  • 22. Data: 2002-07-24 17:07:23
    Temat: Re: Zamkniecie konta w PEKAO SA
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Wed, Jul 24, 2002 at 06:01:14PM +0200, Krzysztof Kowalski wrote:

    > Więcej produktów. Poza tym raz na ten miesiąc czy kwartał człowiek się do
    > oddziału wybiera :-) np porozmawiać o poważniejszym kredytowaniu, o
    > inwestycjach itp.

    Nie masz wypuklej visy dolarowej w multi. Do niczego ten bank. ;-)

    --

    --w

  • 21. Data: 2002-07-24 17:07:23
    Od: d...@o...net (Piotr J. Ochwal)

    Krzysztof Kowalski wrote:
    > Mogą być Gliwice? Pojawi się mniej więcej jak dzieci pójdą do szkoły :-)

    Twoje? :-)))

    > Więcej produktów.

    To dlaczego w mBanku nie ma więcej produktów?

    > Poza tym raz na ten miesiąc czy kwartał człowiek się do
    > oddziału wybiera :-) np porozmawiać o poważniejszym kredytowaniu

    To Ty się raz na kwartał poważnie kredytujesz?

    > Fakt - z Zabrza do Katowic jest w praktyce kawałek.

    Teraz chyba 20 minut pociągiem. A jak dokończą autobanę i średnicówkę
    to będzie 10 minut autem.
    --
    pjo

  • 23. Data: 2002-07-24 17:25:14
    Od: d...@o...net (Piotr J. Ochwal)

    Tristan Alder wrote:
    > Niestey ciąży na nim przeszłość. Kiedyś Pekao był nowoczesny, teraz
    > zździebko się zestarzał.

    Kupił system i go nie modernicuje.

    > Za 5 lat tak samo będziesz narzekał na MultiBank, bo ich system wtedy
    > już będzie przestarzały

    Nie rozumiesz... Multibank ma system centralny i jest oparty na
    zupełnie innej filozofii.

    > , a np. Pekao wdroży nowy i będzie najlepsze...

    A Świstak uroczyście przetnie wstę^W kabel sieciowy.

    A wiesz, co to są listy polecone?
    --
    pjo

  • 24. Data: 2002-07-30 08:23:40
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___wytnijto___bankier.pl>

    "Tristan Alder" <s...@p...onet.pl> wrote in message

    > Moje?

    I tak się z Tobą rozmawia. Przecież Ci piszę kiedy będzie - co mam
    łopatologicznie napisać "wrzesień"? A taką ładną metaforę napisałem :-)))

    > Pekao jest i 3x Gliwice i 2xZabrze... Więc jeszcze wyśmienitsza...

    Co nie zmienia faktu, że lokalizacja Multi w Gliwicach będzie wyśmienita
    ;-)))

    K. Kowalski

  • 25. Data: 2002-07-30 08:24:32
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___wytnijto___bankier.pl>

    > Nie wiem czy wszystko. Rezygnację z karty udało się zrobić w Zabrzu,
    > choć karta wydawana była w Gliwicach.

    Czy naprawdę tak ciężko Ci pojąć, że Zabrze i Gliwice to JEDEN i TEN SAM
    oddział?

    K. Kowalski

  • 26. Data: 2002-07-30 16:04:10
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pewnego pięknego (Tue, 30 Jul 2002 10:23:40 +0200), "Krzysztof
    Kowalski" <kowalski@___wytnijto___bankier.pl> był(a) napisał(a):

    >I tak się z Tobą rozmawia. Przecież Ci piszę kiedy będzie - co mam
    >łopatologicznie napisać "wrzesień"? A taką ładną metaforę napisałem :-)))

    I tak się z Tobą rozmawia. Jak PJO napisał to samo, to jakoś sie nie
    rzucałeś... Człowiek zażartuje i od razu napadasz...

    A gdzie będzie?

    --
    Jego Szara Eminencja Tristan ZU(tm) hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 27. Data: 2002-07-30 16:21:02
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___wytnijto___bankier.pl>

    > I tak się z Tobą rozmawia. Jak PJO napisał to samo, to jakoś sie nie
    > rzucałeś... Człowiek zażartuje i od razu napadasz...

    Z PJO to ja z jednego garnka jadłem :-))))

    > A gdzie będzie?

    Powiedzmy, że na Zwycięstwa. Gdzie - musicie sprawdzić gdzie jest remont
    ;-)))

    K. Kowalski

  • 28. Data: 2002-07-30 18:58:12
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pewnego pięknego (Tue, 30 Jul 2002 18:21:02 +0200), "Krzysztof

    >Z PJO to ja z jednego garnka jadłem :-))))

    :-( A ja już w odstawkę :-(

    >Powiedzmy, że na Zwycięstwa. Gdzie - musicie sprawdzić gdzie jest remont
    >;-)))

    Kurde, nie jeżdzę tam. Ostatnio się remontował dawny Wydział
    Matematyki i przerobił w hotel Diament... Poza tym -- cała Zwycięstwa
    wygląda jak pobojowisko.... Upadek, jeno banki się budują...

    ZARAZ! Mówisz o lokalu po księgarni Ossolineum? To dupiata
    lokalizacja. Pieszo spoko, ale parkować nie ma gdzie....

  • 29. Data: 2002-07-31 11:00:20
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___wytnijto___bankier.pl>

    > ZARAZ! Mówisz o lokalu po księgarni Ossolineum? To dupiata
    > lokalizacja. Pieszo spoko, ale parkować nie ma gdzie....

    Pudło :-)))

    K. Kowalski

  • 30. Data: 2002-07-31 16:04:35
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pewnego pięknego (Wed, 31 Jul 2002 13:00:20 +0200), "Krzysztof
    Kowalski" <kowalski@___wytnijto___bankier.pl> był(a) napisał(a):

    >"Tristan Alder" <s...@p...onet.pl> wrote in message
    >Pudło :-)))

    No to gdzie? Generalnie chyba na całej Zywcięstwa jest dupiata
    lokalizacja, bo tam nigdzie nie ma specjalnie jak parkować.