  • 1. Data: 2003-11-10 15:47:17
    Temat: Re: Lukas......jakas alternatywa?
    Od: "AruBuru" <a...@p...comUSUN.pl>

    Bank Millenium S.A.
    Opcja Millekonto Premium.

    AruBuru

  • 3. Data: 2003-11-11 12:59:58
    Od: n...@p...onet.pl

> [...]
    > .karta bezprowizyjna VISA ELECTRON(lub inna bezprowizyjna(sklepy itp)
    > .karta ta  jw. podstawowa bez oplat miesiecznych,

    Masz chyba 2 wyjścia:
    1. VWBank
    2. założyć taki bank samemu - może będziesz się wtedy mniej denerwował ;)

  • 4. Data: 2003-11-11 13:06:58
    Temat: Odp: Lukas......jakas alternatywa?
    Od: "k...@i...pl" <k...@i...pl>

    Użytkownik Jacek23 <j...@p...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:boqk1c$338$...@a...news.tpi.pl...

> [...]
    > .karta bezprowizyjna VISA ELECTRON(lub inna bezprowizyjna(sklepy itp)
    > .karta ta jw. podstawowa bez oplat miesiecznych,
    Hmmmmmm..... Chyba jednak LUKAS - ale po prostu pojdź RAZ do nich do
    banku...Ostateczenie dopuszczasz kontakty z bankiem - sam wpisałem WYPŁATA
    PIENIEDZY W ODDZIALE.
    Bezpłatna infolinia 0800 to rzadkość....
    No ale LUKAS ma opłaty miesięczne ( a raczej roczne) za kartę
    Jeśli ekonto PRO to bezprowizyjne EURONETY....
    No i wypłata gotówki jednak 2 złote prowizji...

    Aaaa... teraz wchodzi EUROBANK, moze to będzie lepsze?

  • 5. Data: 2003-11-11 13:32:28
    Od: "komarek" <k...@k...pl>

> [...]
    >.karta bezprowizyjna VISA ELECTRON(lub inna bezprowizyjna(sklepy itp)
    >.karta ta jw. podstawowa bez oplat miesiecznych,

    To trochę tak jakbyś szukał żony, która ma być:
    - ładna,
    - mądra,
    - miła,
    - zaradna,
    - podziwiała męża,
    - wyrozumiała,
    - lubiła piwo, piłkę i wędkarstwo...
    Próbować można...ale nawet jak w końcu taką znajdziesz to okaże się, że jednak
    pomimo swych zalet podkrada Ci pieniądze, a po ślubie zmieni nieco zasady.
    Powodzenia!
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 6. Data: 2003-11-11 14:43:48
    Od: "Paweł Nyczaj" <p...@p...onet.pl>

    Może MultiBank. Wypłacasz bez prowizji we wszystkich bankomatach Euronetu.
    Drugie wyjście to Inteligo - masz dostęp do bankomatów PKO BP i wpłacasz
    pieniądze w oddziałach PKO. Multi ma wprawdzie infolinię 0801, ale przecież
    większość operacji będziesz robił przez net.

  • 7. Data: 2003-11-11 17:06:00
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

> [...]
    miesiac(przez
    > net) rezygnuje z nich i szukam banku alternatywnego, musi on umozliwiac:

    Millennium.
    Zakladaja od reki. Karta VE po 2 dniach.

    > .konto internetowe(dostepne przez net)

    jest

    > .przelewy internetowe za darmo

    Zalezy od rodzaju konta.
    Moze byc po 0,00zl lub po 0,50zl.

    > .bezprowizyjne bankomaty na terenie warszawy(im wiecej tym lepiej)

    Bankomaty Millennnium darmo.
    Euronety po 1,00zl lub darmo (zalezy od rodzaju konta)

    > .mozliwosc wyplaty gotowki w oddzialach banku

    Jest ;-)
    3,00zl

    > .nie wymagane wplywy kiesieczne na konto.

    Dla niektorych kont nie wymagane

    > .karta bezprowizyjna VISA ELECTRON(lub inna bezprowizyjna(sklepy itp)

    Jest.
    Dodatkowo dobre kursy za granica i prowizja tylko 5,00zl

    > .karta ta jw. podstawowa bez oplat miesiecznych,

    eeee tam, a nie chcialbys zeby ci doplacali? ;-)
    Kosztuje 15zl/rok

    > .bezplatna infolinie 0800.

    Jest Bankolinia 0800

    --