  • 31. Data: 2007-04-10 09:30:12
    Temat: Re: Wyplata procentu co miesiac
    Od: Jan Strybyszewski <g...@o...pl>

    Arek napisał(a):

    > Użytkownik "Jan Strybyszewski" <g...@o...pl> napisał

    > Czy mozesz wyjasnic mi co to jest to rolowanie, czy moze wyplata
    > comiesieczna odsetek bez ruszania kapitalu?

    Rolowanie czyli automatyczne ponawianie lokaty np co 14 dni
    i wedle wyboru wyplata odsetek na konto glowne lub kapitalizacja i
    automatyczne zakladanie kolejnej lokaty.
    W Lukasie obie opcje sa wyklikiwalne przez
    e-konto via internet tylko odsetki male. W getinie nie wiem bo 3 tyg
    czekalem na haslo a teraz musze udac sie do odzialu po idetyfikator
    i TANy to napisze ale sadze ze jest to mowliwe.

  • 32. Data: 2007-04-10 14:20:47
    Od: "lakis" <m...@g...com>

    On 9 Kwi, 09:18, "Arek" <a...@w...pl> wrote:
    > Ok kilku lat wynajmuje moje mieszkanie lokatorom i mam z tego ok 1000 zl
    > miesiecznie.
    > Jest to jednak zbyt klopotliwe i chce sprzedac to mieszkanie a pieniadze (ok
    > 300 000 zł) w calosci polozyc na wieloletnia lokate pod jednym warunkiem aby
    > wyplacano mi co miesiac nalezne odsetki.
    > Czy i gdzie jest to mozliwe i na jaki procent moge liczyc w powaznej
    > instytucji.
    > --
    > Arek

    Arku,

    niestety nie znam takiego Banku co prowadzi taka działalność i nie
    wiem czy taki znajdziesz bo przy nawt 4% to trzeba jeszcze doliczyć
    19% podatku Belki, więc raczej jeszcze przemyśl całą sytuację.
    Jak dobrze pamiętam to mozna takie zlecenie zrobić w TFI ale tam też
    odliczą podatek Belki

    pozdrawiam

  • 33. Data: 2007-04-10 16:37:10
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > Co to znaczy pewny i poważny?
    >
    > Bank ma gwarancje BFG i to wystarczy.
    Tobie może wystarczy, on przy takich 'gwarancjach' moze stracić* ponad 2/3
    zainwestowanego kapitału.
    Zastanów się 2x zanim znów ...

    *zakładając 'optymistycznie' że ten bank upadnie