  • 31. Data: 2002-08-01 09:58:27
    Temat: Re: Zamkniecie konta w PEKAO SA
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___wytnijto___bankier.pl>

    "Tristan Alder" <s...@p...onet.pl> wrote in message
    news:aj2gku8nb3t86i0npm1ampnoekn8b8d6he@4ax.com...
    > No to gdzie? Generalnie chyba na całej Zywcięstwa jest dupiata
    > lokalizacja, bo tam nigdzie nie ma specjalnie jak parkować.

    A właśnie, że nie. Są takie 3 miejsca gdzie się dosyć dobrze parkuje.
    Pierwsze to początek Zwycięstwa - plac Inwalidów i sama Zwycięstwa zaraz
    przed placem (jest tam kilka miejsc).
    Drugie to okolice Banku Śląskiego (naprzeciwko Urzędu Miasta). Wjeżdża się
    tam od Dworcowej wzdłuż Kłodnicy w taki ni to placyk ni to podwórko.
    Trzecie to okolice końca Zwycięstwa (pod dworcem). Jadąc od rynku, mijamy
    GCH i skręcamy w prawo za warzywniakiem - tam zawsze się miejsce znajdzie.
    W sumie można też parkować na samym końcu - na przeciwko dworca, albo pod
    Peako, albo wjeżdżając do Plusa (chodzi mi dyskont).

    K. Kowalski

  • 32. Data: 2002-08-01 16:49:42
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pewnego pięknego (Thu, 1 Aug 2002 11:58:27 +0200), "Krzysztof
    Kowalski" <kowalski@___wytnijto___bankier.pl> był(a) napisał(a):

    >A właśnie, że nie. Są takie 3 miejsca gdzie się dosyć dobrze parkuje.
    >Pierwsze to początek Zwycięstwa - plac Inwalidów i sama Zwycięstwa zaraz
    >przed placem (jest tam kilka miejsc).

    Ta... Ostatnio tam jeździliśmy w kółko przez parę minut, aż wreszcie
    pod pocztą się cos znalazło, bo ktoś wyjechał...

    >Drugie to okolice Banku Śląskiego (naprzeciwko Urzędu Miasta). Wjeżdża się
    >tam od Dworcowej wzdłuż Kłodnicy w taki ni to placyk ni to podwórko.

    No tam faktycznie jeszcze najkorzystniej, choć nie rewelacja...

    >Trzecie to okolice końca Zwycięstwa (pod dworcem).

    Nie żartuj! Pracowałem tam kiedyś... Zawsze musiałem nielegalnie
    markować na parkingu wewnętrzbnym poczty albo na chodniku przed
    Fortisem.

    >Jadąc od rynku, mijamy
    >GCH i skręcamy w prawo za warzywniakiem - tam zawsze się miejsce znajdzie.

    A tam se można stawać? Nie wiem czemu, ale wtedy tam nie stawałem i
    nie pamiętam podoy....

    >W sumie można też parkować na samym końcu - na przeciwko dworca, albo pod
    >Peako, albo wjeżdżając do Plusa (chodzi mi dyskont).

    Ale wtedy trzeba płacić albo kupić, a i parking tam marniutki...

    No i nadal nie opowiedziałeś, gdzie ten MB, cobym mógł ocenić...

    --
    Jego Szara Eminencja Tristan ZU(tm) hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 33. Data: 2002-08-01 18:17:03
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___wytnijto___bankier.pl>

    > No i nadal nie opowiedziałeś, gdzie ten MB, cobym mógł ocenić...

    Ciekawe czy ktoś jeszcze oprócz nas czyta ten wątek ;-))) W okolicach końca
    Zwycięstwa - dalej szukajcie sami ;-)

    K. Kowalski

    hint - koniec jest pod Dworcem ;-)

  • 34. Data: 2002-08-01 21:31:19
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pewnego pięknego (Thu, 1 Aug 2002 20:17:03 +0200), "Krzysztof

    >Ciekawe czy ktoś jeszcze oprócz nas czyta ten wątek ;-)))

    Nie czytają, ich strata :-)

    >W okolicach końca
    >Zwycięstwa - dalej szukajcie sami ;-)

    Mówię, że nie bywam tam :-(

    >hint - koniec jest pod Dworcem ;-)

    Mówisz o tym lokalu po sklepie RTV, co kawałek przerobili na
    księgarnię, w której pracują baby, ktore pracowały w księgarni, którą
    przerobili na PZU?

  • 35. Data: 2002-08-02 10:53:18
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___wytnijto___bankier.pl>

    > Mówisz o tym lokalu po sklepie RTV, co kawałek przerobili na
    > księgarnię, w której pracują baby, ktore pracowały w księgarni, którą
    > przerobili na PZU?

    Już nic więcej nie mówię ;-))) Napiszę we właściwym czasie.

    Pozdrawiam
    K. Kowalski

  • 36. Data: 2002-08-02 11:40:25
    Od: "Rafal M" <markii@NO_SPAMpoczta.gazeta.pl>

    Użytkownik "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___wytnijto___bankier.pl> napisał
    w wiadomości news:aidoav$ls3$1@shilo.silesia.pik-net.pl...
    > "Tristan Alder" <s...@p...onet.pl> wrote in message

    > Już nic więcej nie mówię ;-))) Napiszę we właściwym czasie.

    A wiesz cos o Szczecinie? :)

  • 37. Data: 2002-08-02 12:31:36
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___wytnijto___bankier.pl>

    "Rafal M" <markii@NO_SPAMpoczta.gazeta.pl> wrote in message

    > A wiesz cos o Szczecinie? :)

    O! A jednak ktoś czyta jeszcze ten wątek ;-))) Powienien być wczesną
    jesienią.

    Pozdrawiam
    K. Kowalski

  • 38. Data: 2002-08-06 13:34:24
    Od: "Rafal M" <markii@NO_SPAMpoczta.gazeta.pl>

    Użytkownik "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___wytnijto___bankier.pl> napisał
    w wiadomości news:aidu39$pf6$1@shilo.silesia.pik-net.pl...
    > "Rafal M" <markii@NO_SPAMpoczta.gazeta.pl> wrote in message
    > O! A jednak ktoś czyta jeszcze ten wątek ;-))) Powienien być wczesną
    > jesienią.

    A gdzie? ;)

  • 39. Data: 2002-08-06 17:45:04
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___wytnijto___bankier.pl>

    > A gdzie? ;)

    A koniec wątku :-)))

    Pozdrawiam
    K. Kowalski

  • 40. Data: 2002-08-06 19:55:36
    Od: "Rafal M" <markii@NO_SPAMpoczta.gazeta.pl>

    Użytkownik "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___wytnijto___bankier.pl> napisał
    w wiadomości news:aip1v1$195$1@shilo.silesia.pik-net.pl...
    > "Rafal M" <markii@NO_SPAMpoczta.gazeta.pl> wrote in message
    >
    > A koniec wątku :-)))

    Te i tak stosujac moje chinskie metody to wydobede ;)

    w "zaglebiu bankowym" na placu rodla?