    Subject: Re: Zamknięcie konta w BGŻOptima
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    From: JaceK <JaceK@wu_pe.pe_el>
    Date: Thu, 15 Feb 2018 09:54:04 +0100

    On 15.02.2018 09:41, Jacek Maciejewski wrote:

    > Aż się zalogowałem do swojego konta żeby sprawdzić czy jest możliwość
    > zmiany tego rachunku. I jest! Więc nie przynudzaj tylko się zaloguj i
    > zmień.

    Przeczytaj jeszcze raz ze zrozumieniem posty w tym wątku. Jak już je
    zrozumiesz to zaloguj się, wejdź we wnioski, wybierz wniosek o zmianę
    rachunku do zwrotów i sprawdź czy można tam zmienić rachunek do zwrotu
    środków podczas zamykania konta na inny niż powiązany. Jak już dojdziesz
    do wniosku, że nie to wróć, przeczytaj jeszcze, iż napisałem, że "muszę
    założyć nowe konto w jakimś banku" oraz pytam o "czy polskie prawo
    dopuszcza zamknięcie konta z ominięciem bankowej procedury"

    I może nie przynudzaj jak nie rozumiesz słowa pisanego.

    JaceK