta
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Trybun <M...@j...cb> writes:

    [...]

    > No a niby co mam zrobić więcej niż mieć nadzieję. Z niektórymi moimi
    Wypowiedzieć umowy.

    > byłymi bankami całkowicie utraciłem kontakt. BIK to akurat mi

    Aha. A później wielkie żale, że 'nie wiedziałem'. Można i tak.

    > niestraszny, w życiu nie wziąłem złotówki kredytu i nie planuję
    > zmieniać zwyczajów.
    Na raty też nie kupujesz? Telefon na abo?

    > "Sąd elektroniczny", a co to za ptica, coś w rodzaju procesu zaocznego?
    https://www.e-sad.gov.pl/Default.aspx
    KJ

  • 102. Data: 2023-09-16 19:53:26
    Od: _Master_ <...@...pl>

    > Lokator dziś nie musi płacić czynszu. Nie możesz go nachodzić,
    > napominać, prosić o zapłacenie itd... Lokator jest w RP prawie
    > świętą krową; prawie świętą krową, gdyż nie można takiej krowy
    > wydoić...

    Wiesz jaka partia chce to zmienić?

  • 103. Data: 2023-09-16 20:05:27
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2023-09-14 o 23:17, r...@k...pl pisze:
    > Jakiś frajer poszedł na ugodę? :D

    Proponowaną ugodę kredytu frankowej której NIGDY PRZENIGDY nie miało
    być? ;_)

    Ja tak jak zapowiadałem zgodzę się na ugodę jednego kredytu gdyż jestem
    z tego kredytu zadowolony a umowa przybliży tylko zakończenie kredytu i
    będę dalej mógł inwestować.

    Dla mnie ważne że bank łaskawie ukorzy się i ugodę podpisze ;-)

    Bo pieniądze to nie wszystko ;-)

    ALE... jest taki bank Millenium który jest hardy i wprowadza klientów w
    błąd dając im do zrozumienia że spłacony nie może być "WZRUSZONY"

    OOO PANIE... Z nimi się będę sadził ;-)

  • 104. Data: 2023-09-17 03:28:55
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>

    W dniu 15 wrz 2023 o 09:14, Trybun pisze:

    > Jasne, ale raczej pod warunkiem że im to się opłaca.

    Nie miej do mnie pretensji, ale raczej trzeba być trollem, by
    tak wiele pisać na grupach -- zamiast wypowiedzenie do banku...

    -=-

    Teraz pytanie kon_troll_ne: zabrałeś szmal z BOŚ? ;)
    Miałeś tam bezpłatne konto oszczędne?

    --
    `_._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    (,-.`._,'( |\`-/| '.'O`-,` . ,; o.' eneuel$gmail.com '.O_'

  • 105. Data: 2023-09-17 03:41:53
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>

    W dniu 11 wrz 2023 o 23:35, Eneuel Leszek Ciszewski pisze:

> [...]

    Carrefour oferuje takim jak ja miejsce przy wYjścio-wEjściu
    i pomiędzy wEjściem a wYjścio-wEjściem. Lidl i Carrefour co
    do zasady bardzo dobrze traktują swych klientów; Kaufland
    aż zbyt dobrze. :)

    --
    `_._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    (,-.`._,'( |\`-/| '.'O`-,` . ,; o.' eneuel$gmail.com '.O_'

  • 106. Data: 2023-09-17 03:44:14
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>

    Ależ skąd ;) -- już ;) 15 września napisał. :)

    --
    `_._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    (,-.`._,'( |\`-/| '.'O`-,` . ,; o.' eneuel$gmail.com '.O_'

  • 107. Data: 2023-09-17 08:40:13
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2023-09-16 o 19:53, _Master_ pisze:

    > Wiesz jaka partia chce to zmienić?

    Pewnie jacyś populiści, co nie umieją prawnie zadbać o swój interes.

  • 108. Data: 2023-09-17 13:56:25
    Od: Trybun <M...@j...cb>

    > Od ustrojowych przemian?

    Tak, wcześniej panowały inne zasady, nieporównywalne z czasami po.

    > Ależ skąd?! -- PiS zezwolił na 70m^2 na zgłoszenie, już po
    > owym 1989 roku zezwolono na tanie odrolnianie rolniczej
    > ziemi pod budowę domu...
    >
    > [władzuchna gromadzi w duchu -- gdzie mol nie gryzie i rdza, czyli
    > w nieruchomościach, więc dba o wzrosty mimo technicznego rozwoju
    > obniżającego koszty budowy...]

    PiS jak wszyscy inni ingeruje gdy tylko pokazuje się widmo tańszych
    nieruchomości. A to tanie kredyty, a to jakieś inne preferencje i skutek
    zawsze ten sam - na rynku nadal utrzymana drożyzna.

    > Ano nie musi!

    Nie wierzę.

    > I co z tego?!?!? Znów nasłuchałem się Wolnej Europy i Głosu Ameryki? ;)

    Prania mózgów Wolnej Europy i innych tego typu szumowin dotyczą polityki
    i ustroju a nie opłat czynszowych.

    > -=-
    >
    > Płacić nie musi, eksmitować go zazwyczaj nie można, nawet upomnieć się
    > grzecznie nie można bezkarnie -- bo to naruszanie domowego miru. :)
    >
    > Pierwsza lepsza strona:
    >
    > https://pewnylokal.pl/lokator-ktory-nie-placi-za-mie
    szkanie-co-zrobic#

    > W necie są masy opisów grzecznych_inaczej lokatorów.

    Generalnie nigdy nie można było w Polsce wyrzucać na bruk z dnia na
    dzień, ale z wypowiedzeniem nic nie stoi na przeszkodzie. Można także
    "wyrzucić" lokatora bez żadnej winy z jego strony.

> [...]
    > W efekcie wzbogacenia się drących mordę _Masterów_ i zniechęcenia do
    > pracy oszukanych -- podłamie się koniunktura, obniży się rzeczywisty
    > poziom życia, lub choćby nie podniesie się zbyt szybko...
    >

    >    Pomimo wszystko świat trwać będzie nadal -
    >    W Słońce i Kłamstwo wierzą ludzie prości.
    >    Niedostrzegalna szerzy się zagłada,
    >    A wszystkie ręce lśnią aż od czystości.
    >
    > [w istocie o cenie nieruchomości decyduje sporo czynników -- władzuchna
    > wie, jak dbać o niespadanie cen... zna też sposoby utrzymywania się na
    > stanowisku i mydlenia ludziom oczu rzekomymi dopłatami...]

    Zgadza się, ale to nie zaraza spowodowana wirusem czy jakimiś innymi
    drobnoustrojami spowodowała wysokie ceny na rynku nieruchomości, a
    patogeny zwane potocznie wodzami narodu.

  • 109. Data: 2023-09-17 13:56:46
    Od: Trybun <M...@j...cb>

    W dniu 16.09.2023 o 19:21, Kamil Jońca pisze:
> [...]
    > Wypowiedzieć umowy.

    > Aha. A później wielkie żale, że 'nie wiedziałem'. Można i tak.

    > Na raty też nie kupujesz? Telefon na abo?

    Przede wszystkim trzeba by było mieć wzór tej wypowiadanej umowy. Znać
    adres itd.
    Nic na raty.

  • 110. Data: 2023-09-17 13:57:47
    Od: Trybun <M...@j...cb>

    W dniu 16.09.2023 o 19:11, _Master_ pisze:

> [...]
    > i komornika.
    >
    > Nie możliwe? Możliwe. Bo bank daje Ci coś za darmo za co później
    > dopiero płacisz jak się najmniej spodziewasz.
    > Takie pisowskie rozdawnictwo ;-)
    >
    > PS. przerabiałem taki sąd z ubezpieczalnią. Właściciel auta nakłamał
    > że zapłacona rata a po 2 latach ubezpieczyciel sobie nagle przypomniał
    > że NIE ZAPŁACONA. WYROK ODWOŁANIE i wkurw bo odsetki większe od tej raty.
    >
    > Tak wiem. Powinienem sprawdzić i dostać papier ŻE ZAPŁACONE.
    >
    > I dokładnie tak samo jest z bankiem.
    > Masz mieć papier że BANK SOBIE NIE ROŚCI ;-)

    Z banku z którym podtrzymuję umowę mam przysyłane coroczne sprawozdania,
    m.in sumę opłat bankowych. Robi to on z własnej nieprzymuszonej woli czy
    tak to wygląda ze strony prawnej, a inni w spokoju ducha mogą mnie
    zaskoczyć 1000zł kary za niepłacenie przez parę lat opłat za konto?