  • Data: 2002-01-19 11:07:39
    Temat: Re: Zablokowane konto - co powiedzial Lukas?
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    3
    > miesiącach od ostatniej zmiany
    >
    > Sark

    Chociaz nie do końca. Pisalem o tym w wątku
    "Wkurzający Lukas" ale tutaj jeszce raz przypomnę:

    Po opisywanych na pbb i skutecznym
    odblokowaniu, wszedłem na stare hasło, system
    wymusil zmiane na nowe, zmieniam, wchodzę,
    wszystko
    OK, wychodze (...)
    Za kilka dni znowu wchodze i ..... znowu zczyna
    sie od nowa, hasło zostaje odrzucone.
    Po dwukrotnym (uważnym) wprowadzeniu
    zmienionego i przyjętego wcześniej przez system
    hasła pomyślałem że może system wrócił sam do
    starego i na to wykorzystałem trzecią, ostatnia
    szansę i miałem rację. Znowu zmienilem hasło,
    narazie jest OK ale rodza się pytania:
    -powyższe podważa domyślny (3 m-ce) okres wywmiany
    hasla (to było kilka dni) i wskazuje na samowolkę
    systemu
    -rodzi pytanie o sens zabezpieczenia nowym hasłem
    i jego jakiejkolwoek zmiany jeżeli w dowolnym
    momencie można odtworzyć stare/pierwotne z
    oddziału. W jaki sposób jest zabezpieczone stare
    hasło, czy jest dostępne dla ludzi obsługujących
    system ?

    Sark