  • 71. Data: 2003-02-27 09:29:21
    Temat: Re: Zaklejanie CVV2/CVC2
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <g...@n...pl>

    > Lenistwo internautow jest coraz bardziej przerazajace...:-)
    >
    > http://www.abc.com.pl/serwis/du/2002/1385.htm

    Dzieki, fakt jestem leniwy, ale wiem, ze masz ten link pod reka.
    Pozdrawiam,
    Grzegorz Niedzwiecki

  • 72. Data: 2003-03-01 13:12:14
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Tue, 25 Feb 2003 21:48:31 +0100, "Michał 'Amra' Macierzyński"
    <m...@p...pl> wrote:

    >Ty sie smiej. W co najmniej dwoch miejsach sprawdzali mi nawet 10
    >zlotowki i 20ki (McDonalds i taki sklepik z jedzeniem Metro Pole
    >Mokotowskie). Bierze taki facet 20ke (manager w Macu) i pod swiatlo
    >nad kasa patrzy czy dobra. Wydaje mi 10 zl + drobniaki, a ja biore to
    >10che i ostentacyjnie do gory dlugo trzymam i sprawdzam, czy mi dobrze
    >wydal..
    >Moze ich to oduczy? ;)

    Smiej, sie smiej. Przyjalbys pare razy falszywa dyche i by Ci
    przeszlo.
    Tez na mnie dziwnie w sklepach patrza jak sie drobniakom przygladam,
    ale coz, skrzywienie zawodowe :/.
    A UV to srednio dobry sposob na testowanie banknotow. IMO nic nie
    zastapi wzroku.

    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl GG 212730

  • 73. Data: 2003-03-01 13:13:21
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Tue, 25 Feb 2003 21:58:21 +0100, "Michał 'Amra' Macierzyński"
    <m...@p...pl> wrote:

    >Ja, taki niewinny mis? ;) Sprawdzali wszystkim. Moim zdaniem glupota -
    >nie mogliby sobie jakiegos czytnika kupic?

    I bys dopiero psioczyl, ze Ci nie przyjeli bankontu wyciagnietego z
    kieszeni koszuli wypranej w wybielaczu.

  • 74. Data: 2003-03-01 16:52:00
    Temat: Re: Re: Zaklejanie CVV2/CVC2
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Citek przyslal odp - czytalem i nie wierzylem ;)

    Szanowny Panie,

    Chcielibysmy poinformowa., iz zabezpieczenie naszej strony poczawszy od
    momentu logowania odbywa si. pomoc. 128 bitowego szyfrowania [protokó. SSL]
    opracowany przez firm. NETSCAPE.W obecnej chwili nie dysponujemy materia.ami
    zwiazanymi z 3D SECURE. Zapewniamy tez ze wszelkie informacje dotycz.ce
    nowych form zabezpieczen b.d. przekazywane klientom wraz z wyci.gami b.dz w
    oddzielnych materia.ach marketingowych.

    Z wyrazami szacunku,
    ****************
    Departament Operacyjnej Obs.ugi Rachunków.

    Inteligo milczy.... ;)

    --
    JaKi

  • 75. Data: 2003-03-01 20:25:10
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Wed, 26 Feb 2003 14:49:31 +0000 (UTC), Adam Płaszczyca
    <_...@i...pl> wrote:

    >Citek i PKO BP.

    taa, zacytujesz taki punkt z regulaminu ?

  • 76. Data: 2003-03-02 09:48:54
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl> wrote:

    > taa, zacytujesz taki punkt z regulaminu ?

    Dokładnie nie, jednak jest w umowie odesłanie do regulacji Visa int. - a
    w nich to jest.

    --
    ___________ (R)

  • 77. Data: 2003-03-02 10:23:45
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Sun, 2 Mar 2003 09:48:54 +0000 (UTC), Adam Płaszczyca <_...@i...pl>
    wrote:

    >Dokładnie nie, jednak jest w umowie odesłanie do regulacji Visa int. - a
    >w nich to jest.

    A powiesz w jaki sposob, klient nie bedacy pracownikiem odpowiedniego
    departament w banku lub inne powiazanej z kartami firmie, moze te
    regulacje przeczytac ?

    Z reszta zacytuj chodziaz punkty odwolujace sie do regulacji VISA lub
    EPI w regulaminach lub umowach dotyczacych KK Citi lub PKOBP. Bo
    akurat w tych dokumentach nie przypominam sobie takich zapisow (nie
    mowie, ze ich na pewno nie ma, ale ich nie pamietam, wiec odswiez mi
    prosze pamiec :D ).

  • 78. Data: 2003-03-02 19:38:01
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl> wrote:

    > A powiesz w jaki sposob, klient nie bedacy pracownikiem odpowiedniego
    > departament w banku lub inne powiazanej z kartami firmie, moze te
    > regulacje przeczytac ?

    BArdzo prosto - zażądać ich kiedy ma podpisac umowę.

    Są.

    --
    ___________ (R)

  • 79. Data: 2003-03-02 19:45:38
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "Adam Płaszczyca" <_...@i...pl> napisał

    > BArdzo prosto - zażądać ich kiedy ma podpisac umowę.

    Żartujesz prawda ???

    > Są.

    Moze konkretny przykład ?

  • 80. Data: 2003-03-02 23:45:50
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Sun, 2 Mar 2003 19:38:01 +0000 (UTC), Adam Płaszczyca <_...@i...pl>
    wrote:

    >BArdzo prosto - zażądać ich kiedy ma podpisac umowę.

    Taa, ciekawe ile pracownikow pierwszej linii wogole widzialo te
    dokumenty na oczy. Nie mowiac juz o tym, ze pewnie nie sa one dostepne
    w jezyku polskim.

    >Są.

    Mozesz zacytowac? Bo na szybko przejzalem umowe i regulamin KK PKOBP
    oraz regulamin KK Citi i ich nie znalazlem. Wiec zaczynam podejrzewac,
    ze delikatnie mowiac piszesz bzdury !