    From: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Zamkniecie konta w PEKAO SA
    Date: Wed, 24 Jul 2002 17:15:14 +0200

    Dnia pewnego pięknego (Tue, 23 Jul 2002 08:40:58 +0200), "Krzysztof
    Kowalski" <kowalski@___wytnijto___bankier.pl> był(a) napisał(a):

    >Co klienta obchodzi czy Peako musi się dostosowywać czy nie. Klient chce
    >wybrać lepszą ofertę i to wszyskto. I pod tym kątem napisałem, że mając
    >konto np w MultiBanku możesz przeprowadzić się z Katowic do Gdańska i nie
    >zauważysz żadnej różnicy.

    Poza taką, że mogę nie zastać oddziału, bo jest ich coś z 5 w kraju...
    Może się więc okazać, że Pekao ze swoimi oddziałami jest i tak
    bardziej funkcjonalny niż Multibank...

    > W Pekao jest daleko do takiego stanu.

    Niestey ciąży na nim przeszłość. Kiedyś Pekao był nowoczesny, teraz
    zździebko się zestarzał. Za 5 lat tak samo będziesz narzekał na
    MultiBank, bo ich system wtedy już będzie przestarzały, a np. Pekao
    wdroży nowy i będzie najlepsze...

    >Ile jest oddziałów? Zgodnie z komunikatami BRE do końca roku ma być 31. Dużo
    >to czy mało? Zgadzam się - może to być i dużo i mało. Mi wystarcza od czasów
    >handlobanku nauczyłem się, że do oddziału banku chodzi sie ok. raz na
    >kwartał.

    Co nie zmienia sytuacji, że jeśli trzeba jechać daleko, to nie jest
    dobrze... Mi się nie chciało jechać do WBK ostatnio do Katowic i
    wymusiłem na nich zamknięcie konta za pośrednicwtem oddziału w
    Gliwicach. Ale się stawiali bardzo! A ja po prostu nie chciałem tracić
    kilku godzin na wyprawę do Katowic.

    Właśnie mi nie działa Internet, więc nie umiem sprawdzić, gdzie ma
    oddziały Multibank, ale powiedz gdzie ma na Śląsku... I jak daleko
    jeździć...

    BTW: Dlaczego wogóle jeździć do banku? Nie lepszy taki mBank? W czym
    lepszy jest Multibank, że takimi pozytywnymi opiniami się go opatrza?

    >Częściej niż raz na miesiąc IMHO wogóle nie ma sensu - co w takim
    >oddziale robić? ;-)))

    O! nawet raz na miesiąc jechać z Zabrza do Katowic to dla mnie
    abstrakcja!

    --
    Jego Szara Eminencja Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)