eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiZamknięcie konta w T-Mobile Usługi Bankowe › Re: Zamknięcie konta w T-Mobile Usługi Bankowe
  • Data: 2016-12-10 23:47:08
    Temat: Re: Zamknięcie konta w T-Mobile Usługi Bankowe
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu sobota, 10 grudnia 2016 22:40:39 UTC+1 użytkownik janek z pola napisał:

    > No bo to jest tak, że dzisiaj wysyłasz wypowiedzenie umowy, a za 2 lata się
    > okazuje że bank konta nie zamknął i naliczał sobie opłaty. Przychodzi nowy
    > kolo do zarządu do pionu marketingu i zleca wysyłkę wszystkich osób z tak
    > naliczonymi opłatami do BIKu. Od teraz walczysz z BIK.
    "Walczysz z BIK? O czym ty piszesz. Co ma BIK do tego?

    .
    >
    > A powody dla których bank może twierdzić, że konta nie zamnkął są różne, z
    > czego ja znam dwa: 1) dzień przed końcem okresu wypowiedzenia wpłynęły
    > odsetki a klient wypłacił kasę w okienku trzy tygodnie wcześniej - no to jak
    > bank ma zamknąć konto, skoro saldo nie jest zerowe;

    Bzdury. Zamknąć konto konto możesz nawet mając milion zł salda na minusie


    >2) pracownik w okienku
    > niby przyjął oświadczenie woli klienta o zamknięciu konta, ale ponieważ
    > klient się nie upomniał o żadne potwierdzenie, to pracownik żadnego
    > zamknięcia konta nie wykonał. W tym drugim przypadku klientowi będzie ciężko
    > udowodnić że konto rzeczywiście zamykał.

    Bzdura druga- po kiego do banku łazić osobiście- pisałem, wysłać pocztą lub przez
    system transakcyjny- zawsze potwierdzenie masz.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1