  • 1. Data: 2002-06-11 08:48:14
    Temat: e-karta nie dziala :-(
    Od: "B@ton" <k...@p...onet.pl>

    Musze z przykroscia stwierdzic, ze zawiodlem sie na e-karcie. "Nie dziala"
    ona w inetowym sklepie www.mmagear.com Tzn. transakcje udaje sie
    przeprowadzic, ale ani sklep jej nie moze zautoryzowac, ani zadne pieniadze
    z rachunku nie sa blokowane... :(((

    Moze ktos z m-bankowych wyjadaczy powie dlaczego tak sie dzieje, co jest
    tego przyczyna, czy da to sie zmienic itp??

    Pozdrawiam

    BAton

  • 2. Data: 2002-06-11 08:50:27
    Temat: Re: e-karta nie dziala :-(
    Od: Robert <m...@w...pl>

    B@ton wrote:

    >Moze ktos z m-bankowych wyjadaczy powie dlaczego tak sie dzieje, co jest
    >tego przyczyna, czy da to sie zmienic itp??

    Bylo wyjasniane szczegolowo, przeszukaj archiwum Forum mBanku.

  • 3. Data: 2002-06-11 10:49:43
    Od: Asia Jedrychowska <a...@a...net>

    B@ton <k...@p...onet.pl> wrote:
> [...]

    > Moze ktos z m-bankowych wyjadaczy powie dlaczego tak sie dzieje, co jest
    > tego przyczyna, czy da to sie zmienic itp??

    Tamten sklep najwyraźniej ma nieprawidłowo skonfigurowany POS -- próbuje
    on zautoryzować zwykłą transakcję, a nie transakcję MO/TO (czyli
    internetową albo telefoniczną); ponieważ z założenie e-kartą nie da się
    płacić w zwykłym sklepie, dostajesz odmowę autoryzacji.

    a.
    --
    ,-=-. ,>@<. ,(O). ,-=-. Asia Jędrychowska ,\|/.
    `'.'' `'.'' `'.'' `'.'' `'.''

  • 4. Data: 2002-06-11 11:41:04
    Od: "Baton" <k...@p...fm>

    Użytkownik "Asia Jedrychowska" <a...@a...net> napisał w wiadomości

> [...]
    > internetową albo telefoniczną); ponieważ z założenie e-kartą nie da się
    > płacić w zwykłym sklepie, dostajesz odmowę autoryzacji.

    Nie wiem jak ma ten sklep skonfigurowany POS , ale wiem ze obsluguje Vise.
    Wiem ze wiele osob dokonuje tam udanych transakcji, a mi sie to nie udaje
    juz kolejna karta. Poprzednie to VE, VC BPHu... chyba pojde blagac o EC/MC
    ;-)

    Pozdrawiam

    BAton

  • 5. Data: 2002-06-11 12:54:42
    Od: <r...@p...onet.pl>

> [...]
    > juz kolejna karta. Poprzednie to VE, VC BPHu... chyba pojde blagac o EC/MC

    Witam
    Korzystalem z ekarty niestety bez rezultatow, oczywiscie chodzi o platnosc w
    sklepie internetowym (Niemcy) probowalem kilka razy .Pisalem d mBanku Pan z
    dzialu kart wytlumaczyl mi ze zadaja pytania do Visy w nieodpowiednim
    formacie :)))) moze mieli zadawać na A3 a zadawali na A4 ;)))). W Angli udalo
    sie zapacic towar przyszedl ale potwierdzenia nie mam do dzisiaj juz drugi
    miesiac - kwota nieduza dlatego nie draze tematu. Wedlug mnie to bubel. W
    Polsce to moge placic przy odbiorze towaru. Myslalem o VCC w ING ale nie
    wydadza mi bo mam male regularne wplywy - tylko nie wiadomo co to sa regularne
    wplywy (podobno wplywy z umowy o prace emeryture itp oraz inne udokumentowane
    wplywy - a co to jest udokumentowany wplyw kazde pieniadze mam
    udokumentowane :)))) ), ale z tego co widze to VCC nie jest gwarantem udanych
    zakupow w sieci-to co z tym e-handlem

    Pozdrawiam ,
    lepiej poprosic kogos o przysluge i kupic w normalnym sklepie

  • 6. Data: 2002-06-11 12:55:06
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Tue, Jun 11, 2002 at 01:41:04PM +0200, Baton wrote:

> [...]
    > juz kolejna karta. Poprzednie to VE, VC BPHu... chyba pojde blagac o EC/MC

    Aska napisala prawde i jest to wina _sklepu_.

    Inna sprawa ze wciaz nie udaje sie uzyskac od mbanku takich informacji
    w miejscach innych niz formum ;-(

    --

    --w

  • 7. Data: 2002-06-11 15:02:28
    Od: Asia Jedrychowska <a...@a...net>

    Wojtek Piecek <w...@p...waw.pl> wrote:

    > Aska napisala prawde i jest to wina _sklepu_.

    ja wiem, czy *wina*? ich wybór -- wszak tracą klientów; ale być może
    zbyt wiele kosztowałoby ich utrzymywanie pos-a do zwykłych transakcji
    oraz do transakcji internetowych i wychodząc z założenia, ze większość
    ludzi jednak płaci "prawdziwymi" kartami, wolą zignorować mniejszość z
    ekartami. Coś jak webmasterzy tworzący strony misie-only ;-)

    pozdrawiam, A.
    --
    ,-=-. ,>@<. ,(O). ,-=-. Asia Jędrychowska ,\|/.
    `'.'' `'.'' `'.'' `'.'' `'.''

  • 8. Data: 2002-06-11 15:56:12
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Tue, Jun 11, 2002 at 02:54:42PM +0200, r...@p...onet.pl wrote:

> [...]
    > formacie :)))) moze mieli zadawać na A3 a zadawali na A4 ;)))). W Angli udalo

    Zdecyduj sie - albo chcesz uzyskac odpowiedz, albo chcesz bic
    piane. Odpowiedz byla prawidlowa, bo sklep w autoryzacji nie robil
    zapytania jak dla transakcji motoio.

    > sie zapacic towar przyszedl ale potwierdzenia nie mam do dzisiaj juz drugi
    > miesiac - kwota nieduza dlatego nie draze tematu. Wedlug mnie to bubel. W

    Jakiego potwierdzenia? Na co? Do kogo?

> [...]
    > wplywy - a co to jest udokumentowany wplyw kazde pieniadze mam
    > udokumentowane :)))) ), ale z tego co widze to VCC nie jest gwarantem udanych

    Co to jest VCC? ;-)

  • 9. Data: 2002-06-11 16:07:48
    Od: Robert <m...@w...pl>

    Wojtek Piecek wrote:

    >Jakiego potwierdzenia? Na co? Do kogo?

    Koledze chodzi ZTCW (poprzednie posty) o brak rozliczenia transakcji
    (była tylko blokada autoryzacji, która oczywiście się przedawniła).
    Nie wiem, czemu aż tak bardzo go to martwi... W końcu to nie dramat,
    zwłaszcza jak nigdy nie nastąpi.

  • 10. Data: 2002-06-11 16:15:10
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Tue, Jun 11, 2002 at 05:02:28PM +0200, Asia Jedrychowska wrote:

> [...]
    > oraz do transakcji internetowych i wychodząc z założenia, ze większość
    > ludzi jednak płaci "prawdziwymi" kartami, wolą zignorować mniejszość z

    Sadze ze to jest ucieczka od odpowiedzialnosci wynikajacych z
    transakcji motoio - przeciez dla sklepu taki sposob rozliczen jest
    _skrajnie_ niekorzystny - opozniona platnosc i (w/g visy) 100%
    reklamowalnosc transakcji.

    > ekartami. Coś jak webmasterzy tworzący strony misie-only ;-)

    Tia ;-)

    --

    --w