  • 61. Data: 2003-02-26 15:32:57
    Temat: Re: Zaklejanie CVV2/CVC2
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    wkg <w...@p...onet.pl> wrote:

    > Chyba ze w necie. Wtedy moga, ze tak powiem wy...czyc zdalnie.

    Nic nie mogą. Mogą najwyżej kase sprzedawcy wyłupać.

    > A no nie ma na co. Dalej piszez o PKO BP - jeszcze nie rozczailem tematu. W
    > City mam Vise i potrzebuje MC - stad ten niefortunny pomysl z PBK - dawali
    > za darmo w ramach akcji wymiany charge'owych

    Jak chcesz mieć 'ubezpieczenie' a nie ubezpieczenie, to Twój problem.

    > Czy moglbys mi napisac, jaka karte mam tam kupic ? Pewnie maja wiele. Chodzi
    > mi o EC/MC, ale od biedy moge sie w citku na EC/MC przeszwarcowac a tu wziac
    > VISE.

    Jesli chodzi o bezpieczeństwo, to chyba jedyny wybór. Choć po cholerę CI
    EC z Citka? On i tak przez dolara idzie.

    --
    ___________ (R)

  • 62. Data: 2003-02-26 20:23:10
    Od: "wkg" <w...@p...onet.pl>

    >Ależ jest taki punkt. Tylko poza umow? jest jeszcze kodeks cywilny i
    >prawo bankowe. Elementem umowy sa też regulacje Visa int.

    >banki zwracaj?, bo takie jest PRAWO. Kapujesz?

    Ok, rozumiem co chcesz przekazac. Uwazasz, ze gwarantem jest kodeks
    cywilny.
    Oczywiscie nie jest.
    W tym kraju kodeks cywilny nikomu i niczego nie zagwarantowal, ze wzgledu na
    oplakany stan wladzy sadowniczej.

    Ale dzieki za odpowiedz.

    pzdr
    wkg

  • 63. Data: 2003-02-26 20:29:58
    Temat: Re: Re: Re: Zaklejanie CVV2/CVC2
    Od: "wkg" <w...@p...onet.pl>

    Witam

    >Sebastian praktycznie nie pracuje w _banku_ wiec nie jemu oceniac jak
    >sa formulowane umowy banku z klientem.

    Nigdy nic takiego nie twierdzilem, Sebastian jest dla mnie osoba
    wypowiadajaca sie na liscie, do jego tekstu sie odnioslem.

    >Och, jakze mi sie jasno zrobilo, jak mnie pognebiles. Chyba faktycznie
    >zabiore zabawki i nie bede z takim profesjonalista rozmawial.
    >

    >No tak. Faktycznie profesjonalista. Nie wiesz o co chodzi, ale juz sie
    >boisz.
    >
    >Fakt, nie znasz sie.
    >
    >Nie znasz sie bardzo.

    Ochlon, wyluzuj, niepotrzebnie sie wzbudzasz :))))

    >Ja rozumiem ze ktos moze sie na temacie nie znac, jego prawo - uzywa
    >kart jak inni mlotka czy dlugopisu. Ale zeby od razu za plecami
    >widziec zlodzieja (doslownie wszedzie) to juz inna bajka.

    Oczywiscie, tak wlasnie uzywam. To mniej wiecej cos takiego jak mlotek,
    pralka, dlugopis, komputer czy samochod. Jak mi sie rozleci albo nie
    zadziala - szukam podstawy do reklamacji.

    >A kto sie powolywal na dokumentacje ktora sobie stworzyli? Merchanci,
    >tacy jak merlin, mowiac szczerze, nei maja wiele do powiedzenia.

    Ja nie wiem, co to jest merlin, jak pisalem mam umowe z bankiem.

    >Brawo! Jednej rzeczy sie juz nauczyles. Ale z tego wyplywa wniosek ze
    >jesli nie podoba Ci sie umowa - mozesz pojsc tam gdzie beda mieli lepsza.

    No wlasnie, zlapales. Caly moj udzial w tym watku spowodowany jest checia
    poznania banku oferujacego ta lepsza umowe - stad prosba o wskazanie
    interesujacych mnie zapisow tej umowy. Ale zamiast pomagac piszesz cos o
    ufoludkach i sie wzbudzasz :)))

    >Tzn.? Mam cytowac wszystko, zeby co osiagnac?
    >
    >--

    Nie. Pisz na temat. I czytaj co piszesz.

    pzdr
    wkg

  • 64. Data: 2003-02-26 20:35:56
    Od: "wkg" <w...@p...onet.pl>

    Witam

    >Jak chcesz mieć 'ubezpieczenie' a nie ubezpieczenie, to Twój problem.

    Adam, ktos chyba cos przekreca i to nie jestem ja :)). Przeciez wyraznie
    pisze, ze chce stamtad splywac. Chce tylko wiedziec dokad.

    Chodzi

    >Jesli chodzi o bezpieczeństwo, to chyba jedyny wybór. Choć po cholerę CI
    >EC z Citka? On i tak przez dolara idzie.

    Idzie, ale kursy podobno takie, jakby nie szedl. To wiadomosci z tej listy.
    Wciaz czekam na rade dotyczaca karty w PKO BP o ktorej tak sie pozytywnie
    wypowiadasz.

    pzdr
    wkg

  • 65. Data: 2003-02-26 21:50:21
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    wkg <w...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    > Oczywiscie nie jest.
    > W tym kraju kodeks cywilny nikomu i niczego nie zagwarantowal, ze wzgledu na

    Ależ gwarantuje. Też wiem z autopsji.

    BAnki wiedzą dobrze, że przed sądem nie mają żadbych szans na wygranie
    sprawy.

    --
    ___________ (R)

  • 66. Data: 2003-02-26 21:51:25
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    wkg <w...@p...onet.pl> wrote:

    > Idzie, ale kursy podobno takie, jakby nie szedl. To wiadomosci z tej listy.
    > Wciaz czekam na rade dotyczaca karty w PKO BP o ktorej tak sie pozytywnie
    > wypowiadasz.

    Nie karty, a warunków ubezpieczenia. BTW - MC Citka już idzie przez
    Euro. Od dzisiaj.

    --
    ___________ (R)

  • 67. Data: 2003-02-26 23:32:43
    Temat: Re: Re: Re: Re: Zaklejanie CVV2/CVC2
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Wed, Feb 26, 2003 at 09:29:58PM +0100, wkg wrote:

    >Ja nie wiem, co to jest merlin, jak pisalem mam umowe z bankiem.

    A, przepraszam, teraz ja troche nie rozumiem. Piszemy o platnosciach w
    internecie a twierdzisz ze nie wiesz co to merlin? Oryginalne.

> [...]
    >poznania banku oferujacego ta lepsza umowe - stad prosba o wskazanie
    >interesujacych mnie zapisow tej umowy. Ale zamiast pomagac piszesz cos o

    Ech, czlowieczku, a kto tutaj pisal cos o atmach ?

    >Nie. Pisz na temat. I czytaj co piszesz.

    Jasne. Biedactwo, nie zmuszaj sie, nie czytaj.

    Naprawde uwazasz ze zwiazek merlina (jak nie wiesz - ksiegarnia
    internetowa) jest mniejszy ze sprawa niz tego ze nie mogles wywalczyc
    rozwiazania reklamacji kartowej w bankomacie? Ja pisze nie na temat?

    --

    --w

  • 68. Data: 2003-02-27 08:45:22
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <g...@n...pl>

    > Nie karty, a warunków ubezpieczenia. BTW - MC Citka już idzie przez
    > Euro. Od dzisiaj.

    W PKO BP SA ponoć i Visa i MC idzie przez Euro. Nie sprawdziłem, bo mam MC.

  • 69. Data: 2003-02-27 08:46:45
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <g...@n...pl>

    > Jezeli juz przechwyca Ci wszystkie kody, PINy, itp. mozesz ostatecznie
    > powolac sie na nowa ustawe o eip, ktora ogranicza odpowiedzialnosc
    > posiadacza karty do 150 euro (nie przeraz sie vacatio legis ;-)) )

    Prosze o jakis link

  • 70. Data: 2003-02-27 09:11:55
    Od: s...@p...onet.pl (Sebastian Ramatowski)

    Grzegorz Niedzwiecki wrote:

    > ostatecznie
    >
    > Prosze o jakis link

    Lenistwo internautow jest coraz bardziej przerazajace...:-)

    http://www.abc.com.pl/serwis/du/2002/1385.htm

    Pozdrawiam,
    Sebastian Ramatowski

    Tanie bilety lotnicze!