  • 1. Data: 2002-06-11 08:46:47
    Temat: emax+mbiznes+...
    Od: d...@i...pl

    Hello pl-biznes-banki,

    no wlasnie. czy majac emax i mbiznes oplaca sie dokladac ekonto "tak
    dla luzu". chodzi mi konkretnie o przelewy (z emax na ekonto z
    ekonto na dowolne inne), no i karty elektroniczne, ktorych nie ma
    przy mbiznes?

    --
    Best regards,
    darth mailto:d...@i...pl

    Wszystko o Mundialu! Codziennie w Twojej poczcie...
    >>> http://link.interia.pl/f15e9

  • 2. Data: 2002-06-11 17:35:27
    Temat: Re: emax+mbiznes+...
    Od: "krab" <d...@n...mam.konta.i juz>

    Uzytkownik <d...@i...pl> napisal w wiadomosci
> [...]
    > dla luzu". chodzi mi konkretnie o przelewy (z emax na ekonto z
    > ekonto na dowolne inne), no i karty elektroniczne, ktorych nie ma

    miec emax i mbznes i NIE miec ekonta ?? - to glupi biznes !!!
    :-))) <----- duzy usmiech
    milego dnia

  • 3. Data: 2002-06-12 10:49:23
    Temat: Re[2]: emax+mbiznes+...
    Od: d...@i...pl (darth.sidious)

    Hello krab,

    Tuesday, June 11, 2002, 7:35:27 PM, you wrote:

> [...]

    k> miec emax i mbznes i NIE miec ekonta ?? - to glupi biznes !!!
    k> :-))) <----- duzy usmiech
    k> milego dnia

    hmm... nie kumam ;) konkretnie - czy sa jakies argumenty przeciw czy
    nie ma ?

    --
    Best regards,
    darth.sidious mailto:d...@i...pl

  • 4. Data: 2002-06-14 14:14:58
    Od: "ERY" <e...@p...gazeta.pl>

> [...]
    > dla luzu". chodzi mi konkretnie o przelewy (z emax na ekonto z
    > ekonto na dowolne inne), no i karty elektroniczne, ktorych nie ma

    No wlasnie :))
    Karta do ekonta jest free. Przelewy z ekonta sa free.
    Robisz jeden przelew mbiznes-ekonta za 2zl, a dalej free.

    ERY