  • 1. Data: 2010-11-16 17:54:27
    Temat: Długi czas oczekiwania z Elixir
    Od: "zdumiony" <z...@j...pl>

    Są trzy sesje dziennie więc teoretycznie przelew międzybankowy mógłby być
    zrealizowany już po kilku godzinach; w praktyce trwa to przynajmniej dzień.
    Dlaczego dziś w dobie komputerów i łączności sesje są tak rzadko a nie na
    przykład 10 razy na godzinę ?

  • 2. Data: 2010-11-16 18:29:53
    Temat: Re: Długi czas oczekiwania z Elixir
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "zdumiony" <z...@j...pl> wrote in message
> [...]
    > zrealizowany już po kilku godzinach; w praktyce trwa to przynajmniej
    > dzień. Dlaczego dziś w dobie komputerów i łączności sesje są tak rzadko a

    Nie jest tak zle, wszystko zalezy od bankow nadawcy i odbiorcy, nie trwa to
    az tak dlugo, np. kasa wyslana rado do godz 8:00 z EB lub DB trafia do
    Aliora po 11 lub Getina ok 10:30. Do takich przelewow szybkich, jak sie nie
    myle, sluzy SORBNET, dla malych kwot drogi, ale jak sie komus bardzo spieszy
    to przeciez tez moze skorzystac placac za to odpowiednio.

  • 3. Data: 2010-11-16 18:59:00
    Od: "zdumiony" <z...@j...pl>

    Użytkownik "Krzysztof" <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > sie nie myle, sluzy SORBNET, dla malych kwot drogi, ale jak sie komus
    > bardzo spieszy to przeciez tez moze skorzystac placac za to odpowiednio.

    A wysłanie kasy o godzinie 15? Czy sesje działają również w soboty i
    niedziele?
    SORBNET było by niezłe tylko jest strasznie drogie.

  • 4. Data: 2010-11-16 19:05:26
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Dla większości banków rozwiązaniem jest www.bluecash.pl

  • 5. Data: 2010-11-16 19:21:04
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

> [...]
    > niedziele?
    > SORBNET było by niezłe tylko jest strasznie drogie.

    Niestety tylko w dni robocze. Ale nie narzekalbym na elixir 'transportujacy'
    PLN z banku do banku; dla malych sum mozna skorzystac z posrednikow
    oferujacych przelewy 24h miedzy wiekszoscia bankow (generalnie tych, ktorych
    systemy nie 'spia' w soboty i niedziele).
    Sprawa istotniejsza jest brak taniego i szybkiego przelania waluty z jednego
    banku krajowego do drugiego; w tym temacie jest praktyczny zastoj a dalej
    najtanszym i najszybszym sposobem przemieszczania waluty jest gotowka na
    wlasnych nogach.

  • 6. Data: 2010-11-17 11:06:39
    Od: "zdumiony" <z...@j...pl>

    > Niestety tylko w dni robocze. Ale nie narzekalbym na elixir
    > 'transportujacy' PLN z banku do banku; dla malych sum mozna skorzystac
    > z posrednikow oferujacych przelewy 24h miedzy wiekszoscia bankow

    Narzekania:
    http://forum.gazeta.pl/forum/w,383,113253254,,Spozni
    sz_sie_o_minute_a_przelew_dotrze_po_trze_.html?v=2

  • 7. Data: 2010-11-17 11:08:38
    Od: "zdumiony" <z...@j...pl>

    Użytkownik "MarekZ" <b...@a...w.pl> napisał w wiadomości
    > Dla większości banków rozwiązaniem jest www.bluecash.pl

    To mi wygląda ciekawie. Ze względu na niskie opłaty może być lepszym
    rozwiązaniem niż platnosci.pl (PayU) czy PayPal.