  • 1. Data: 2010-11-16 15:52:42
    Temat: BZ WBK 24 znooooowuu leży
    Od: "glang" <g...@o...pl>

    może obecny tu na grupie dział marketingu się wypowie co tym razem??
    pzdr
    GL

  • 2. Data: 2010-11-16 16:09:27
    Temat: Re: BZ WBK 24 znooooowuu leży
    Od: " " <n...@N...gazeta.pl>

    glang <g...@o...pl> napisał(a):

    > może obecny tu na grupie dział marketingu się wypowie co tym razem??
    > pzdr

    Dział marketingu w sprawie awarii ma się wypowiedzieć? ;)) "W trosce o
    polepszenie jakości obsługi" testują rozwiązania Santandera? ;)
    Na stronie logowania (ale tylko jak się ona odpali ;) wisi informacja, że dziś
    mogą wystąpić trudności .. i że przepraszają.
    Teraz pod adresem strony logowania wyskakuje lakoniczny komunikat o awarii i
    też przepraszają.

  • 3. Data: 2010-11-16 18:57:18
    Od: konsultant <k...@g...pl>

    Użytkownik n...@N...gazeta.pl napisał:

> [...]
    > mogą wystąpić trudności .. i że przepraszają.
    > Teraz pod adresem strony logowania wyskakuje lakoniczny komunikat o awarii i

    Chcieli mi zablokować konto bzwbk24 bo od 2 lat było saldo 0zł i żadnego
    ruchu na koncie;) Przelałem więc 1 grosz i chyba się uspokoją;)

  • 4. Data: 2010-11-17 08:59:32
    Od: Zespol_BZWBK <Z...@b...pl>

    Wczoraj w godzinach 16-18 faktycznie miała miejsce awaria i BZWBK24
    nie działał poprawnie. Trwa analiza przyczyn zaistniałej sytuacji.
    Najmocniej przepraszamy.

    Zasady obecności BZ WBK na forach można sprawdzić na:
    http://indywidualni.bzwbk.pl/zasady-obecnosci-bz-wbk
    -na-forach.html

    Zespół Banku Zachodniego WBK

  • 5. Data: 2010-11-18 14:42:22
    Od: Kotlet <K...@n...eu>

    W dniu 2010-11-16 19:57, konsultant pisze:

    > Chcieli mi zablokować konto bzwbk24 bo od 2 lat było saldo 0zł i żadnego
    > ruchu na koncie;) Przelałem więc 1 grosz i chyba się uspokoją;)

    ha , mi zamkneli w ciagu roku 2 rachunku walutowe, po zamknieciu jednego
    mnie poinformowali listownie po zamknieciu drugiego w ogole. rewelacja,
    zwlaszcza gdybym wyjezdzal w miedzyczasie i ten rachunek zaczal podawac
    majac pewnosc ze go posiadam.

    http://program.do.prowadzenia.ksiegi.dumpingowiec.pl
    /
    http://program.ryczalt.ewidencjonowany.dumpingowiec.
    pl/

  • 6. Data: 2010-11-19 22:19:22
    Od: "kietlak" <k...@p...onet.pl>

    > Użytkownik "Zespol_BZWBK" <Z...@b...pl> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
> [...]
    > Najmocniej przepraszamy.
    >
    > Zasady obecności BZ WBK na forach można sprawdzić na:

    Wczoraj ponownie kilkakrotnie leżał i dziś też.
    Czy analizowanie przyczyn też pada i zaczyn się od nowa po każdym
    podniesieniu systemu ?

    kietlak