  • 1. Data: 2002-01-18 19:41:37
    Temat: Zablokowane konto - co powiedzial Lukas?
    Od: Paweł T. STECKI <p...@p...onet.pl>

    Witam,

    jakis czas temu opisywalem swoj przypadek zablokowania dostepu do konta w
    Lukasie (w watku Wkurzajacy Lukas). Wspominalem wtedy, ze wyslalem do banku
    zapytanie o przyczyny problemow z dostepem.
    Dzis otrzymalem odpowiedz, ktora pozwole sobie zacytowac:

    "Sytuacja, którą Pan przedstawił w poprzedniej wiadomości dotyczy zmiany
    hasła do LUKAs e-Banku. W przypadku korzystania z LUKAS e-Banku z dostępem
    bez tokena, ze względów bezpieczeństwa, system wymaga aby co pewien czas
    nastąpiła zmiana hasła. Użytkownik jest o tym z wyprzedzeniem informowany
    podczas logowania do systemu. Niestety w Pana przypadku opcja wymuszająca
    zmianę hasła nie została uruchomiona za co bardzo przepraszamy. Na skutek
    tego, Pana dotychczasowe hasło wygasło i konieczne było odblokowanie konta
    oraz nadanie nowego hasła.Raz jeszcze przepraszamy za niedogodności."

    Poniewaz nigdzie nie doczytalem sie niczego na temat koniecznosci zmany
    hasla w zadnym z Lukas'owych regulaminow i broszur mam pytanie do
    grupowiczow:
    Czy ktos z posiadaczy Lukas eKonta z dostepem BEZ tokena otrzymal
    kiedykolwiek informacje o przeterminowaniu sie jego hasla oraz czy widzial
    cos na ten temat gdziekolwiek w Lukasowych dokumentach.

    Pozdrawiam,
    Pawel

  • 2. Data: 2002-01-18 20:07:10
    Temat: Re: Zablokowane konto - co powiedzial Lukas?
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Paweł T. STECKI"

> [...]
    > bez tokena, ze względów bezpieczeństwa, system
    wymaga aby co pewien czas
    > nastąpiła zmiana hasła. Użytkownik jest o tym z

    Nigdy nie byłem informowany a poza tym mogli by w
    tej informacji podać co to oznacza ///system
    wymaga aby co pewien czas nastąpiła zmiana
    hasła///

    > Niestety w Pana przypadku opcja wymuszająca
    > zmianę hasła nie została uruchomiona za co
    bardzo przepraszamy.

    Oj chyba nie tylko w przypadku tego konta.

> [...]
    > kiedykolwiek informacje o przeterminowaniu sie
    jego hasla oraz czy widzial
    > cos na ten temat gdziekolwiek w Lukasowych

    Nigdy ani nigdzie. Dopiero jak poszedłem z
    reklamacja do oddziału, po blokadzie, to od
    dysponentki usłyszałem
    - Pewnie pan nie zmianiał hasła
    - ??? a co jaki czas to należy robić
    - dosyć często
    - a dlaczego nie ma o tym żadnej informacji na
    stronie intern. ani w otrzymanych dokumentach ?
    - .......

    Przypuszczam że po uruchomieniu ekonta bez tokena
    rzeczywiście wielu użytkownikom nie uruchomiono
    tej opcji aby system sam wymuszał zmianę hasla.
    Jednak nadal nie wiemy jak często należy to robić.

    Sark

  • 3. Data: 2002-01-18 20:22:51
    Od: "Daniel" <N...@s...pl>

    <ciach>
> [...]
    > kiedykolwiek informacje o przeterminowaniu sie jego hasla oraz czy widzial
    > cos na ten temat gdziekolwiek w Lukasowych dokumentach.

    Miałem sytuacje identyczna do Twojej. I za kazdym razem jak rozmawialem z
    kims z Lukaslinii pytali sie mnie o to samo, ale tez nigdy nie mialem
    takiego komunikatu, wiem tylko tyle (od jakiejs babki z Lukasa) ze system
    sam powinien wymuszac taka zmiane raz na 3 miesiace. ja jestem teraz w
    trakcie rozpatrywania reklamacji za 3,5 zl za zmiane hasla. Zobaczymy czy
    uznaja.

    Daniel

  • 4. Data: 2002-01-18 20:50:21
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Daniel" <N...@s...pl>
    napisał w wiadomości

    > takiego komunikatu, wiem tylko tyle (od jakiejs
    babki z Lukasa) ze system
    > sam powinien wymuszac taka zmiane raz na 3
    miesiace. ja jestem teraz w

    To by się zgadzało, u mnie blokada zadziałała po 3
    miesiącach od ostatniej zmiany

    Sark

  • 5. Data: 2002-01-18 22:13:22
    Od: "Daniel" <N...@s...pl>

    > To by się zgadzało, u mnie blokada zadziałała po 3
    > miesiącach od ostatniej zmiany

    A u mnie nie do konca, chociaz mam rowny okres: zakladalem konto 3.10.2001,
    wiec do 2.01.2002 minelo prawie 2 miesiace.

    Daniel

  • 6. Data: 2002-01-19 00:12:06
    Od: "Krab" <k...@h...pl>

    Użytkownik "Paweł T. STECKI" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Czy ktos z posiadaczy Lukas eKonta z dostepem BEZ tokena otrzymal
    > kiedykolwiek informacje o przeterminowaniu sie jego hasla oraz czy widzial
    > cos na ten temat gdziekolwiek w Lukasowych dokumentach.

    NIE - nigdzie tego nie znalazlem, ani nie bylem informowany w zaden sposob
    wyglada na to, ze jak cos zle robia - to staraja sie za wszelka cene
    przewalic wine na klienta
    niestety jeszcze jedno wiadro pomyj do ich koryta
    bank i oferta beznadziejna

  • 7. Data: 2002-01-19 01:01:31
    Od: simon <s...@p...onet.pl>

    Sark zapodaje:

    > To by się zgadzało, u mnie blokada zadziałała po 3
    > miesiącach od ostatniej zmiany

    Pasuje. 3 miesišce po zalozeniu konta = ostatniej zmianie.
    A odblokowalo sie samo. Zdziwniej i zdziwniej.
    A brak jakiejkolwiek informacji - brak slow...

    simon

    --
    szymon jankowski

  • 8. Data: 2002-01-19 01:24:08
    Od: "Daniel" <N...@s...pl>

    > A u mnie nie do konca, chociaz mam rowny okres: zakladalem konto
    3.10.2001,
    > wiec do 2.01.2002 minelo prawie 2 miesiace.

    Sorry ze mieszam, cos mam chyba problemy z liczeniem do 3 przez ta sesje
    :-)
    To sa dokladnie 3 miesiace :-)))

    A mam inne pytanie:
    Czy jest ktos na grupie, kto ma Lukas eKonto bez tokena i NIE zablokowalo mu
    konta? Moze to po prostu wszystkim, ktorzy maja taka konfiguracje sie
    posypalo?

    Pozdrawiam
    Daniel

  • 9. Data: 2002-01-19 02:55:31
    Od: Paweł T. STECKI <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Krab" <k...@h...pl> napisał
    > NIE - nigdzie tego nie znalazlem, ani nie bylem informowany w zaden sposob

    Dzieki wszystkim za odzew, wyglada mi na to ze probuja maskowac problem,
    przy okazji dorabiajac sobie jeszcze 3,50 od lepka. ;)

    Oczywiscie wyslalem do nich kolejny list (a w zasadzie 3 listy, bo w tej
    swojej wewnetrznej poczcie maja ograniczenie do 500 znakow) z prosba o
    dodatkowe wyjasnienia (po co, na co, jak czesto i dlaczego za 3,50 :)

    Nie omieszkam poinformowac grupy co mi odpowiedziano o ile oczywiscie to
    jeszcze kogos interesuje.

    Pozdrawiam,
    Pawel

  • 10. Data: 2002-01-19 07:53:37
    Od: "Nikusia" <n...@p...fm>

    Czy to znaczy ze powinnam profilaktycznie zmienic haslo zanim mi zablokuja
    dostep? Mam konto zalozone 22 10 - czyl za niedlugo bedzie 3 miesiac :)))
    Nikoosia