eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiZamknięcie konta w BGŻOptima › Re: Zamknięcie konta w BGŻOptima
  • X-Received: by 10.157.115.205 with SMTP id m13mr75105otk.10.1518689996486; Thu, 15
    Feb 2018 02:19:56 -0800 (PST)
    X-Received: by 10.157.115.205 with SMTP id m13mr75105otk.10.1518689996486; Thu, 15
    Feb 2018 02:19:56 -0800 (PST)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!weretis.net!feeder6.news.weretis.net!feeder.usenetexpress.com!feeder-in1.
    iad1.usenetexpress.com!border1.nntp.dca1.giganews.com!nntp.giganews.com!w142no1
    15773ita.0!news-out.google.com!m16ni499itm.0!nntp.google.com!w142no115772ita.0!
    postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Thu, 15 Feb 2018 02:19:56 -0800 (PST)
    In-Reply-To: <09chC.26941$RQ3.12031@fx02.iad>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=46.171.220.154;
    posting-account=fcN60AoAAACGnErMsW3A8rTO2UKkGJEn
    NNTP-Posting-Host: 46.171.220.154
    References: <0O2hC.34244$Cy2.16907@fx44.iad>
    <g3s6bidh373y.1otz18td78sf4$.dlg@40tude.net>
    <NUbhC.43107$YR7.27199@fx34.iad>
    <f...@g...com>
    <09chC.26941$RQ3.12031@fx02.iad>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <6...@g...com>
    Subject: Re: Zamknięcie konta w BGŻOptima
    From: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>
    Injection-Date: Thu, 15 Feb 2018 10:19:56 +0000
    Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Lines: 37
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:635510
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu czwartek, 15 lutego 2018 10:11:25 UTC+1 użytkownik JaceK napisał:
    > On 15.02.2018 10:07, Dawid Rutkowski wrote:
    > > Jak to grosze i kłopot, to wypłać na moje konto - nie jestem "osobą publiczną",
    usenet się nie liczy ;>
    > Przelewy z BGŻOptima można wykonywać tylko na rachunek powiązany. I jako
    > konto do zwrotu środków również podstawia się powiązany. I nie można
    > tego zmienić. Trzeba po prostu zmienić powiązany.
    I o to mi chodziło, żebyś zmienił powiązany na mój.

    > Tam jest taki system, że wypłaty idą tylko na konto powiązane. I przy
    > zmianie muszą się zgadzać dane adresowe. Przerabiałem to, odrzucili
    > wniosek o zmianę konta.
    Hmmm, a dlaczego odrzucili? Weryfikują jakoś ten rachunek powiązany?
    Np. tak, że trzeba podać, kto jest właścicielem oraz adres - a potem obowiązkowo
    wysłać przelew weryfikujący - i dopiero wtedy zmienią?
    A jest wymaganie w regulaminie, żeby właścicielem rachunku powiązanego był właściciel
    rachunku w optimie?

    > > Swoją drogą jeśli nie boisz się złożyć bankowi fałszywego oświadczenia to zrób
    test bez zmiany numeru konta. Przelew z konta wyjdzie - jeśli warunkiem koniecznym
    zamknięcia jest stan zerowy - a jak później wróci, to trafi na konto techniczne.
    > > Celem testu jest otrzymanie odpowiedzi na pytanie, czy przed zamknięciem
    sprawdzają skuteczność dojścia przelewu "czyszczącego" ;>
    > Tak zrobię
    Nie ma to jak dobra zabawa z bankami. Ciekawe, jak sobie z tym poradzą. Na 90%
    obstawiam wysyłanie listów z wezwaniem do placówki (bo zaproszeniem ciężko to nazwać
    ;).

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1