eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiZA CO płacić kartą inteligo w sklepie aby maksymalnie zemścić sie finansowo na banku inteligo? › ZA CO płacić kartą inteligo w sklepie aby maksymalnie zemścić sie finansowo na banku inteligo?
    From: b...@o...pl
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: ZA CO płacić kartą inteligo w sklepie aby maksymalnie zemścić sie
    finansowo na banku inteligo?
    Date: Wed, 17 Nov 2010 00:24:39 +0100
    Sender: n...@n...onet.pl

    bank inteligo przemocą zmusza mnie do płacenia kartą
    co więcej do płacenia nią w kasach sklepowych bo
    nie zadowala się rozliczeniem prowizji allegro
    przez płatności.pl

    słyszałem że w przypadku płacenia kartą można składać
    reklamacje u akceptanta i w razie niewykonania usługi
    albo wadliwego wykonania - transakcje są anulowane
    a kwota wraca na konto płacącego.

    doradźcie, jakie produkty i usługi kupować aby składać
    swobodnie takie reklamacje przy czym chciałbym aby
    działanie było legalne, ale sytuacja na tyle uznaniowa
    aby dochodziło do zwrotu pieniędzy.

    marzy mi sie takie upowszechnienie tego procederu
    aby bank odczuł finansowo skutki swojej wredności
    np. aby poszczególni akceptanci zaczęli alergicznie
    apriori odrzucać płatności kartami inteligo a wtedy
    bank pkobp będzie tracił przychody z obrotu karcianego

    skoro oni stosują przemoc, odpłaćmy i pięknym za nadobne

    poza Bardzo Pazernymi Hienami (BPH) nie spotkałem sie
    jeszcze w bankowości polskiej z tak wielką dozą wredności
    jaka dzisiaj dotknęła mnie przez inteligo. To wymaga pomsty!