  • 1. Data: 2010-11-16 23:24:39
    Temat: ZA CO płacić kartą inteligo w sklepie aby maksymalnie zemścić sie finansowo na banku inteligo?
    Od: b...@o...pl

    bank inteligo przemocą zmusza mnie do płacenia kartą
    co więcej do płacenia nią w kasach sklepowych bo
    nie zadowala się rozliczeniem prowizji allegro
    przez płatności.pl

    słyszałem że w przypadku płacenia kartą można składać
    reklamacje u akceptanta i w razie niewykonania usługi
    albo wadliwego wykonania - transakcje są anulowane
    a kwota wraca na konto płacącego.

    doradźcie, jakie produkty i usługi kupować aby składać
    swobodnie takie reklamacje przy czym chciałbym aby
    działanie było legalne, ale sytuacja na tyle uznaniowa
    aby dochodziło do zwrotu pieniędzy.

    marzy mi sie takie upowszechnienie tego procederu
    aby bank odczuł finansowo skutki swojej wredności
    np. aby poszczególni akceptanci zaczęli alergicznie
    apriori odrzucać płatności kartami inteligo a wtedy
    bank pkobp będzie tracił przychody z obrotu karcianego

    skoro oni stosują przemoc, odpłaćmy i pięknym za nadobne

    poza Bardzo Pazernymi Hienami (BPH) nie spotkałem sie
    jeszcze w bankowości polskiej z tak wielką dozą wredności
    jaka dzisiaj dotknęła mnie przez inteligo. To wymaga pomsty!

  • 2. Data: 2010-11-16 23:42:17
    Od: "pmlb" <b...@d...pl>

    ?

    <b...@o...pl> wrote in message
    > bank inteligo przemocą zmusza mnie do płacenia kartą
    > co więcej do płacenia nią w kasach sklepowych bo
    > nie zadowala się rozliczeniem prowizji allegro
    > przez płatności.pl

    Banki w polsce to dno, choc powtarzam co non stop to caly czas na tej grupie
    ludzie wrecz twierdza odwrotnie, bo masz przelew jednodniowy to banki sa
    cudowne.

> [...]
    > swobodnie takie reklamacje przy czym chciałbym aby
    > działanie było legalne, ale sytuacja na tyle uznaniowa

    Ja sobie to moge wyobrazic np. placac 30 kazdego miesiaca za cos tam, a
    potem pierwszego dokonac zwrotu:)
    Jesli nie masz znajomego w sklepie to bedzie ciezko, bo w polsce poza tym,
    ze banki to kicha i zlodzieje, to jeszcze nie ma zwrotu towarow jak w
    cywilizacji 21 wieku.

> [...]
    > bank pkobp będzie tracił przychody z obrotu karcianego
    >
    > skoro oni stosują przemoc, odpłaćmy i pięknym za nadobne

    Bank nic nie odczuje.
    Sadzisz, ze jak nie beda cie kroic za karte to zbankrutuja:))?
    Banki w europie zachodniej, w UK na pewno nie kasuja nic za karty platnicze,
    debetowe czy kredytowe i zyja..
    Wiec jak sadzisz, zrobisz cos zlego bankowi? Nic!
    Bank jedynie wymusza na tobie dodtakowe pieniadze to wszystko.

    > poza Bardzo Pazernymi Hienami (BPH) nie spotkałem sie
    > jeszcze w bankowości polskiej z tak wielką dozą wredności
    > jaka dzisiaj dotknęła mnie przez inteligo. To wymaga pomsty!

    Ja sie nie spotkalem od 20 lat z bankowoscia w polsce na normalnym
    nowoczesnym poziomie.
    Wszelkie dzialania bankow w polsce przypominaja te z salwadoru.
    No ale gawiedz sie cieszy bo ma przelew w jeden dzien (paltny lub
    obwarunkowany) oraz wirtualne banki ktore w przypadku padu zgarna niezla
    zdobycz:)) na dodatek ludzie za to w polsce placa!!!!

  • 3. Data: 2010-11-16 23:53:26
    Od: Piotr Gralak <g...@g...pl>

    b...@o...pl napisał(a):

    > poza Bardzo Pazernymi Hienami (BPH) nie spotkałem sie
    > jeszcze w bankowości polskiej z tak wielką dozą wredności
    > jaka dzisiaj dotknęła mnie przez inteligo. To wymaga pomsty!

    spokojnie - zadzwon jeszcze ze dwa razy i wyciagnij srednia z
    odpowiedzi. nigdy nie ufaj pierwszej odpowiedzi konsultanta :)

    PG

  • 4. Data: 2010-11-17 00:21:29
    Od: "Michał Witkowski" <m...@g...pl>

    Polecam wizytę u psychiatry.

  • 5. Data: 2010-11-17 00:22:00
    Od: witek <w...@g...pl>

    On 11/16/2010 6:21 PM, Michał Witkowski wrote:
    > Polecam wizytę u psychiatry.

    ale oni zwykle nie przyjmują zapłaty kartą.

  • 6. Data: 2010-11-17 00:31:06
    Od: "Michał Witkowski" <m...@g...pl>

    witek <w...@g...pl> napisał(a):

    > ale oni zwykle nie przyjmują zapłaty kartą.

    Reklamacja i tak nie zostałaby uznana. ;)

  • 7. Data: 2010-11-17 08:45:28
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    On 17 Lis, 00:24, b...@o...pl wrote:
    > bank inteligo przemocą zmusza mnie do płacenia kartą

    To jest powszechne działanie, jeszcze wredniejsze jest gdy..mamy kartę
    kredytową a w celu zwolnienia z opłaty za debetową i tak trzeba nią
    płacić.

  • 8. Data: 2010-11-17 08:55:46
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    Ja zrezygnowałem z kart Inteligo jeszcze jak były za 1 zł. Nie są potrzebne.
    W razie czego mogę chyba wypłacić w kasie, albo przelać na inne konto z
    darmową wypłatą.

    Przecież jak się tak dobrze zastanowić, to bankomaty wogóle nie są
    potrzebne. Przez kilkaset lat obywano się bez nich.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 9. Data: 2010-11-17 11:16:55
    Od: Michal <n...@n...org>

    W dniu 17.11.2010 00:24, b...@o...pl pisze:
    > bank inteligo przemocą zmusza mnie do płacenia kartą
    > co więcej do płacenia nią w kasach sklepowych bo
    > nie zadowala się rozliczeniem prowizji allegro

    [...]

    > marzy mi sie takie upowszechnienie tego procederu
    > aby bank odczuł finansowo skutki swojej wredności

    [...]

    > skoro oni stosują przemoc,

    [...]

    > poza Bardzo Pazernymi Hienami (BPH) nie spotkałem sie
    > jeszcze w bankowości polskiej z tak wielką dozą wredności
    > jaka dzisiaj dotknęła mnie przez inteligo. To wymaga pomsty!

    [...]

    4zł za kartę chyba, że 100zł transakcji (wtedy za free), faktycznie-
    przemoc. Zastanawiałeś się nad zgłoszeniem tego na Policję?

    A tak poważnie:
    - Nie ma obowiązku i przymusu posiadania karty w Inteligo, ba, nawet nie
    ma obowiązku posiadania tam rachunków
    - Na rynku jest conajmniej kilka banków wirtualnych oferujących karty
    debetowe za darmo bez warunków lub zwalniające z opłaty przy korzystaniu
    z bankomatu raz w miesiącu.
    - Koniec końców: zwalnianie z opłaty za kartę debetową poprzez wykonanie
    transakcji na jakąś tam sumę to dość popularne rozwiązanie, nie wiem
    czemu to Inteligo stosuje przemoc i jest hieną, a inne banki już nie.
    - Na każdej transakcji kartowej to bank przede wszystkim zarabia, więc
    ciężko wymyślić metodę, przy której to bank odczuje "skutki" Twojej
    "działalności" na jego szkodę. Chargeback zwykle oznacza zabranie
    pieniedzy merchantowi a nie z banku.

    Michał

    P.S. Piłeś coś mocniejszego wczoraj wieczorem?

  • 10. Data: 2010-11-17 11:52:32
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Michał Witkowski" ibv7oa$cmj$...@i...gazeta.pl

    > Reklamacja i tak nie zostałaby uznana. ;)

    Dlaczego? Zdrowe zachowanie nie oznacza dobrej pracy psychiatry.
    Być może pacjent był zdrowy przed tą wizytą.

    -=-

    Ja miałem na pieńku z PKO bp. I znalazł się sposób na prowadzenie wojny.
    Niehumanitarny -- bank nie miał żadnych szans. Sposobem było dokonywanie
    jednogroszowych wpłat, za które bank płacił bodajże 350 groszy. Skończyło
    się na demonstracji ,,potencjału wojennego''. (nie doszło do użycia tego
    ,,potencjału'') Z tych 350 groszy ja bym otrzymywał jakąś część -- pewnie
    połowę.

    Ile mogłem wpłacać? To zależy od przerobu przyjmujących,
    bo sam drukowałem blankiety wpłat -- z moimi danymi.

    -=-

    Spór z bankiem zakończył się parę lat później tak,
    że dzięki postawie tego banku w ogóle przeżyłem.

    Dziś wiem, że ,,wynegocjowałem'' wówczas (nie z bankiem -- bank był
    swego rodzaju świadkiem) słabe warunki, ale na tyle dobre, że przeżyłem.

    Rzeczywistym wrogiem moim wówczas była PeKaO SA, nie PKO bp.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'