  • 11. Data: 2002-03-26 13:43:21
    Temat: Re: Wprost
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Dobrze ze towarzysz Urban nie opisuje bankow.
    > Jako wyznacznik jakosci uznalby ilosc blota w oddzialach.
    > Im wiecej blota tym lepszy :-))

    A co mnie Urban?

  • 12. Data: 2002-03-26 13:50:49
    Od: "Artur O." <r...@w...pl>

    > O nie. W zyciu (z kropka!).
    > Cos nie lubisz Polityki, a ja akurat ich uwazam za najlepszy tygodnik tego
    > typu na rynku.

    Nie lubie nic co czerwone.
    Najlepszy jest NEWSWEEK.
    A Zycie ma odwage i za te odwage placi. Za to nalezy im sie szacunek.
    Wprost niestety lize reke czerwonym, konunkturalisci.

    AO

  • 13. Data: 2002-03-26 13:51:38
    Od: "Artur O." <r...@w...pl>

    > A co mnie Urban?

    Cytowales tu na grupie NIE wiec zapewne to twoj ulubiony znawca bankow.

    AO

  • 14. Data: 2002-03-26 14:17:46
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Nie lubie nic co czerwone.
    > Najlepszy jest NEWSWEEK.

    taaa pewnie. Taki kolorowy magazyn dla mezczyzn... Moze i z impetem wlazl na
    rynek -
    naklad mial 492,4 tys przy 344,9 wprostu i 370,5 Polityki ale to wlasnie
    Wprost na tym najwiecej traci - zpobacz ze bylo wydawane w srode a jest tak
    jak Newsweek w poniedzialek.

    A przeciez Zycie z kropka to po czesci PORP - czyli tez czerwone gadziny
    ;)))

    A tacy jak Ty, na cale szczescie powoli odchodza z Krzeklewskim i jego
    pokroju...

  • 15. Data: 2002-03-26 14:18:12
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Cytowales tu na grupie NIE wiec zapewne to twoj ulubiony znawca bankow.

    Nie cytowalem??? eee - nie przypominam sobie zebym to byl ja..

  • 16. Data: 2002-03-26 14:52:01
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Marcin Kasperski wrote:
    [..]

    >(off-topic) A jak kogoś zdumiał taki zakaz konkurencji, polecam
    >zainteresowanie się tzw. nieetycznością konkurowania marżami pomiędzy
    >aptekami. W Polsce.

    Po co? Wystarczy "kodeks honorowy" notariuszy [...słowa powszechnie
    uznane za obelżywe wycięto...]
    KJ

  • 17. Data: 2002-03-26 15:01:07
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    [..]

  • 18. Data: 2002-03-26 15:03:26
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    [..]

  • 19. Data: 2002-03-26 15:38:17
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "AMRA"

    > Nie cytowalem??? eee - nie przypominam sobie zebym to byl ja..

    to ja czytuję NIE, ale WPROSTA do ręki nie biorę - redaktora naczelnego nie
    trawię bo jest fałszywy.
    Politykę owszem, ale jak ktoś coś ciekawego znajdzie bo brak czasu

    A co do cytowania - czasem cytuje się papieża, albo Stalina - czy to
    muszą być zaraz moi "ulubieni znawcy banków" - ten Artur O. ma prymitywne
    argumenty ;-))
    *** blad ***

  • 20. Data: 2002-03-26 17:28:32
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 26 Mar 2002 15:03:26 GMT,
    osoba podpisana: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>
    napisała:
    > Marcin Kasperski wrote:
    > [..]

    > Po co? Wystarczy "kodeks honorowy" notariuszy [...słowa powszechnie
    > uznane za obelżywe wycięto...]
    > KJ

    Whoops, przepraszam - NNR twierdził, że nie wysłał i próbowałem parę
    razy...

    KJ

    --
    Uwolnić słonia !!!