  • 11. Data: 2006-09-14 06:37:09
    Temat: Re: Wydrukowanie pelnego numeru karty
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:eea1am$hq7$1@atlantis.news.tpi.pl, *Q* wrote:

    > zrobiles taki nr ?
    >
    > jak placisz w sklepie i ogladaja karte
    > to nie przyczepiaja sie, ze ma "zadrapania" ? :)

    Nikt sie jeszcze nie przyczepil. To nie jest kod ktory jest potrzebny
    sprzedawcy przy fizycznym uzyciu karty wiec niby co jemu do tego.
    POdpis jest czytelny, numer karty wydrukowany na pasku takze.
    Na VISAch to po prostu skrocilem (wydrapalem od konca karty do poczatku kodu
    CVC) pasek do podpisania sie, tak ze nie rzuca sie w oczy wydrapanie kodu, a
    na MC to po prostu usunalem maly prostokacik, bo cvc byl na srodku karty.
    Nikomu jak dotad nie przeszkadzaly przebijajace z pod spodu napisy VOID.

    --
    darnok

  • 12. Data: 2006-09-14 07:03:29
    Od: Adam Płaszczyca <t...@a...com>

    Mithos <f...@a...pl> wrote:
    > Placilem sobie ostatnio za jedzenie karta i ku mojemu zdziwieniu na
    > papierowym potwierdzeniu ukazal sie caly numer tej karty. Biorac pod
    > uwage, iz w internecie jedne sklepy sprawdzaja CVV, a inne nie to chyba
    > takie cos pozwala teraz kazdemu kto ma pojecie, jaka karta mozna placic
    > w necie, do zrobienia sporych zakupow na koszt posiadacza karty ?

    Aj, waj, straszne.

    A teraz się zastanów - czy czasem sprzedawca nei otrzymuje zawsze
    pełnych danych Twojej karty?
    --
    ___________ (R)
    ___/ /_ ___ ul. Na Szaniec 23/70, 31-560 Kraków

  • 13. Data: 2006-09-14 07:04:42
    Od: Adam Płaszczyca <t...@a...com>

    Q <n...@s...pl> wrote:

    > a nie lepiej "po prostu" miec po 2 konta w danym banku ?
    > /konto glowne z karta + subkonto bez karty + internet :)

    A nie lepiej mieć konto w banku, a nei w "banku", czyli w takiej
    instytucji, w której transakcje MO/TO/IO są z założenia reklamowalne po
    myśli klienta?

  • 14. Data: 2006-09-14 07:46:46
    Od: "Maciej Wójcik" <wmaciej.N.O.@.S.P.A.M.post.pl>

    > Placilem sobie ostatnio za jedzenie karta i ku mojemu zdziwieniu na
    > papierowym potwierdzeniu ukazal sie caly numer tej karty.
    A ja płacąc w jakimś sklepie w Londynie zdziwiłem się jeszcze bardziej, bo
    na slipie poza pełnym numerem karty i datą ważności było też moje nazwisko.
    Cóż za problem zapamiętać 3 cyfry podczas "sprawdzania podpisu"? :-/
    --
    Pozdrawiam,
    Maciej Wójcik

  • 15. Data: 2006-09-14 08:00:36
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <wmaciej.N.O> napisal(a):
> [...]
    > na slipie poza pełnym numerem karty i datą ważności było też moje nazwisko.
    > Cóż za problem zapamiętać 3 cyfry podczas "sprawdzania podpisu"? :-/

    Nie wiem, czemu się tak dziwicie. Ja w pobliskim markecie 'Lewiatan'
    na każdym slipie mam pełny numer, imię, nazwisko i datę ważności
    karty. No cóż...
    --
    Samotnik
    http://www.bizuteria-artystyczna.pl/

  • 16. Data: 2006-09-14 09:00:17
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    interes banku a interes klienta to 2 przeciwne bieguny :)

  • 17. Data: 2006-09-14 09:04:49
    Od: "Krzysztof Saks" <l...@w...pl>

> [...]
    > byla "wygwiazdkowana", przynajmniej tak mi sie wydawalo. A tu teraz takie
    > opcja. Czy takie cos czesto sie trafia ?

    a wg mie na slipie ktory zostaje w punkcie( czyli tym pierwszym) ZAWSZE JEST
    PEŁEN NUMER, a dla klienta idzie zamarkowany.
    Sprawdzie to sie zdziwicie, jaka ta rewolucja byla slaba...
    lupino

  • 18. Data: 2006-09-14 09:11:11
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Wed, 13 Sep 2006 23:02:06 +0200, Mithos napisał(a):
> [...]
    > takie cos pozwala teraz kazdemu kto ma pojecie, jaka karta mozna placic
    > w necie, do zrobienia sporych zakupow na koszt posiadacza karty ?

    To tylko na Twoim potwierdzeniu bywa różnie - pełny numer, ostatnie 4 cyfry
    itd... Na slipie dla sklepu zawsze są pełne dane - bo przecież sklep musi
    mieć je jako dowód przeprowadzenia transakcji.
    Maskowanie numerów na slipie dla klienta jest po to, żeby sobie nie zrobił
    ziazi wyrzucając go na śmietnik czy zostawiając w sklepie.

    W każdym razie musisz się pogodzić z faktem, że pani kasjerka może sobie
    na konto Twojej karty pooglądać świńskie strony ;)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    (c) Tomasz Olbratowski 2004

  • 19. Data: 2006-09-14 09:48:15
    Od: -Dorota- <d...@N...polbox.com>

    Krzysztof Saks wrote:
    > a wg mie na slipie ktory zostaje w punkcie( czyli tym pierwszym) ZAWSZE JEST
    > PEŁEN NUMER, a dla klienta idzie zamarkowany.
    > Sprawdzie to sie zdziwicie, jaka ta rewolucja byla slaba...

    Nie, nie *zawsze* - ja często przyglądam się slipom, zarówno tym,
    które dostaję do podpisu, jak i tym, które zostają u mnie (taka
    mała paranoja ;)). I z pewnością mogę powiedzieć, że są takie
    terminale, które gwiazdkują numer karty (albo wypisują tylko 4 cyfry)
    na obu slipach.

    Dorota Kulas
    dorotaq (at) polbox.com

  • 20. Data: 2006-09-14 10:26:16
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    > To tylko na Twoim potwierdzeniu bywa różnie - pełny numer, ostatnie 4
    cyfry
    > itd... Na slipie dla sklepu zawsze są pełne dane

    ;-)) przeczytaj sobie post Doroty...

    > - bo przecież sklep musi
    > mieć je jako dowód przeprowadzenia transakcji.

    no i ma, nawet bez numeru karty ma wszystko co potrzebuje

    --
    Pozdrowienia
    ---