  • 1. Data: 2002-01-25 13:53:06
    Temat: Fortisbank - chyba sie nacpali
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    yyyyy - czy oni tam bananow sie najedli???
    Fragment korespondencji - moja + odpowiedz...

    Pomijam fakt, ze mam 4 listy w ciagu pol roku, ktore potwierdzaja, ze taka
    karta po pol roku bedzie wprowadzona.
    Nie dosc, ze w oficjalnym komunikacie cos takiego bylo, to i mi
    konsultanci - co mam w historii korespondencji wmawiali - karta bedzie.

    Czuje sie oszukany - czy mozna cos z tym fantem zrobic?

    cos mi sie zdaje, ze trzeba kilka maili do roznych redakcji popisac z ta
    historia, a wydawalo sie, ze taki "swiatowy" bank - a dziala jak...

    Data: 22.01.2002 13:42
    Temat: VC do e-pakietu?!?

    Treść: Szanowni Panstwo, czy VC do e-pakietu ostatecznie bedzie wprowadzona?
    Czy tez jednak nie zamierzacie jej w koncu wydawac... Nie ukrywam, ze
    wydanie VC sklonilo mnie do ostatecznego pozegnania z Pekao SA i przejscia
    do Panstwa, w tym jednak momencie zastanawiam sie nad zmiana banku na LGnet
    lub Multibank, w ktorych wlasnie zalozylem rachunki, a ktore to banki takie
    karty wydaja...
    Pozdrawiam serdecznie

    Data: 25.01.2002 12:45
    Temat: Dotyczy: VC do e-pakietu?!?

    Treść: Szanowny Panie!

    Dziękujemy za złożenie wniosku o kartę Visa Classic.
    Uprzejmie informujemy, że karta ta jest dostępna tylko dla Posiadaczy
    Pakietów Srebrnych i Złotych.
    O wprowadzeniu karty Visa Classic również dla Posiadaczy e-Pakietu
    niezwłocznie Pana powiadomimy.
    Z poważaniem
    Zespół Obsługi Infolinii

    --

    ------
    Amra the Freelancer

  • 2. Data: 2002-01-25 14:02:12
    Temat: Re: Fortisbank - chyba sie nacpali
    Od: "wkg" <w...@i...pl>

    > Czuje sie oszukany - czy mozna cos z tym fantem zrobic?
    > Temat: VC do e-pakietu?!?

    Witam

    Tak z ciekawosci: Po co Ci karta do rachunku w tym samym banku ? Nie lepiej
    wziac KK w raiffeisenie, citi lub innym ? Po co bank ma znac wszystkie
    przeplywy i aktualne saldo zadluzenia ?

    Opłata roczna za wydanie i obsługę _obciążeniowej_ karty VISA Classic
    (wydanej posiadaczowi/ współposiadaczowi rachunku) 50,00
    Prowizja od transakcji bezgotówkowej 1% !!!!!

    KK o ktorych mowie przynajmniej nie maja prowizji od begotowkowej.

    No i jeszcze musisz splacac w ustalonym terminie calosc kwoty.

  • 3. Data: 2002-01-25 14:26:07
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > KK o ktorych mowie przynajmniej nie maja prowizji od begotowkowej.
    >
    > No i jeszcze musisz splacac w ustalonym terminie calosc kwoty.

    taaaa - gdybym to ja mogl dostac KK bedac studentem ;)))
    ano... Wiec jedyne rozwiazanie chargowa karta...
    Mam debetowke w BZWBK + Inteligo, ale niestety nie jest to zbyt wygodne - a
    czlowiek chce zeby bylo mu jak najwygodniej...

    --

    ------

  • 4. Data: 2002-01-25 14:29:28
    Od: "wkg" <w...@i...pl>

> [...]
    > Mam debetowke w BZWBK + Inteligo, ale niestety nie jest to zbyt wygodne -
    > czlowiek chce zeby bylo mu jak najwygodniej...

    taaaaa - to moje pomysly sie nadaja do ...... :((

    Ale Cie pociesze. Oddalbym wszystkie moje karty, konta i limity, zeby znowu
    byc studentem :))

    pzdr
    wkg

  • 5. Data: 2002-01-25 14:53:46
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Ale Cie pociesze. Oddalbym wszystkie moje karty, konta i limity, zeby
    znowu
    > byc studentem :))

    A ja glupi chce szybciej konczyc :)))
    Ale istotnie - zyc nie umierac :)

  • 6. Data: 2002-01-25 22:49:36
    Od: "Krzysztof Kowalski" <k...@b...pl>

    "wkg" <w...@i...pl> wrote in message news:a2roge$b9q$1@news.tpi.pl...
    > Tak z ciekawosci: Po co Ci karta do rachunku w tym samym banku ? Nie
    lepiej
    > wziac KK w raiffeisenie, citi lub innym ? Po co bank ma znac wszystkie
    > przeplywy i aktualne saldo zadluzenia ?

    O ile dobrze pamiętam kolega AMRA jest studentem :-))) Stary - głosuj
    nogami, załóż MultiKonto Jestem.

    K. Kowalski

  • 7. Data: 2002-01-28 07:40:03
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > O ile dobrze pamiętam kolega AMRA jest studentem :-))) Stary - głosuj
    > nogami, załóż MultiKonto Jestem.

    Juz zalozylem, spokojnie :) Jeszcze tak na wszelki wypadek w LGBanku = bo
    ttam daja z tego co tu Wojtek bodajze mowil wypukle chargowe EC/MC ;)

    Aczkolwiek te darmowe wyplaty sa baaardzo korzystne ;) No moze sie
    poprawia???
    Narazie z Fortisa wysylaja mi od 8 stycznia karte....

    --

    ------

  • 8. Data: 2002-01-28 07:40:59
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Mon, 28 Jan 2002 08:40:03 +0100, "AMRA" <a...@a...com>
    wrote:

    >Juz zalozylem, spokojnie :) Jeszcze tak na wszelki wypadek w LGBanku = bo
    >ttam daja z tego co tu Wojtek bodajze mowil wypukle chargowe EC/MC ;)

    Ano daja, jak bedziesz mial szczescie to moze trafisz nawet na oddzial
    nie krzyczacy o zaswiadczenie o zarobkach po 3 mc :-)
    Tylko pamietaj, ze MC i wplywy musza byc na LGKoncie a nie w LGnecie
    :(

    >Aczkolwiek te darmowe wyplaty sa baaardzo korzystne ;) No moze sie
    >poprawia???
    >Narazie z Fortisa wysylaja mi od 8 stycznia karte....

    Ja im dzisiaj wysylam karte :-)))
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 9. Data: 2002-01-28 12:53:26
    Od: m...@i...pl (Adam_mb)

    >Aczkolwiek te darmowe wyplaty sa baaardzo korzystne ;) No moze sie
    >poprawia???
    >Narazie z Fortisa wysylaja mi od 8 stycznia karte....

    daj znac, jak dojdzie ;-))

    Ja na razie z fortisa jestem zadowolony, zreszta jak z kazdego banku, ktorego
    produkty uzywam, a nie musze ogladac od srodka jego oddzialow ;-))

    Ale o VC nie wystepowalem...

    --
    <xml-sig>
    <header> Adam

  • 10. Data: 2002-01-29 12:14:54
    Od: "Mariusz Nogal" <m...@d...pl>

    To dobrze, bo np. VE otrzymałem dwa, albo trzy tygodnie temu, a pinu do tej
    pory nie. Kartę aktywowałem tego samego dnia. Ale to jeszcze nic.
    Spróbujcie wystąpić o ich szybka pożyczkę - zawrotnie szybka - czekam ponad
    trzy tygodnie od złożenia wniosku, w tym 5 dni na przelanie kasy po
    podpisaniu umowy.