  • 1. Data: 2002-01-25 16:23:50
    Temat: Zamknalem konto w BSK (dlugie)
    Od: "Pedroz" <p...@p...onet.pl>

    Ugh!
    Puscilem sobie rano przelew przez BSKOnLine i jak zwykle po pracy poszedlem
    do oddzialu zeby mi wydrukowali potwierdzenie. Jakiez bylo moje zdziwienie,
    kiedy Pani Niedysponentka powiedziala mi, ze nie robia takich rzeczy.
    Powiedzialem jej, ze juz nie raz robilem cos takiego, byla wielce zdziwiona.
    Skonsultowala sie z Kolegami Niedysponentami, Panem Dyrektorem i
    stwierdzila, ze taka usluga jest platna 10zl! Na moje stwierdzenie, ze
    specjalnie swego czasu dzwonilem do oddzialu, zeby sie dowiedzic czy
    istnieje taka mozliwosc (z reszta zasugerowana mi na grupie) i ile kosztuje
    i odpowiedziano mi "oczywiscie mozna i jest to bezplatne" znow odparla, ze
    byla u Pana Dyrektora i on stwierdzil, ze jest to potwierdzenie dokumentu
    ksiegowego i kosztuje 10zl. Spienilem sie i kazalem w takim razie zamknac
    konto, co tez grzecznie Pani uczynila, wyplacila pozostale saldo, zniszczyla
    karte, dala do podpisania papierki i konto zostalo zamkniete. Koniec mojej
    przygody ze Slaskim. Juz od pewnego czasu sie zastanawialem, czy by go nie
    zmienic na cos innego, ale oddzial mam praktycznie pod nosem i bankomaty w
    dosc sensownych miejscach. Problemem bylo od zawsze to, ze oddzial otwarty
    tylko do 17, w soboty zamkniety i jak chcialem cos zalatwic, to trzeba bylo
    z pracy na zapalenie pluc biegac, zeby zdazyc przed zamknieciem. Dodatkowo
    oprocentowanie konta nedzne, kredyty drogie (jeszcze co prawda nie byly mi
    potrzebne). W koncu pod wplywem impulsu konto zamknalem. Trzeba bedzie
    poszukac innego marmurka. W tej chwili mam konto w mBanku i Inteligo.
    Przydalo by sie jeszcze cos do rozliczen (jakis marmurek), ktory wysyla do
    domu wyciagi i kopie wykonanych przelewow, w miare tani w prowadzeniu
    (jakies konto studenta czy cos w tym rodzaju), z dostepem przez net i bogata
    siec bankomatow. Moze pomozecie cos wybrac?

    --
    pzdr
    Pedroz [BB]

  • 2. Data: 2002-01-25 16:31:01
    Temat: Re: Zamknalem konto w BSK (dlugie)
    Od: "Pedroz" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik Pedroz <p...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:a2s0nt$m3t$...@n...tpi.pl...
    Zastanawiam sie wlanie nad Lukasem lub BZWBK. Moze jeszcze cos innego?

    --
    pzdr
    Pedroz [BB]

  • 3. Data: 2002-01-25 16:37:03
    Od: "Pedroz" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik Pedroz <p...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:a2s0nt$m3t$...@n...tpi.pl...
    W Fortisie jest cos takiego:
    "Do każdego e-Pakietu wydawana jest standardowo bezpłatna karta VISA
    Electron, pozwalająca na gratisowe wypłaty gotówki z bankomatów na całym
    świecie!"

    a pozniej:

    "Prowizja od transakcji gotówkowych w kraju 3,90 zł**
    Prowizja od transakcji gotówkowych za granicą 3% min. 7 zł** "

    Wiec jak to w koncu jest?

    --
    pzdr
    Pedroz [BB]

  • 4. Data: 2002-01-25 16:39:46
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > "Prowizja od transakcji gotówkowych w kraju 3,90 zł**
    > Prowizja od transakcji gotówkowych za granicą 3% min. 7 zł** "

    To jest do pakietu srebrnego lub zlotego - ciebie jako studenta interesuje
    e-pakiet, gdzie nie ma prowizji za wybranie kasy...

    --

    ------
    Amra the Freelancer

  • 5. Data: 2002-01-25 16:40:57
    Od: "Pedroz" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik AMRA <a...@a...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:a2s1lk$1ue$...@n...onet.pl...

    > To jest do pakietu srebrnego lub zlotego - ciebie jako studenta interesuje
    > e-pakiet, gdzie nie ma prowizji za wybranie kasy...
    Ok. Nie doczytalem. Miesieczne prowadzenie: 7zl :(
    Przysylaja wyciagi?

    --
    pzdr
    Pedroz [BB]

  • 6. Data: 2002-01-25 16:52:25
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    napisał w wiadomości

    > Ok. Nie doczytalem. Miesieczne prowadzenie: 7zl
    :(
    > Przysylaja wyciagi?

    Chyba nie ale dla ciebie chyba najlepsze byłoby
    ekonto bez tokena 0 zł prowadzenie, przelewy a w
    każdym momencie możesz uzyskać w oddziale
    potwierdzenie transakcji za 1 zł zpieczęcią i
    podpisem. Wyciągów tym wariancie bezpłatnych nie
    ma ale sądząc z opinii grupowiczów to nie są zbyt
    rewelacyjnie opisane.

    Sark

  • 7. Data: 2002-01-25 17:34:40
    Od: "Pedroz" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik Sark <w...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:a2s2h2$33o$...@n...onet.pl...
> [...]
    > potwierdzenie transakcji za 1 zł zpieczęcią i
    > podpisem. Wyciągów tym wariancie bezpłatnych nie
    > ma ale sądząc z opinii grupowiczów to nie są zbyt
    A jak jest z siecia bankomatow?

    --
    pzdr
    Pedroz [BB]

  • 8. Data: 2002-01-25 17:55:32
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > A jak jest z siecia bankomatow?

    Euronet + BZWBK friko

  • 9. Data: 2002-01-25 17:59:12
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    napisał w wiadomości

    > A jak jest z siecia bankomatow?

    Przy oddziałach i BZWBK
    http://www.lukasbank.com.pl/rama_g.asp?kat=placowk
    i&file=bankomaty_txt.asp

    Sark

  • 10. Data: 2002-01-25 18:44:44
    Od: "jo44" <j...@f...onet.pl>

    > Euronet + BZWBK friko

    Kolega pytal o Fortis, a Ty zdaje sie o Lukasie.