  • 1. Data: 2002-06-11 08:47:43
    Temat: Wyciag z Visy Qualiflyer
    Od: "Dave" <d...@p...onet.pl>

    Czy w tym miesiacu tez ktos z was otrzymal z opoznieniem wyciag z Pekao VQ ?
    Zawsze data nadania byla 1, 2 dzien danego miesiaca a na majowym wyciagu mam
    date nadania: 7.06. Przeciez w ten sposob moze zdarzyc sie ze przed 15
    (deadline grace periodu) wyciagu sie nie otrzyma. Pekao chce wyeliminowac
    "grace periodowcow"..??

    D.

  • 2. Data: 2002-06-11 11:06:25
    Temat: Re: Wyciag z Visy Qualiflyer
    Od: "Marek Barbaszynski" <m...@i...com.pl>

    "Dave" <d...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > date nadania: 7.06. Przeciez w ten sposob moze zdarzyc sie ze przed 15
    > (deadline grace periodu) wyciagu sie nie otrzyma. Pekao chce wyeliminowac

    Owszem, u mnie takie samo opóźnienie. Już zacząłem podejrzewać, że może
    wywaliłem ten wyciąg wraz z innymi pocztowymi śmieciami, ale wczoraj
    przyszedł.

    --
    Marek "Barbidu" Barbaszynski m...@i...com.pl
    ----- The signature has been optimized away.