Finanse

Finanse - porady

1. Data: 2002-01-25 14:59:23
Temat:telepekao24... odblokowywanie konta
Od:m...@i...pl (Adam_mb) szukaj wiadomości tego autora

Od 2 dni obserwuje znajomego, jak odblokowywuje swoje konto w telepekao24/0

No wiec tak - niby konto elektroniczne, ale telefonicznie sie tego odblokowac
nie da, trza koniecznie jechac do placowki posredniczacej. Zeby odebrac pin
inicjujacy dostep, to posrednikiem mozna sie wyreczyc tylko przy
potwierdzonym notarialnie podpisie :)

Gdy sie w koncu tam udal (busy czlowiek) i odblokowal, to sie okazuje, ze
musi swoj oddzial posredniczacy zachecic, zeby potwierdzil w oddziale
telepekao24, ze on tam byl, odebral i odblokowal.

Chyba od godziny wydzwania to tu, to tam po obu oddzialach, zachecajac
jedna pania, zeby zadzwonila/wyslala fax do drugiej pani, zeby miec to
jeszcze dzisiaj...

Ech, metody to oni w pekao maja jak z XIX w. Brakuje tylko koniecznosci
uzywania zaobraczkowanych golebi pocztowych do pelni uzycia "profesjonalnych
srodkow komunikacji z bankiem". Jak cos nie tego, to masz biegac do oddzialu,
ktory wcale twoim oddzialem nie jest... a co, marmury nasze ogladac!

No i zeby odblokowywanie kanalu dostepu tyle trwalo... w mbanku zadzwonilem w
nocy, oddzwonili rano - calosc to moze 5 minut rozmowy z logowaniem. Az nie
chce mi sie wierzyc, ze w pekao mozna to zrobic tak skomplikowane.

--
<xml-sig>
<header> Adam

2. Data: 2002-01-25 15:43:51
Temat:Re: telepekao24... odblokowywanie konta
Od:"Marcin" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

A gdyby ktos ukradl Twoje dokumnety, Ty bys zablokowal konto to gosc by mogl
telefonicznie odblokowac ... chyba wole juz sie przejsc do tej placowki i
podpisac sie gdzie trzeba ...
Chyba po to sie blokuje konto, zeby nie bylo dostepu - prawda ? Nie robimy
tego codziennie....

Pozdrawiam
Marcin

3. Data: 2002-01-28 10:42:14
Od:"Krzysztof Kowalski" <k...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Marcin" <i...@g...pl> wrote in message
> [...]
> podpisac sie gdzie trzeba ...
> Chyba po to sie blokuje konto, zeby nie bylo dostepu - prawda ? Nie robimy

To raczej po to jest konto elektroniczne, żeby nie chodzić do oddziałów
;-))) Jakoś niektóre banki sobie z tym radzą :-)

K. Kowalski

4. Data: 2002-01-28 12:49:16
Od:m...@i...pl (Adam_mb) szukaj wiadomości tego autora

>To raczej po to jest konto elektroniczne, żeby nie chodzić do oddziałów
>;-))) Jakoś niektóre banki sobie z tym radzą :-)

wlasnie... co to za konto elektroniczne, jak trzeba biegac do oddzialu, zeby
np. ustanowic nowe haslo, jesli poprzedniego zapomnialem?? Takie sytuacje
naprawde czesto sie zdarzaja.

Czesc marmurkow powtarza "mamy konto elektroniczne, nowoczesne", a jak co do
czego przychodzi, to trzeba biec do "swojego oddzialu" gdzie srednio
wiedzaca, o co tu chodzi, obsluga, bedzie przez 30 minut probowala np.
ustanowic nowe haslo... /to mowie na przypadku z wbk/

--
<xml-sig>
<header> Adam

5. Data: 2002-01-28 14:33:09
Od:<r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nocy, oddzwonili rano - calosc to moze 5 minut rozmowy z logowaniem. Az nie
> chce mi sie wierzyc, ze w pekao mozna to zrobic tak skomplikowane.

Miałem podobny problem, to znaczy świadomie zablokowałem sobie konto, aby
potwierdzić, że token się rozsynchronizował. Cała procedura odblokowania i
odebrania nowego tokena zabrała mi w sumie 10 dni. Na szczęście mam inne konta,
bo gdy nie miał, to bym też się zdenerwował.