  • 11. Data: 2002-01-25 19:06:19
    Temat: Re: Zamknalem konto w BSK (dlugie)
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Kolega pytal o Fortis, a Ty zdaje sie o Lukasie.

    Oj chyba nie przeczytaj dokladnie:

    <cytuje>
    > Chyba nie ale dla ciebie chyba najlepsze byłoby
    > ekonto bez tokena 0 zł prowadzenie, przelewy a w
    > każdym momencie możesz uzyskać w oddziale
    > potwierdzenie transakcji za 1 zł zpieczęcią i
    > podpisem. Wyciągów tym wariancie bezpłatnych nie
    > ma ale sądząc z opinii grupowiczów to nie są zbyt
    > rewelacyjnie opisane.
    A jak jest z siecia bankomatow
    </cytuje>

    Czyli jak jest z siecia Lukasa bo ekonto za 0 zl ma Lukas :)

    A Fortis ma wszedzie za friko wyplaty :)

  • 12. Data: 2002-01-25 19:13:05
    Od: "jo44" <j...@f...onet.pl>

    > Oj chyba nie przeczytaj dokladnie:
    >
    > <cytuje>
    > A jak jest z siecia bankomatow
    > </cytuje>
    >
    > Czyli jak jest z siecia Lukasa bo ekonto za 0 zl ma Lukas :)

    Oj, chyba nie. Przeczytaj dokladnie - to wyzej, to
    rozmowa dwu osob, mowiacych kazda o czym
    innym!!

    Tym niemniej rozumiem, ze w Fortisie wyplata z kazdego
    bankomatu w kraju za friko. Czy tak??

  • 13. Data: 2002-01-25 19:35:04
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Tym niemniej rozumiem, ze w Fortisie wyplata z kazdego
    > bankomatu w kraju za friko. Czy tak??

    W e-pakiecie tak w kraju i zagranica.
    Co do wczesniejszego tematu - ja odnosilem sie do tego co bylo w jednym
    poscie - a co mial na mysli autor.. :)

  • 14. Data: 2002-01-26 09:50:09
    Od: "Marcin" <s...@b...net.pl>

    Użytkownik "Pedroz" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Puscilem sobie rano przelew przez BSKOnLine i jak zwykle po pracy
    poszedlem
    > do oddzialu zeby mi wydrukowali potwierdzenie. Jakiez bylo moje
    zdziwienie,
    > kiedy Pani Niedysponentka powiedziala mi, ze nie robia takich rzeczy.

    To ciekawe, ja dowiedziałem się przez BSKOnLine, że takie potwierdzenie
    można uzyskać bez problemu. We wtorek mam zamiar puścić przelew a w środę
    wziąść potwierdzenie, zobaczymy jak mi pójdzie i czy będę musiał za to
    zapłacić.

    --
    Marcin Paudyna
    http://bmp.net.pl

  • 15. Data: 2002-01-27 14:15:30
    Od: "Pedroz" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik Marcin <s...@b...net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:a2tu4k$mcl$...@n...tpi.pl...
> [...]
    > można uzyskać bez problemu. We wtorek mam zamiar puścić przelew a w środę
    > wziąść potwierdzenie, zobaczymy jak mi pójdzie i czy będę musiał za to
    Taa... Ja tez sie wczesniej dowiadywalem. Nawet dzwonilem do oddzialu w
    ktorym chcialem je odebrac. Jak widac info sobie - zycie sobie. Dziekuje za
    taki burdel. ;-/
    --
    pzdr
    Pedroz [BB]

  • 16. Data: 2002-01-27 20:38:33
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Fri, 25 Jan 2002 17:23:50 +0100, w <a2s0nt$m3t$1@news.tpi.pl>,
    "Pedroz" <p...@p...onet.pl> napisał(-a):

    [...]

    Przenieś się do BPH -- system bliźniaczy, a potwierdzenia możesz
    drukować sobie sam.

  • 17. Data: 2002-01-28 07:16:26
    Od: "Pedroz" <p...@p...onet.pl>

    "Sark" <w...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > potwierdzenie transakcji za 1 zł zpieczęcią i
    > podpisem. Wyciągów tym wariancie bezpłatnych nie
    > ma ale sądząc z opinii grupowiczów to nie są zbyt
    Coraz bardziej sie sklaniam wlasnie do e-konta w Lukasie. Ale mam takie
    pytanie: Jak mozna zdefiniowac tam odbiorce przelewu (przy wersji bez
    tokena)? Czy za kazdym razem musze dralowac do banku, czy mozna to zrobic
    przez LukasLinie?

    --
    pzdr
    Pedroz [BB]

  • 18. Data: 2002-01-28 07:21:10
    Od: "Pedroz" <p...@p...onet.pl>

    "Wojtek Frabinski" <w...@a...net.pl> wrote in message
    > Mozna zdefiniowac odbiorce przez telefon ale bedzie widoczny dopiero
    > nastepnego dnia (chyba po dwunastej)
    Ok dzieki. A czy taka operacja jest platna?

    --
    pzdr
    Pedroz [BB]

  • 19. Data: 2002-01-28 07:21:41
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Mon, 28 Jan 2002 08:16:26 +0100, "Pedroz" <p...@p...onet.pl>
    wrote:

> [...]
    >przez LukasLinie?

    Mozna zdefiniowac odbiorce przez telefon ale bedzie widoczny dopiero
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 20. Data: 2002-01-28 07:24:33
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Mon, 28 Jan 2002 08:21:10 +0100, "Pedroz" <p...@p...onet.pl>
    wrote:

    >Ok dzieki. A czy taka operacja jest platna?

    Nie (na razie :-))