  • 1. Data: 2005-04-17 16:37:48
    Temat: Wszyscy zamykamy rachunki w VW Banku.
    Od: Tomasz <t...@p...fm>

    Sugeruję w ten sposób zaprotestować na sposób traktowania nas przez ten
    "Bank".

    Pismo może wyglądać tak:

    XXXXX XXXXXXXX miasto i data
    adres XXXXXX
    XXXXXXXXXXXXXX

    nr klienta: XXXXX

    Volkswagen Bank direct
    Al. Jana Pawła II 15
    00-828 Warszawa

    W związku z informacją otrzymaną w dniu 11.04.2005 dotyczącą zmiany
    Tabeli Opłat i Prowizji (z dniem 01.05.2005), pragnę poinformować, iż
    zmiana taka nie jest akceptowana przeze mnie.
    W zaistniałej sytuacji zmuszony jestem zrezygnować z korzystania z
    Państwa usług.
    Wnoszę o zamknięcie rachunku nr xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx z dniem
    29.04.2005.
    Na podstawie §24.4 do niniejszego pisma załączam: token nr: i kartę:
    Karta została przeze mnie zastrzeżona telefonicznie w dniu: 19.04.2005
    Po zamknięciu rachunku proszę o przesłanie naliczonych odsetek na
    poniższy rachunek:
    XXXXX XXXXXXXXXXXXXXXXX
    XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
    XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

    Równocześnie pragnę zgłosić swój protest dotyczący sposobu
    informowania klientów o tak istotnych zmianach.
    Na podstawie §24.4 winniście Państwo stosowną informację umieścić
    również na stronach internetowych, co jednak nie miało miejsca.
    Ponadto wszyscy klienci są z opóźnieniem informowani o planowanych
    zmianach, tj. w okresie krótszym niż 1 miesiąc do jej wprowadzenia.
    Tym samym obawiam się, iż działanie to ma charakter celowy i macie
    Państwo zamiar pobrać od nas wszystkich opłaty za prowadzenie rachunku
    na podstawie §24.1 w połączeniu z §7.3.
    W związku z powyższym podejrzeniem pozwalam sobie kopie niniejszego
    pisma przekazać odpowiednim instytucjom celem dalszych wyjaśnień.

    Z poważaniem,

    XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXx

    Załączniki:
    1. Regulamin
    2. Kopia ostatniej strony rachunku
    3. Karta Visa Electron
    4. Token

    Otrzymują:
    1. Volkswagen Bank direct .........
    2. Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumenta,
    Plac Powstańców Warszawy 1; 00-950 Warszawa
    3. Narodowy Bank Polski, Komisja Nadzoru Bankowego
    ul. Świętokrzyska 11/21
    00-919 Warszawa

    Liczę, że po masowych odejściach zmienią politykę.
    A jak nie, to trudno.
    Po co mamy godzić się na lekceważenie własnych praw?
    Musimy mieć troszkę więcej godności...

  • 2. Data: 2005-04-17 16:45:46
    Temat: Re: Wszyscy zamykamy rachunki w VW Banku.
    Od: Peet <j...@t...pbz>

    On 2005-04-17 18:37, Tomasz wrote:

> [...]
    > Na podstawie §24.4 winniście Państwo stosowną informację umieścić
    > również na stronach internetowych, co jednak nie miało miejsca.

    http://www.vwbankdirect.pl/12626_13060.html

    Ja już wysłałem.

    --
    Peet

  • 3. Data: 2005-04-17 16:59:02
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Tomasz <t...@p...fm> wrote:
    > Po co mamy godzić się na lekceważenie własnych praw?
    > Musimy mieć troszkę więcej godności...

    Skomlac i robiac tyle halasu o 5 zl miesiecznie... echhh

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 4. Data: 2005-04-17 17:12:58
    Od: Gree <g...@T...o2.pl>

    *Peet* napisał(a):

    > http://www.vwbankdirect.pl/12626_13060.html

    Kudre, jak ze strony głównej przejść od razu do aktualności? IMHO bez
    sensu...

    Gree

  • 5. Data: 2005-04-17 17:17:14
    Od: Peet <j...@t...pbz>

    On 2005-04-17 19:12, Gree wrote:

    > Kudre, jak ze strony głównej przejść od razu do aktualności? IMHO bez
    > sensu...

    Wchodzisz w którąkolwiek wiadomość na głównej i na następnej masz u góry
    po lewej "aktualnościi promocje".

    --
    Peet

  • 6. Data: 2005-04-17 17:27:53
    Od: Gree <g...@T...o2.pl>

    *Peet* napisał(a):

    > Wchodzisz w którąkolwiek wiadomość na głównej i na następnej masz u góry
    > po lewej "aktualnościi promocje".

    Nie zrozumiałeś - napisałem *od razu*. Można też mapę strony kliknąć i
    potem aktualności. IMO te *aktualności i promocje* winny być od razu na
    głównej stronie dostępne, albo w postaci bezpośredniego, _widocznego_
    odnośnika.

    Gree

  • 7. Data: 2005-04-17 17:38:21
    Od: Solos <m...@t...pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński wrote:
    > Skomlac i robiac tyle halasu o 5 zl miesiecznie... echhh

    wlasnie na takie podejscie licza Amra. pomnoz te 5zl razy np. 100.000
    klientow. dla takiej kwoty warto?

    --
    Solos
    GG 3115539

  • 8. Data: 2005-04-17 17:52:11
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Solos <m...@t...pl> wrote:
    > wlasnie na takie podejscie licza Amra. pomnoz te 5zl razy np. 100.000
    > klientow. dla takiej kwoty warto?

    a) 23 tysiecy klientow posiadajacych dostep do netu
    b) czesc z nich ma konta firmowe (4 tysiace kont firmowych) lub inne
    pakiety niz podstawowy,

    Ja rozumiem oczywiscie, ze ktos nie lubi placic za uslug, ktore do tej
    pory mial za free. Zadnych oplat i wysokie oprocentowanie - mozna sie
    przyzwyczaic. Ale przeciez to byl ostatni taki bank, nie liczac moze
    Lukasa, ale tam tez sa jakies warunki graniczne.

    Nie oceniam zatem ani polityki banku (moim zdaniem glupota, ze w taki
    sposob to zrobiono, skoro wprowadzili progi wysokosci oprocentowania,
    mogli dac tez 5 zl dla salda ponizej 2,5 tysiaca i juz), ani tego, ze
    ludzie zamykaja konta.
    Mnie raczej chodzi o kretynskie hasla w stylu "godnosci" "godzenie sie
    na lekcewazenie wlasnych praw", przesylanie tresci wypowiedzenia do NBP
    i UOKiKu i tak dalej.
    Blazenada i dziecinada, jesli uzywa sie takich argumentow. Przeciez to
    normalna umowa jest i juz. Ciekaw jestem jak sobie te osoby najglosniej
    krzyczace poradza :) i gdzie przeniosa swoje pieniadze. Do Lukasa - nie
    za bardzo - 10 przelewow zdefiniowanych - to malo... I tutaj wlasnie
    jest problem - to sa bardzo aktywni klienci, ktorzy nie przynosza
    zadnych korzysci bankom, a wrecz przeciwnie, generuja koszty. Nie
    zmienia to faktu, ze banki przy okazji gola wszystkich rowno - czy
    zarabia taki klient, czy nie. Ale jednak to sie im oplaca - tak czy
    inaczej. Nawet jak odejdzie 10 czy 20% klientow, tro zyski z takiej
    operacji przewyzsza ewentualny zarobek, na tych, ktorzy maja kase, ale i
    tak uciekna. Zreszta - tacy klienci i tak pewnie juz dawno uciekli do
    INGa lub na eMAX+ - wiec po co sie o nich starac? :)

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 9. Data: 2005-04-17 17:56:14
    Od: Tomasz <t...@p...fm>

    Michał 'Amra' Macierzyński wrote:

    > Skomlac i robiac tyle halasu o 5 zl miesiecznie... echhh

    Nie czytasz uważnie.
    Jeśli lubisz jak traktują Cię jak cielaczka, który przełknie wszystko,
    to proszę bardzo.
    Ja tego akurat nie znoszę, więc nie mam zamiaru uczestniczyć w tym
    procederze.
    Tak jak wielokrotnie pisałem VW Bank był mi potrzebny do przelewów i
    ewentualnych wypłat. To, że wielokrotnie ignorowali sugestie i system im
    się chrzanił, to przyjmowałem jako cenę za darmowość.
    Teraz jednak przeszli samych siebie. Forma informowania i jej krótki
    czas to lekceważenie klienta.
    Zatem wszystkich którzy mają choć trochę godności namawiam do takiego
    protestu.

    Inne przypadki:

    1. Jedna z linii lotniczych zmieniła rozkład lotu ok.2 miesiące temu w
    wyniku czego mój lot zniknął... Do chwili obecnej nie poinformowali mnie
    o tym, a miałem lecieć na Boże Ciało z rodziną do Watykanu...
    Teraz będą z tego nici... A o tym fakcie dowiedziałem się wczoraj
    przeglądając z ciekawości obłożenie lotami po śmierci Jana Pawła II...

    2. W czwartek zadzwonił agent z informacją, że moja wycieczka
    zagraniczna (okres 29.04-3.05) została przełożona bo zmienili umowę z
    touroperatorem i sugerują lot po 5 maja. Dowcipne?

    I co mnie najbardziej boli to to, że osoby Twojego pokroju nie
    protestują w takich sytuacjach ale godzą się na wszystko.
    Więc może odkryj też w sobie trochę godności i nie pozwól aby Tobą
    pomiatano...

    Tomek

  • 10. Data: 2005-04-17 17:59:37
    Od: "Darek" <00darek@no_spam.poczta.onet.pl>

    > Liczę, że po masowych odejściach zmienią politykę.
    > A jak nie, to trudno.
    > Po co mamy godzić się na lekceważenie własnych praw?
    > Musimy mieć troszkę więcej godności...

    A po za tym w rodzinie wszyscy zdrowi??
    Kto Ci obiecał że wszystko będzie darmo. Nie odpowiada to se wypowiedz
    umowę.

    Darek