  • 1. Data: 2002-07-18 12:27:02
    Temat: Gdzie znaleść nowy wzór przelewu do US
    Od: "lukasz191" <l...@p...onet.pl>

    Mam konto firmowe w inteligo i niewiem jak wypełnić przelew do Urzędu
    Skarbowego.
    Dzieki za pomoc. Pozdrawiam Łukasz.

  • 2. Data: 2002-07-18 12:48:18
    Temat: Re: Gdzie znaleść nowy wzór przelewu do US
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___wytnijto___bankier.pl>

    "lukasz191" <l...@p...onet.pl> wrote in message
    > Mam konto firmowe w inteligo i niewiem jak wypełnić przelew do Urzędu
    > Skarbowego.
    > Dzieki za pomoc. Pozdrawiam Łukasz.

    http://bap.lex.pl/cgi-bin/demo.cgi?id=&comm=jednostk
    a&akt=Dz.U.01.105.1146&v
    er=-1&jedn=-1

    K. Kowalski

  • 3. Data: 2002-07-18 12:54:34
    Od: "Mich" <p...@w...pl>

    jesli juz musisz ...

    http://www.mofnet.gov.pl/podatki/mf01-09-15.shtml

  • 4. Data: 2002-07-18 13:39:15
    Od: "Michal Letowski" <m...@y...com>

    Użytkownik "lukasz191" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Mam konto firmowe w inteligo i niewiem jak wypełnić przelew do Urzędu
    > Skarbowego.

    No wlasnie, mogliby w pomocy umiescic odpowiednie objasnienia
    z rozporzadzenia. Wiele pracy to nie wymaga...

    Michal Letowski

  • 5. Data: 2002-07-18 14:00:23
    Od: "lukasz191" <l...@p...onet.pl>

    Dzieki za pomoc.
    Pozdrawiam za Łukasz.

  • 6. Data: 2002-07-18 16:48:11
    Od: "Krzysztof Sz." <b...@e...and.pl>

    Użytkownik "lukasz191" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Mam konto firmowe w inteligo i niewiem jak wypełnić przelew do Urzędu
    > Skarbowego.
    > Dzieki za pomoc. Pozdrawiam Łukasz.

    Po zalogowaniu w Inteligo:
    wejdz na przelewy
    w zakladce platnosci www usun dotychczasowy szablon
    wchodzisz do przelew do US
    reszta jest widoczna
    format daty oraz identyfikacje deklaracji poda Ci konsultant ale dla
    dochodowki piszesz PIT 5 a dla VAT VAT 7
    itd

    Pzdrwm,
    Krzyssztof Sz.