  • 1. Data: 2006-09-13 19:39:01
    Temat: Marża bankowa w BPH
    Od: "Karolina" <b...@p...onet.eu>

    Witam,

    czy ktoś się starał o obniżenie marży bankowej przy kredycie hipotecznym w
    jakimś oddziale BPH w Gdańsku?
    jeśli tak to będę wdzięczna za kontakt na priv.
    chciałabym się wypytać o kilka szczegółów
    a może odezwie się jakiś pracownik banku, który mógłby podpowiedzieć jak
    dobrze umotywować wniosek o obniżenie?
    słyszałam, że można w tym banku wiele, ale trzeba wiedzieć jak się do tego
    zabrać.

    jak coś to proszę pisać na priv.

    pozdrawiam Karolina

  • 2. Data: 2006-09-13 20:22:15
    Temat: Re: Marża bankowa w BPH
    Od: "*piotr'ek*" <piotr*ekn@gazele.pl>

    > słyszałam, że można w tym banku wiele, ale trzeba wiedzieć jak się do tego
    > zabrać.

    Musiałabyś się co najmniej Marlboro, albo West nazywać :-)

    *u*

  • 3. Data: 2006-09-14 11:49:02
    Od: "Bartek" <g...@i...pl>

    Co prawda nie w Gdansku ale w Poznaniu niedawno cos takiego robilem.
    Marżę mi obiżyli (pobrali prowizję).

    Pozdrawiam

    Bartek

  • 4. Data: 2006-09-14 18:54:57
    Od: "Darek" <n...@p...maila.pl>

    mógłby podpowiedzieć jak
    > dobrze umotywować wniosek o obniżenie?

    Ofertą konkurencji?

    > słyszałam, że można w tym banku wiele, ale trzeba wiedzieć jak się do tego
    > zabrać.

    Do uzyskania najlepszych warunków musisz mieć ROR i kartę kredytową w banku.
    Do pewnych granic zejdą ale pobiorą prowizję.

    > jak coś to proszę pisać na priv.

    Grupa lepsza bo więcej osób może przeczytać.

    Darek

  • 5. Data: 2006-09-18 05:41:35
    Od: "Bartek" <g...@i...pl>

    > Do uzyskania najlepszych warunków musisz mieć ROR i kartę kredytową w
    banku.
    > Do pewnych granic zejdą ale pobiorą prowizję.

    Fakt. Mam u nich kartę kredytową, mam ROR (logiczne, bo z niego obsługiwany
    jest kredyt). Poza tym o obnizkę marzy ubiegałem sie po 4 latach spłaty (co
    de facto było moim błędem, bo mogłem to zrobić jakies pół roku-rok
    wczesniej, gdy oferty konkurencji stawały się sporo ciekawsze od mojego
    obecnego w tamtym czasie oprocentowania kredytu). Tak czy siak, opłaciło sie
    nawet mimo zapłacenia prowizji.

    Pozdrawiam

    Bartek