  • 1. Data: 2003-11-10 15:52:12
    Temat: Promocja VISA
    Od: "Paweł Nyczaj" <p...@p...onet.pl>

    Mam pytanie w sprawie najnowszej Promocji VISA trwającej od 01.11 do 31.12.
    Otóż chodzi mi o to, czy jest minimalny limit transakcji biorącej udział w
    promocji (np. 50 zł), czy też w promocji bierze udział każda transakcja
    kartą, niezależnie od wartości. Chciałbym też wiedzieć ile minimalnie musi
    być takich transakcji w czasie trwania promocji, aby brać udział w
    losowaniu.

  • 2. Data: 2003-11-10 16:42:24
    Temat: Re: Promocja VISA
    Od: "LUZYTA" <l...@g...pl>

    Paweł Nyczaj <p...@p...onet.pl> napisał(a):

    > czy jest minimalny limit transakcji biorącej udział w
    > promocji (np. 50 zł),

    nie

    > ile minimalnie musi być takich transakcji w czasie trwania promocji

    W celu wzięcia udziału w loterii uczestnik zobowiązany jest do dokonania w
    terminie od dnia 1.11.2003 do dnia 31.12.2003 co najmniej jednej transakcji
    bezgotówkowej...
    Spośród wszystkich dokonanych transakcji rozlosowane zostaną nagrody...

    http://www.promocjavisa.pl/promocjavisa/regulamin_je
    sien.html

  • 3. Data: 2003-11-10 19:43:19
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    W wiadomości <news:boof5g$djc$1@inews.gazeta.pl>
    dnia 2003-11-10, LUZYTA wstukał(a)

    hehehe, w walce z mastercard (www.3636.pl) jak na razie +
    --
    Tomasz Nycz
    Czasami, z nieznanych przyczyn, powstaje synapsa pomiędzy ośrodkiem

  • 4. Data: 2003-11-10 20:54:13
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...org.pl>

    On Mon, 10 Nov 2003 16:52:12 +0100, "Paweł Nyczaj"

> [...]
    >kartą, niezależnie od wartości. Chciałbym też wiedzieć ile minimalnie musi
    >być takich transakcji w czasie trwania promocji, aby brać udział w

    No ladnie, a jak do tej promocji przystąpić?
    --
    ___________ (R)

  • 5. Data: 2003-11-10 21:09:59
    Od: "LUZYTA" <l...@g...pl>

    Adam Płaszczyca <t...@o...org.pl> napisał(a):

    > No ladnie, a jak do tej promocji przystąpić?

    Zapłacić ;)

  • 6. Data: 2003-11-10 21:19:50
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    Użytkownik "Adam Płaszczyca"

    > No ladnie, a jak do tej promocji przystąpić?

    Kupować ;-)
    W zeszłym roku znienacka wygrałem kartę BZ WBK z dwiema stówami - a nawet
    nie wiedziałem że jest jakaś promocja.

    Bogdan B.