  • 1. Data: 2003-11-10 20:57:35
    Temat: Wymiana tokena VWbanku - raz jeszcze
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    Jakieś dwa tygodnie temu pytałem czy ktoś ma doświadczenia z wymianą tokena
    w VWbanku co wzbudziło dyskusję m. in. o dacie ważności. Właśnie dostałem
    nowy token (BTW: dostałem od nich wcześniej obietnicę "wysłaliśmy do pana
    nowy token bez opłaty z zeszły piątek" - jedno i drugie nieprawda), ale
    najciekawsza jest data na nim: 11/30/04. AFAIR, taka sama jak na pierwszym
    który dostałem półtora roku temu. Nie wiem co o tym myśleć - nakupili tego
    na zapas i im zostało?

    Bogdan B.

  • 2. Data: 2003-11-10 21:01:58
    Temat: Re: Wymiana tokena VWbanku - raz jeszcze
    Od: "AdamRo" <r...@g...pl>

    Siedzę i patrzę, a tu << Bogdan B. >> pisze coś takiego:

    [...]
    > ale najciekawsza jest data na nim:
    > 11/30/04. AFAIR, taka sama jak na pierwszym który dostałem półtora
    > roku temu. Nie wiem co o tym myśleć - nakupili tego na zapas i im
    > zostało?

    Nie jest to czasem jakiś francuski token?

    --
    * * * * * * * *
    tymczasem,

  • 3. Data: 2003-11-10 21:15:42
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    Użytkownik "AdamRo"
    > Nie jest to czasem jakiś francuski token?

    ??????????
    RSA SecurID

  • 4. Data: 2003-11-10 21:27:17
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    boou6l$nsb$...@n...news.tpi.pl,
    Bogdan B. <b...@h...pl>:
> [...]
    > 11/30/04. AFAIR, taka sama jak na pierwszym który dostałem półtora
    > roku temu. Nie wiem co o tym myśleć - nakupili tego na zapas i im

    Byl tu swego czasu watek, z wypowiedzia - dosc rozbudowana - ktora wlasnie
    wyjasniala zaistnienie tej naglej promocji konta eDirect nabyciem okazyjnie
    konczacych sie tokenow. Moj tez ma te date, jak i chyba wiekszosci innych
    "swiezych" VW-nowców.

    --
    Robert

  • 5. Data: 2003-11-10 21:31:47
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Bogdan B." <b...@h...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > który dostałem półtora roku temu. Nie wiem co o tym myśleć - nakupili tego

    Też słyszałem że mieli tego sporo.

    A co z tą opłatą? Dlaczego wymieniałeś - przypomnij. I co ze starym tokenem
    ?

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara

  • 6. Data: 2003-11-10 21:38:14
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    Użytkownik "Robert"

> [...]
    okazyjnie
    > konczacych sie tokenow. Moj tez ma te date, jak i chyba wiekszosci innych

    Ja swój dostałem do Plus Konta w czerwcu 2002, a też miał datę 11/30/04. Nie
    było chyba wtedy jeszcze e-direct.
    Od tego czasu musieli już wydać kilka jeżeli nie kilkanaście tysięcy.

    Bogdan B.

  • 7. Data: 2003-11-10 21:55:56
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    Użytkownik "Wojciech Nawara"
    > A co z tą opłatą? Dlaczego wymieniałeś - przypomnij. I co ze starym
    tokenem

    Stary przestał wyświetlać jedną cyfrę po upadku.
    Wg TOiP opłata za niezwrócenie lub zwrot uszkodzonego wynosi 100 zł (IMHO
    jak na zegarek z pokręconym wyświetlaniem czasu to wygórowana cena).
    Dzwoniłem do call center w jakich wypadkach pobierają opłatę - "jeżeli jest
    mechanicznie uszkodzony". Mechaniczne nie widziałem uszkodzeń, więc wysłałem
    go do banku. Żałuję bo zapłaciłem za polecony i straciłem okazję do "reverse
    engineeing" ;-)
    Po tygodniu zadzwoniłem do nich co z tokenem, był wtorek. Call center
    stwierdziło, że "w piątek został wysłany do pana nowy token bez opłaty" co
    mnie ucieszyło. Ale w czwartek bank dzwonił do mnie. Dziewczyna stwierdziła
    że o mojej rozmowie z call center "nic jej nie wiadomo" a token ma na biurku
    i jest pęknięty wyświetlacz LCD. Pozwoliła mi wybrać z którego konta zabiorą
    mi stówę ;-)
    Bank miał podstawy do pobrania opłaty - ale po co robić mnie w balona?

    Bogdan B.

  • 8. Data: 2003-11-10 22:26:47
    Od: LeszekR. <l...@k...otnok.pl>

    [ Jakiś czas temu, Bogdan B. napisał(a): ]

> [...]
    >który dostałem półtora roku temu. Nie wiem co o tym myśleć - nakupili tego

    Otwarłem e-direct w maju tego roku i mój token ma datę 07/31/05

    LeszekR.
    Pozdrawiam, LeszekR.

  • 9. Data: 2003-11-10 23:43:47
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    Użytkownik "LeszekR."
    > [ Jakiś czas temu, Bogdan B. napisał: ]
    >
    > Otwarłem e-direct w maju tego roku i mój token ma datę 07/31/05

    Nieźle, czyli odpłatnie wcisnęli mi zleżały towar ;-)

    Bogdan B.

  • 10. Data: 2003-11-11 07:41:53
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    bop7s9$r5t$...@a...news.tpi.pl,
    Bogdan B. <b...@h...pl>:
    > Użytkownik "LeszekR."

    > Nieźle, czyli odpłatnie wcisnęli mi zleżały towar ;-)

    Zal im bylo nowszego, bo juz wiedza, ze niszczysz ;P

    --
    Robert