eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiZablokowane konto - co powiedzial Lukas? › Zablokowane konto - co powiedzial Lukas?
  • Data: 2002-01-18 19:41:37
    Temat: Zablokowane konto - co powiedzial Lukas?
    Od: Paweł T. STECKI <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam,

    jakis czas temu opisywalem swoj przypadek zablokowania dostepu do konta w
    Lukasie (w watku Wkurzajacy Lukas). Wspominalem wtedy, ze wyslalem do banku
    zapytanie o przyczyny problemow z dostepem.
    Dzis otrzymalem odpowiedz, ktora pozwole sobie zacytowac:

    "Sytuacja, którą Pan przedstawił w poprzedniej wiadomości dotyczy zmiany
    hasła do LUKAs e-Banku. W przypadku korzystania z LUKAS e-Banku z dostępem
    bez tokena, ze względów bezpieczeństwa, system wymaga aby co pewien czas
    nastąpiła zmiana hasła. Użytkownik jest o tym z wyprzedzeniem informowany
    podczas logowania do systemu. Niestety w Pana przypadku opcja wymuszająca
    zmianę hasła nie została uruchomiona za co bardzo przepraszamy. Na skutek
    tego, Pana dotychczasowe hasło wygasło i konieczne było odblokowanie konta
    oraz nadanie nowego hasła.Raz jeszcze przepraszamy za niedogodności."

    Poniewaz nigdzie nie doczytalem sie niczego na temat koniecznosci zmany
    hasla w zadnym z Lukas'owych regulaminow i broszur mam pytanie do
    grupowiczow:
    Czy ktos z posiadaczy Lukas eKonta z dostepem BEZ tokena otrzymal
    kiedykolwiek informacje o przeterminowaniu sie jego hasla oraz czy widzial
    cos na ten temat gdziekolwiek w Lukasowych dokumentach.

    Pozdrawiam,
    Pawel

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1