  • 1. Data: 2002-06-11 08:31:15
    Temat: karta walutowa Visa Classic banku PEKAO SA
    Od: "Andre" <y...@b...pl>

    Cytuję ze strony banku:
    "Są to międzynarodowe karty płatnicze debetowe, tzn. że można nimi dokonywać
    transakcji do wysokości salda specjalnych rachunków obsługujących karty Visa
    Classic. Transakcje bezgotówkowe i wypłaty gotówki obciążają na bieżąco
    rachunek - złotowy lub dolarowy - w zależności od tego, którą kartą została
    dokonana transakcja."

    Jest to karta tzw. wypukła i mam pytanie czy z taką kartą bedę mógł
    wypożyczyć samochód będąc w USA, bo we wszystkich firmach wypożyczających
    akceptowane są karty kredytowe, a ta jest debetowa.

    Będę wdzięczny za opinie tych którzy korzystali z tego typu karty.

    Andrzej

  • 2. Data: 2002-06-11 08:47:24
    Temat: Re: karta walutowa Visa Classic banku PEKAO SA
    Od: Robert <m...@w...pl>

    Andre wrote:

    >Jest to karta tzw. wypukła i mam pytanie czy z taką kartą bedę mógł
    >wypożyczyć samochód będąc w USA, bo we wszystkich firmach wypożyczających
    >akceptowane są karty kredytowe, a ta jest debetowa.

    Nie powinno być problemu. Nawet nie musi być wypukła, wystarczy, żeby
    pozwalała na operacje MO/TO. Jak da autoryzację, to oni nie poznają,
    jak to bank rozlicza potem. Wypożyczałem kartą płaską debetową Visa
    Electron (amerykańskiego banku).

  • 3. Data: 2002-06-11 10:44:56
    Od: "kto" <k...@g...pl>

    Nie ma żadnego problemu, pare razy przyznałem sie do debetowej (w USA) i
    trzeba bylo
    podac pin, troche to trwalo i w koncu mowilem ze to karta kredytowa,
    przechodzilo
    bez pinu (czasami moze okazac sie to wadą, kazdy moze powiedziec ze to jego
    karta kredytowa).

    Jacu

  • 4. Data: 2002-06-11 12:58:07
    Od: "Wilczek" <w...@i...com>

    > Jest to karta tzw. wypukła i mam pytanie czy z taką kartą bedę mógł
    > wypożyczyć samochód będąc w USA, bo we wszystkich firmach wypożyczających
    > akceptowane są karty kredytowe, a ta jest debetowa.

    E tam... dla wiekszosci z nich karta to po prostu "karta kredytowa"
    i nawet nie zawsze kumaja debetowa. W jednej stacji benzynowej na 10
    jest wybor debit/credit - zawsze dawalem credit i nie bylo problemu :-)

    > Będę wdzięczny za opinie tych którzy korzystali z tego typu karty.

    No wlasnie uzywalem rok temu dokladnie tej karty i nie bylo problemow
    z wypozyczeniem samochodu ani platnosciami gdziekolwiek.

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl
    ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

  • 5. Data: 2002-06-14 09:03:47
    Od: "tp" <t...@d...net>

    "Andre" <y...@b...pl> wrote in message
> [...]
    > akceptowane są karty kredytowe, a ta jest debetowa.
    >
    > Będę wdzięczny za opinie tych którzy korzystali z tego typu karty.

    Jest jak najbardziej akceptowana.
    Wielokrotnie z niej korzystalem przy wypozyczaniu aut.

    Ale gdyby Cie pytali, to mow im, ze to jest karta kredytowa.
    Jak im powiesz, ze to debetowa, to kaza Ci wklepac PIN,
    i prawie na pewno dostaniesz info, ze karta nie jest rozpoznawalna
    (bo oni rozpoznaja jako debetowe praktycznie tylko swoje wlasne).

    Ale najprawdopodobniej o nic nie beda pytac, tylko
    domyslnie przyjma, ze to kredytowa.

    Pozdrowionka
    Tadeusz

  • 6. Data: 2002-06-14 15:08:51