    From: janek z pola <a...@e...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Zamknięcie konta w T-Mobile Usługi Bankowe
    Date: Sat, 10 Dec 2016 22:40:33 +0100

    Kris wrote:

    > Dwa zdania na kartce papieru wysłać do banku czy prościej jeszcze przez
    > system transakcyjny i gdzie tam mogą być trudności? Co za czasy że
    > ludziska albo się chwalą że są bohaterami bo konto zamknęli albo pytają
    > jak zamknąć.

    No bo to jest tak, że dzisiaj wysyłasz wypowiedzenie umowy, a za 2 lata się
    okazuje że bank konta nie zamknął i naliczał sobie opłaty. Przychodzi nowy
    kolo do zarządu do pionu marketingu i zleca wysyłkę wszystkich osób z tak
    naliczonymi opłatami do BIKu. Od teraz walczysz z BIK. To nie jest wcale
    bardzo nietypowy scenariusz.

    Tym bardziej mnie dziwi, że ktoś już po kilku dniach twierdzi, że udało mu
    się skutecznie zamknąć konto w danym banku. Tzn. - rozumiem że ten ktoś
    dopełnił procedury, ale pytanie czy bank to zaakceptował.

    A powody dla których bank może twierdzić, że konta nie zamnkął są różne, z
    czego ja znam dwa: 1) dzień przed końcem okresu wypowiedzenia wpłynęły
    odsetki a klient wypłacił kasę w okienku trzy tygodnie wcześniej - no to jak
    bank ma zamknąć konto, skoro saldo nie jest zerowe; 2) pracownik w okienku
    niby przyjął oświadczenie woli klienta o zamknięciu konta, ale ponieważ
    klient się nie upomniał o żadne potwierdzenie, to pracownik żadnego
    zamknięcia konta nie wykonał. W tym drugim przypadku klientowi będzie ciężko
    udowodnić że konto rzeczywiście zamykał.

    --
    Wysłane z pola.