  • 1. Data: 2003-11-10 17:08:04
    Temat: mBank pada?
    Od: andy_k <a...@n...termisoc.org>

    Dzisiaj, calkiem niedawno takie komunikaty o bledach mBank wyrzucal przy
    probach wyswietlenia historii rachunkow:
    http://znik.wbc.lublin.pl/~ak/bledy/mbank_pada1.gif
    http://znik.wbc.lublin.pl/~ak/bledy/mbank_pada2.gif

    Czy tlumaczenie tego przeciazeniem systemu jest wystarczajace, czy tez chodzi
    tu o cos wiecej?

    ak

  • 2. Data: 2003-11-10 17:35:16
    Temat: Re: mBank pada?
    Od: "Marek J" <markusjNOSPAM@.interia.pl>

    Uzytkownik "andy_k" <a...@n...termisoc.org> napisal w wiadomosci
    c.lublin.pl...
> [...]
    > http://znik.wbc.lublin.pl/~ak/bledy/mbank_pada2.gif
    >
    > Czy tlumaczenie tego przeciazeniem systemu jest wystarczajace, czy tez

    W jakich okolicznosciach to sie pojawilo - klikasz opcje i dostajesz blad
    natychmiast, czy tez klikasz opcje, pojawiaja sie one szybko, ale czasem po
    kliknieciu przez jakis czas (jakies 10 sekund) nie dzieje sie nic, po czym
    masz blad ?

    Pozdrawiam

    Marek

  • 3. Data: 2003-11-10 17:56:22
    Od: "SP9LWH" <j...@p...onet.pl>

> [...]
    > http://znik.wbc.lublin.pl/~ak/bledy/mbank_pada2.gif
    >
    > Czy tlumaczenie tego przeciazeniem systemu jest wystarczajace, czy tez

    Dzisiaj 10. Mnóstwo ludzi placi ZUS

  • 4. Data: 2003-11-10 18:42:19
    Od: andy_k <a...@n...termisoc.org>

> [...]
    > kliknieciu przez jakis czas (jakies 10 sekund) nie dzieje sie nic, po czym

    Raczej to ostatnie.
    Jesli jednak to wynika "tylko" z przeciazenia to dlaczego tresc komunikatow
    jest za kazdym razem rozna, to podejrzanie niebezpieczne, ze system tak
    glupieje. Przeciez liczba klientow ciagle rosnie, a maszyny wciaz te same...

    ak

  • 5. Data: 2003-11-11 07:44:26
    Od: "RakS" <0...@0...pl>

    > Dzisiaj 10. Mnóstwo ludzi placi ZUS

    Jakie beznadziejne tlumaczenie.
    Czy ty wiesz ile rachunkow firmowych ma mBank?

  • 6. Data: 2003-11-11 10:10:42
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    RakS <0...@0...pl> wrote:
    > Jakie beznadziejne tlumaczenie.
    > Czy ty wiesz ile rachunkow firmowych ma mBank?

    Ok 35 tysiecy.
    ZUS mozna jeszcze placic (i wiele osob z tego korzysta) placic z eKonta.
    Cos musi w tym byc, bo mniej wiecej co miesiac o tej porze ludzi pisza, ze
    nie dziala (mnie na chello smiga, wiec nie wiem jak to jest).
    Nawet ostatnio KB24 cos szybciej chodzi

  • 7. Data: 2003-11-11 10:11:48
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński
    > Ok 35 tysiecy.

    Poprawka ok 45 tysiecy

  • 8. Data: 2003-11-11 12:55:24
    Od: "SP9LWH" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "RakS" <0...@0...pl> napisał w wiadomości
    > Jakie beznadziejne tlumaczenie.
    > Czy ty wiesz ile rachunkow firmowych ma mBank?

    Dziwnym trafem w dniach płacenia danin państwowych wszystkie banki
    internetowe działają ociężale:-(

  • 9. Data: 2003-11-11 13:14:00
    Od: Maciej Bebenek <m...@u...to.komorka.org>

    Dnia Tue, 11 Nov 2003 13:55:24 +0100, SP9LWH <j...@p...onet.pl>
    napisał:

    > Dziwnym trafem w dniach płacenia danin państwowych wszystkie banki
    > internetowe działają ociężale:-(

    Jednak sadze, ze 10 jest tym magicznym dniem, poniewaz mBank uparl sie,
    aby zmusic klienta do wyslania TRZECH przelewow zamiast jednego... Z
    reguly DG nie wysylaja trzech przelewow na PDoOF i VAT :-)

    M.

  • 10. Data: 2003-11-11 13:29:07
    Od: "SP9LWH" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Maciej Bebenek" <m...@u...to.komorka.org> napisał w
    wiadomości news:opryg5pmem139mw6@news.tpi.pl...
    > Jednak sadze, ze 10 jest tym magicznym dniem, poniewaz mBank uparl sie,
    > aby zmusic klienta do wyslania TRZECH przelewow zamiast jednego... Z
    > reguly DG nie wysylaja trzech przelewow na PDoOF i VAT :-)

    To nie mbank się uparł, ale polscy prawodawcy:-(
    Wymyślili by okradać obywateli dla ich dobra każąc pojedynczym działaczom
    gospodarczym wysyłać 3 przelewy z drobnymi kwotami na ZUS
    A że pojedynczych działaczy w Polce jest ponad milion, to każdego 10 są
    miliony przelewów do zrobienia :-(
    A forsa dla OFE i tak zostanie zmarnowana i rozkradziona:-(