  • 21. Data: 2003-01-03 09:44:42
    Temat: Re: Wybór konta na wyjazd...
    Od: "Kazimierz" <k...@a...net>

    Użytkownik "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:av3fe3$t14$1@news.gazeta.pl...
> [...]

    Prowizja od wyplat z bankomatu zalezy od banku-wydawcy karty i jest ustalona
    w jego TOiP.

    --

    Kazimierz
    GG 1213856

  • 22. Data: 2003-01-03 13:24:29
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

    Użytkownik Kazimierz <k...@a...net> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:av3m0u$hv4$...@f...acn.pl...
    > Użytkownik "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Prowizja od wyplat z bankomatu zalezy od banku-wydawcy karty i jest
    ustalona
    > w jego TOiP.

    Ale wlasciciel bankomatu moze pobrac swoja prowizje, np. doliczajac ja do
    kwoty wplaty. Wtedy ty wyplacasz 100EUR, wlasciciel bankomatu dolicza 1EUR i
    obciaza twoja karte na 101EUR. Od tej kwoty bank-wystawca karty pobierze
    swoja prowizje wg wlasnej TOiP.

    --
    Pozdrowienia
    ---