  • 11. Data: 2002-07-22 16:14:34
    Temat: Re: Zamkniecie konta w PEKAO SA
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___wytnijto___bankier.pl>

    "Tristan Alder" <s...@p...onet.pl> wrote in message
    news:vruijugphqbcb4g4bssm17jtjf3fnvrjga@4ax.com...
    > No i tak jest właśnie w Pekao... Mam konto w I o/Gliwice, co nie
    > przeszkadza mi załatwiać wszystkiego w Zabrzu, a czasami w Gliwicach w
    > innym oddziale czy nawet w Katowicach. Tyle, że podczas załatwiania
    > pani pyta z jakiego oddziału konto. Tak więc masz rację -- Pekao SA
    > jest nowoczesnym bankiem.

    Tristan - przestań, bo jesteś starym kombinatorem i oszustem ;-))) Nie
    pierwszy raz naginasz fakty. W Zabrzu NIE MA oddziału. Jest FILIA oddziału
    gliwickiego. Sam tam miałem 3 lata konto - i wiem, że sprawy na styku I
    O/Gliwice - filia Zabrze - załatwia się dużo łatwiej niż pomiędzy innymi
    oddziałami.
    A teraz posłuchaj. Idź do oddziału np w Katowicach i powiedz pani, ze chcesz
    zdefiniować nowe numery do przelewów do Teleserwisu! Buhahaha :-))) Odeśle
    Cię do Zabrza. Ba! Nawet w Gliwicach tego nie załatwisz. Spróbuj ustanowić w
    Warszawie pełnomocnika do konta. Spróbuj we Wrocławiu wystąpić o kredyt
    odnawialny. Itd. itp. Teraz rozumiesz? W takim MultiBanku albo Citi NIE MA
    znaczenia, do którego oddziału wejdziesz - załatwisz WSZYSTKO. I to jest
    właśnie odmiejscowienie rachunku.

    K. Kowalski

  • 12. Data: 2002-07-22 19:14:16
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pewnego pięknego (Mon, 22 Jul 2002 18:14:34 +0200), "Krzysztof
    Kowalski" <kowalski@___wytnijto___bankier.pl> był(a) napisał(a):

    >Tristan - przestań, bo jesteś starym kombinatorem i oszustem ;-))) Nie
    >pierwszy raz naginasz fakty. W Zabrzu NIE MA oddziału. Jest FILIA oddziału
    >gliwickiego.

    No i? Co to zmienia na działanie? Z punktu widzenia systemu
    informatycznego jest to osobny ODDZIAŁ, a że administracyjnie podległy
    pod Gliwice...

    >Sam tam miałem 3 lata konto - i wiem, że sprawy na styku I
    >O/Gliwice - filia Zabrze - załatwia się dużo łatwiej niż pomiędzy innymi
    >oddziałami.

    Zapewne, bowiem są ściślej związane.

> [...]
    >Warszawie pełnomocnika do konta. Spróbuj we Wrocławiu wystąpić o kredyt

    Nie wiem, takich operacji nie próbowałem. Ale przelwy wykonywałem,
    ustanawiałem/likwidowałem zlecenia stałe, wypłacałem środki.

    >Teraz rozumiesz? W takim MultiBanku albo Citi NIE MA
    >znaczenia, do którego oddziału wejdziesz - załatwisz WSZYSTKO. I to jest
    >właśnie odmiejscowienie rachunku.

    Za to ile oddziałów ma taki Multibank? I jaki ma system informatyczny?
    Nowiuśki, bo bank powstał chyba rok temu! A Pekao musi się dostosować
    z systemem i wielką ilością placówek. Multibank jest właśnie dotowany
    i rozwijany, a Pekao już działa i teraz nagła zmiana wszystkiego ot
    tak jest niemożliwa.

    --
    Jego Szara Eminencja Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 13. Data: 2002-07-23 06:40:58
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___wytnijto___bankier.pl>

    > No i? Co to zmienia na działanie? Z punktu widzenia systemu
    > informatycznego jest to osobny ODDZIAŁ, a że administracyjnie podległy
    > pod Gliwice...

    Oj to nie jest osobny oddział. Może się jakiś spec od Pekao wypowie.

    > Nie wiem, takich operacji nie próbowałem. Ale przelwy wykonywałem,
    > ustanawiałem/likwidowałem zlecenia stałe, wypłacałem środki.

    Ale o takich właśnie pisaliśmy. O prawdziwej woloności ;-)))

> [...]
    > z systemem i wielką ilością placówek. Multibank jest właśnie dotowany
    > i rozwijany, a Pekao już działa i teraz nagła zmiana wszystkiego ot

    Dobrze, więc pijmy nadal mleko z jakiejś starej mleczarni bo bidulka nie
    miała pieniędzy sie przestawić na nowoczesną produkcję. Kupujmy maluchy na
    giełdzie, bo przecież te zagraniczne to takie be auta - cwaniaki mają
    nowocześniejsze fabryki ;-)))
    Co klienta obchodzi czy Peako musi się dostosowywać czy nie. Klient chce
    wybrać lepszą ofertę i to wszyskto. I pod tym kątem napisałem, że mając
    konto np w MultiBanku możesz przeprowadzić się z Katowic do Gdańska i nie
    zauważysz żadnej różnicy. W Pekao jest daleko do takiego stanu.
    Ile jest oddziałów? Zgodnie z komunikatami BRE do końca roku ma być 31. Dużo
    to czy mało? Zgadzam się - może to być i dużo i mało. Mi wystarcza od czasów
    handlobanku nauczyłem się, że do oddziału banku chodzi sie ok. raz na
    kwartał. Częściej niż raz na miesiąc IMHO wogóle nie ma sensu - co w takim
    oddziale robić? ;-)))

    K. Kowalski

  • 14. Data: 2002-07-23 06:48:46
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Tue, Jul 23, 2002 at 08:40:58AM +0200, Krzysztof Kowalski wrote:

    > Częściej niż raz na miesiąc IMHO wogóle nie ma sensu - co w takim
    > oddziale robić? ;-)))

    Bylem w moim pbk dwa razy w miesiacu. Za drugim razem zamknalem konto ;-)

    --

    --w

  • 15. Data: 2002-07-23 19:19:26
    Od: d...@o...net (Piotr J. Ochwal)

    Krzysztof Kowalski wrote:
    > Oj to nie jest osobny oddział. Może się jakiś spec od Pekao wypowie.

    Słusznie prawisz. Skoro toto nie ma osobnego numeru rozliczeniowego,
    to znaczy, ze tam są tylko terminale do gliwickiej ZORBY.

    > od czasów handlobanku nauczyłem się, że do oddziału banku chodzi sie ok.
    > raz na kwartał.

    Mnie rajfajsen nauczył, że do oddziału nie chadza się wcale :)
    --
    pjo

  • 16. Data: 2002-07-23 21:29:38
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Tue, Jul 23, 2002 at 09:19:26PM +0200, Piotr J. Ochwal wrote:

    > Mnie rajfajsen nauczył, że do oddziału nie chadza się wcale :)

    Yeap, wlasnie zmiane dowodu wykonalem przez telefon ;-)

    A z drugiej strony to mnie wkurzyli potwierdzeniem za przelew. Niby
    jak wykonam w oddziale to dostaje od reki, a jesli wykonuje przez
    telefon to moge odebrac dopiero nastepnego dnia. Bo niby musi sie
    zamknieci dnia zrobic.

    --

    --w

  • 17. Data: 2002-07-23 21:32:50
    Od: d...@o...net (Piotr J. Ochwal)

    Wojtek Piecek wrote:
> [...]
    > jak wykonam w oddziale to dostaje od reki, a jesli wykonuje przez
    > telefon to moge odebrac dopiero nastepnego dnia. Bo niby musi sie

    Pier...enie kotka za pomocą młotka. Skoro byli mi w stanie faksem wysłać
    za 2 godziny, to chyba w oddziale też wydrukują.
    --
    pjo

  • 18. Data: 2002-07-23 21:42:42
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Tue, Jul 23, 2002 at 11:32:50PM +0200, Piotr J. Ochwal wrote:

    > Pier...enie kotka za pomocą młotka. Skoro byli mi w stanie faksem wysłać
    > za 2 godziny, to chyba w oddziale też wydrukują.

    Panienka 'sie konsultowala'. Olalem, na szczescie nie bylo to
    wymagane, a tylko moja wlasna nadgorliwosc.

    --

    --w

  • 19. Data: 2002-07-24 15:15:14
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pewnego pięknego (Tue, 23 Jul 2002 08:40:58 +0200), "Krzysztof
> [...]

    >wybrać lepszą ofertę i to wszyskto. I pod tym kątem napisałem, że mając
    >konto np w MultiBanku możesz przeprowadzić się z Katowic do Gdańska i nie

    Poza taką, że mogę nie zastać oddziału, bo jest ich coś z 5 w kraju...
    Może się więc okazać, że Pekao ze swoimi oddziałami jest i tak
    bardziej funkcjonalny niż Multibank...

    > W Pekao jest daleko do takiego stanu.

    Niestey ciąży na nim przeszłość. Kiedyś Pekao był nowoczesny, teraz
    zździebko się zestarzał. Za 5 lat tak samo będziesz narzekał na
    MultiBank, bo ich system wtedy już będzie przestarzały, a np. Pekao
    wdroży nowy i będzie najlepsze...

> [...]
    >handlobanku nauczyłem się, że do oddziału banku chodzi sie ok. raz na

    Co nie zmienia sytuacji, że jeśli trzeba jechać daleko, to nie jest
    dobrze... Mi się nie chciało jechać do WBK ostatnio do Katowic i
    wymusiłem na nich zamknięcie konta za pośrednicwtem oddziału w
    Gliwicach. Ale się stawiali bardzo! A ja po prostu nie chciałem tracić
    kilku godzin na wyprawę do Katowic.

    Właśnie mi nie działa Internet, więc nie umiem sprawdzić, gdzie ma
    oddziały Multibank, ale powiedz gdzie ma na Śląsku... I jak daleko
    jeździć...

    BTW: Dlaczego wogóle jeździć do banku? Nie lepszy taki mBank? W czym
    lepszy jest Multibank, że takimi pozytywnymi opiniami się go opatrza?

    >Częściej niż raz na miesiąc IMHO wogóle nie ma sensu - co w takim
    >oddziale robić? ;-)))

    O! nawet raz na miesiąc jechać z Zabrza do Katowic to dla mnie
    abstrakcja!

  • 20. Data: 2002-07-24 16:01:14
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___wytnijto___bankier.pl>

> [...]
    > zździebko się zestarzał. Za 5 lat tak samo będziesz narzekał na
    > MultiBank, bo ich system wtedy już będzie przestarzały, a np. Pekao

    A więc ten bank, który będzie najlepszy - będzie najlepszy :-) I o to
    właśnie chodzi :-)

> [...]
    > wymusiłem na nich zamknięcie konta za pośrednicwtem oddziału w
    > Gliwicach. Ale się stawiali bardzo! A ja po prostu nie chciałem tracić

    No i popatrz - to jest właśnie myślenie rodem z Pekao :-) W takim Multi
    zamkniesz konto zdalnie bez problemów :-)

    > Właśnie mi nie działa Internet, więc nie umiem sprawdzić, gdzie ma
    > oddziały Multibank, ale powiedz gdzie ma na Śląsku... I jak daleko
    > jeździć...

    Mogą być Gliwice? Pojawi się mniej więcej jak dzieci pójdą do szkoły :-)
    Lokalizacja wyśmienita :-)

    > BTW: Dlaczego wogóle jeździć do banku? Nie lepszy taki mBank? W czym
    > lepszy jest Multibank, że takimi pozytywnymi opiniami się go opatrza?

    Więcej produktów. Poza tym raz na ten miesiąc czy kwartał człowiek się do
    oddziału wybiera :-) np porozmawiać o poważniejszym kredytowaniu, o
    inwestycjach itp.

    > O! nawet raz na miesiąc jechać z Zabrza do Katowic to dla mnie
    > abstrakcja!

    Fakt - z Zabrza do Katowic jest w praktyce kawałek.

    K. Kowalski