    From: "Sark" <w...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Zablokowane konto - co powiedzial Lukas?
    Date: Fri, 18 Jan 2002 21:07:10 +0100
    Sender: w...@p...onet.pl@ntwklan-sz-62-233-158-34.devs.futuro.pl

    Użytkownik "Paweł T. STECKI"
    news:a29tpi$8db$1@news.tpi.pl...

    > "Sytuacja, którą Pan przedstawił w poprzedniej
    wiadomości dotyczy zmiany
    > hasła do LUKAs e-Banku. W przypadku korzystania
    z LUKAS e-Banku z dostępem
    > bez tokena, ze względów bezpieczeństwa, system
    wymaga aby co pewien czas
    > nastąpiła zmiana hasła. Użytkownik jest o tym z
    wyprzedzeniem informowany
    > podczas logowania do systemu.

    Nigdy nie byłem informowany a poza tym mogli by w
    tej informacji podać co to oznacza ///system
    wymaga aby co pewien czas nastąpiła zmiana
    hasła///

    > Niestety w Pana przypadku opcja wymuszająca
    > zmianę hasła nie została uruchomiona za co
    bardzo przepraszamy.

    Oj chyba nie tylko w przypadku tego konta.

    > Poniewaz nigdzie nie doczytalem sie niczego na
    temat koniecznosci zmany
    > hasla w zadnym z Lukas'owych regulaminow i
    broszur mam pytanie do
    > grupowiczow:
    > Czy ktos z posiadaczy Lukas eKonta z dostepem
    BEZ tokena otrzymal
    > kiedykolwiek informacje o przeterminowaniu sie
    jego hasla oraz czy widzial
    > cos na ten temat gdziekolwiek w Lukasowych
    dokumentach.

    Nigdy ani nigdzie. Dopiero jak poszedłem z
    reklamacja do oddziału, po blokadzie, to od
    dysponentki usłyszałem
    - Pewnie pan nie zmianiał hasła
    - ??? a co jaki czas to należy robić
    - dosyć często
    - a dlaczego nie ma o tym żadnej informacji na
    stronie intern. ani w otrzymanych dokumentach ?
    - .......

    Przypuszczam że po uruchomieniu ekonta bez tokena
    rzeczywiście wielu użytkownikom nie uruchomiono
    tej opcji aby system sam wymuszał zmianę hasla.
    Jednak nadal nie wiemy jak często należy to robić.

    Sark