  • 1. Data: 2006-09-13 21:15:01
    Temat: CVV
    Od: "Mario" <k...@p...fm>

    Czym sie rozni CVV od CVV2? Czy ten kod zabezpiecza uzytkownika
    karty? Wiele sklepów go nie wymaga - podobno. No i kwestia
    spisania/sfilmowania numeru karty i robienia zakupów w necie bez tego
    kodu. Tu tez klania sie odpowiedzialnosc za transakcje.

    MARIO

  • 2. Data: 2006-09-13 22:48:53
    Temat: Re: CVV
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    zeby zaplacic karta w internecie (np. karta inteligo)
    wystarczy, ze znasz te dane:

    - Imie, Nazwisko, Typ karty (Visa,MasterCard,..),
    Numer karty, Data waznosci (mm/rr), Kod CVV2/CVC2.

    tu sa podstawy:
    /troche "z dupy", ale od czegos trza zaczac :)
    https://pay.ecard.pl/form/help.html#kod

  • 3. Data: 2006-09-14 06:18:09
    Od: Marcin Lubojański <k...@o...pl>

    Q wrote:
> [...]
    > Numer karty, Data waznosci (mm/rr), Kod CVV2/CVC2.
    >
    > tu sa podstawy:
    > /troche "z dupy", ale od czegos trza zaczac :)

    Nie zgodzę się. Ostatnio znajomy płacił za moje zakupy kartą Inteligo i
    o kod CVV2 NIE BYŁ W OGÓLE PYTANY!!

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    --
    www.tramping.slask.pl

  • 4. Data: 2006-09-14 08:57:42
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > Nie zgodzę się. Ostatnio znajomy płacił za moje zakupy kartą Inteligo i
    > o kod CVV2 NIE BYŁ W OGÓLE PYTANY!!

    placac karta inteligo plusgsm trza podac cvv,
    ale placilem raz kk bph (karta mojego wujka :)
    i raczej nie podawalem cvv.

    imo to najmniej bezpieczne transakcje
    i staram sie nich unikac;
    /tylko bilety na samolot :)

  • 5. Data: 2006-09-14 09:27:22
    Od: Marcin Lubojański <k...@o...pl>

    Q wrote:

    > placac karta inteligo plusgsm trza podac cvv,
    > ale placilem raz kk bph (karta mojego wujka :)
> [...]

    Ale to nie zależy od karty tylko od sklepu internetowego (a dokładniej
    to pewnie od firmy pośredniczącej). Gdzie wpiszesz kod jeżeli nie ma
    takiego pola w formularzu??

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    --
    www.tramping.slask.pl

  • 6. Data: 2006-09-14 10:30:41
    Od: "Grzegorz Kamionka" <k...@T...data.pl>

    Q <n...@s...pl>
    w <news:eeb5j4$au7$1@atlantis.news.tpi.pl> pisze:

    > placac karta inteligo plusgsm trza podac cvv,

    Co to za karta 'inteligo plusgsm'?

    --
    Grzegorz Kamionka

  • 7. Data: 2006-09-14 11:09:43
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Grzegorz Kamionka" <k...@T...data.pl> napisał w
    wiadomości news:45092f9f$1@news.home.net.pl...
    > Q <n...@s...pl>

    > Co to za karta 'inteligo plusgsm'?

    karta: Inteligo
    odbiorca: Plusgsm
    ;-)

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 8. Data: 2006-09-14 13:06:49
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > karta: Inteligo
    > odbiorca: Plusgsm
    > ;-)

    dokladnie;
    ucieklo mi "w" :)
    /"placac ki _w_ +gsm" :)

  • 9. Data: 2006-09-14 13:07:35
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > Ale to nie zależy od karty tylko od sklepu internetowego (a dokładniej
    > to pewnie od firmy pośredniczącej). Gdzie wpiszesz kod jeżeli nie ma
    > takiego pola w formularzu??

    to sposob / dane do autoryzacji
    nie sa jakos wymagane przez banki
    tylko przez instytucje posredniczace ?